Ik heb je nummer nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja de eerste nieuwjaars wensen druppelen al binnen. Donder toch op zeg! Ik wil de eerste zijn bullshit. Totaal ongemeend en automatisch.
Ik heb liever een welgemeende overmorgen dan van die standaard sms'jes die al overdag beginnen omdat anders t netwerk platligt.
Jasses wat klink ik zuur.
Ja, helemaal verzuurd. Neem een wijntje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja de eerste nieuwjaars wensen druppelen al binnen. Donder toch op zeg! Ik wil de eerste zijn bullshit. Totaal ongemeend en automatisch.
Ik heb liever een welgemeende overmorgen dan van die standaard sms'jes die al overdag beginnen omdat anders t netwerk platligt.
Nee joh... een glas karnemelk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, helemaal verzuurd. Neem een wijntje.
de VS of the USA?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:06 schreef wonderer het volgende:
Het grote voordeel van newyear in the VS: geen vuurwerk
pak eens snel een glas bubbels als tegengifquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Allebeiquote:
Rot es op jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:12 schreef Tyron het volgende:
hoe durf je dr house als plaatje in een homo topic te posten, sterf
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugendquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wil jij geyle neuqseks met mij?
oeh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugend
geeft niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar in het begin ben ik wel verlegen maar als het spel vordert word ik ondeugend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |