lang nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doelstelling (1000) totaal niet gehaald
Nu vraag je erom dat deze gewoon volgespamt gaat worden he!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof om het laatste deel van het jaar te openen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu vraag je erom dat deze gewoon volgespamt gaat worden he!
ik denk dat ik dat wasquote:
idd. Ik treed nu af. doeiquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doelstelling (1000) totaal niet gehaald
Ik bedoelde het eerste nieuwe deel van dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
gevonden!
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
owquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerste nieuwe deel van dit jaar
mooie OPquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
eerste deel geopend in 2011:
Tukkers op FOK! #676; Het allerbeste fucking deel van 2011 *O*
whehehe, toen ik zag dat jij wat had gepost moest ik daar ook gelijk aan denkenquote:
AlmeLOLquote:
whehequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, toen ik zag dat jij wat had gepost moest ik daar ook gelijk aan denken
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tukkers op FOK! #677; Waar we heel serieus zijn
Dat is wmb de eerste van 2011... degene die Remco linkte was de laatste van 2010
edit: dus Hen de eerste en ik de laatste
Naar Almelo dan. Kun je lekker triootje doen met MarkoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
goeden avond, en al vast een gelukkig nieuw jaar want ik denk dat ik dit jaar hier niet weer kom kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
goeden avond, en al vast een gelukkig nieuw jaar want ik denk dat ik dit jaar hier niet weer kom kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Boh, lekker op die volle billen petsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Naar Almelo dan. Kun je lekker triootje doen met Markooo
Ik pasquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh, lekker op die volle billen petsen
quote:
Stoer hoor, hier doen alsof je dat niet lekker vindtquote:
Moet dit nou weer voor het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stoer hoor, hier doen alsof je dat niet lekker vindt
Je weet niet wat je mist joh! Sweet child of mine atm op radio2quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Top 10 van Top Serious Request aan het luisteren
daarna is die afgelopen, dus dan maar over naar Radio 2
Yupquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet dit nou weer voor het nieuwe jaar?
Foute 111 op qmusicquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Top 10 van Top Serious Request aan het luisteren
daarna is die afgelopen, dus dan maar over naar Radio 2
ach, ik heb dit nog te gaan;quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh! Sweet child of mine atm op radio2
Fijne wisseling bro!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nu het Jaaroverzicht van NOS op 3 kijken via 101TV
en daarmee sluit ik de laptop af voor 2011, catch you all on the flipside!!![]()
Nou Markooo, je leest het! D'r op afquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ik ben bangkut vuurwerk!
Selquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ik ben bangkut vuurwerk!
Het schijnt wat te gaan waaien, daarmee zou het mistprobleem ook op moeten houdenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
vuurwerk gaat hier nu wel wat harder
al is het wel een beetje mistig, hoop dat het niet erger wordt
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou Markooo, je leest het! D'r op af
Neenee, haar teder maar vastberaden in je sterke armen houden en beschermen tegen dat stoute vuurwerklawaaiquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vol gooien met vuurwerk daar in de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Eikel ben je ook hequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vol gooien met vuurwerk daar in de straat
Whahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee
Ik dacht dat Justin het zo bedoelde
Davidquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sel
Nergens voor nodig, die angst
Je zit toch veilig binnen?
Het komt vast goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David![]()
Ik zit veilig binnen ja maar dat vreselijke geknal en die vuurpijlen zijn zo eng. Ik woon hoog he. Ben bang dat het blijft steken ergens. *klopt af*
Thnx. Ik moet gewoon niet zo angsthazen. Straks hard muziek draaien en ver van het raam af genieten van siervuurwerk. Ik heb hier verdorie vrijkaartjes liggen voor de Shamrock en Dr Rock (rockcafequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het komt vast goed
Gewoon aan leuke dingen denken
Ik woon ook drie hoog, maar ga naar mijn schoonouders die nog een paar verdiepingen hoger wonen. Camera mee en vanaf het balkon kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David![]()
Ik zit veilig binnen ja maar dat vreselijke geknal en die vuurpijlen zijn zo eng. Ik woon hoog he. Ben bang dat het blijft steken ergens. *klopt af*
Wie woont daar dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heujheujheuj, ook aan de Jägermeister nu
@Jeff, ik ben rond twaalven bij jou in de straat
Helemaal op 't eind(andere kant dan m'n tante
)
Heb je de vuurwerkramp meegemaakt dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik schrok ook een paar x hier omdat die onverlaat van een buurman met vlinders enzo hier staat. Sinds de vuurwerkramp schrik ik snel van onverwachte harde geluiden.
Ik was toen in Enschede ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je de vuurwerkramp meegemaakt dan?
Oh ik dacht even dat je in die bewuste wijk was, maar dat maakt je angst er niet minder op natuurlijk. Heel Enschede was toen in paniek.quote:
Joah, ik vroeg wie daar woont waar je heen gaat? Aan de kant van de Bergleidingweg zit je dus?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, had je m'n bericht aan jou gericht nog gelezen?
Jep, daar vlakbij. Op de hoek met de ehhhhhh, hoe heet het daarquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joah, ik vroeg wie daar woont waar je heen gaat? Aan de kant van de Bergleidingweg zit je dus?
Ben er vast wel, hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik loop die kant wel ff op tegen kwart over 12. Dan zie ik je daar vast wel ergens.
Logisch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zag "net als in een film" mijn hele leven voorbij flitsen. Dacht dat ik dood ging.
Maar gelukkig viel het mee. Alleen nu schrik ik dus vrij snel.
Niks te roken thuis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Logisch.![]()
De wijn heeft al effect. Ben nog lange niet aangeschoten hoor maar wel ontspannender. Kan me al iets beter afsluiten voor het lawaai buiten en denk ook niet meer zo verschrikkelijk para.
Smoken bedoel je? Is er wel, duhhh..maar geen zin in icm drank.quote:
Ah. Alles komt goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Smoken bedoel je? Is er wel, duhhh..maar geen zin in icm drank.
Later lekker voor het slapen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb hier pas een ijzersterke tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Ik heb hier pas een ijzersterke tekstwaarom wist ik al wat er in de spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heb hier pas een ijzersterke tekstHoe onverwacht, serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dit nooit verwacht. Wat een bazentekst.
Ik ben zwaar onder de indruk.
Wauw.
Brutal. Fucking. Metal.
Altijd bazigquote:Op zaterdag 31 december 2011 20:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu One van Metallica op radio2 \m/ [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ook super!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit de hele avond al aan de Iron Maiden, omdat bazig
mijn kameraad had de lijst van de top2000 liggen, en wij verbaasden er ons ook over dat adele er zo veel in stond.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook super!
Maar dit is echt een radio2 avond voor mij![]()
Alleen jammer dat Adele nog een paar x komt.
Ze heeft goeie nummers alleen hoort ze niet bij Dire Straits en Deep purple enzo te staan.
Ook tof jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook super!
Maar dit is echt een radio2 avond voor mij![]()
Alleen jammer dat Adele nog een paar x komt.
Ze heeft goeie nummers alleen hoort ze niet bij Dire Straits en Deep purple enzo te staan.
Jawel jawel. Black net een keer. En vanmiddag hoorde ik Alive dacht ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen Pearl Jam in de lijst?
Faalhazen.
quote:
Jeremy is mooier vind ik. Vooral ook vanwege het verhaal erachter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alive is sowieso een bazennummer
maar het gaat om de muziekquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Jeremy is mooier vind ik. Vooral ook vanwege het verhaal erachter.
Kwam ik ook achter jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Redbaron het volgende:
ook top2000 hier. Ik ken belachelijk veel nrs!
raar hequote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Redbaron het volgende:
ook top2000 hier. Ik ken belachelijk veel nrs!
Dan vind ik 'm ook beter.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom wist ik al wat er in de spoiler stond
Dan moet je straks Brothers in arms luisteren. Die emotie die Mark Knopfler erin legt is zooo mooiquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een van de weinige nummers met mooi gitaargeluid.
Ik luister naar andere muziek. En sowieso ga ik er niet voor zitten om top 40/2000 hits aan te horen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan moet je straks Brothers in arms luisteren. Die emotie die Mark Knopfler erin legt is zooo mooi
Kloten man! Kop op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O&N op je zolderkamer. Awesome.
Verplicht uitgaan/weggaan en geflipt worden door whatever is beter?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O&N op je zolderkamer. Awesome.
Nee, gezond zijn en nu bij m'n maten zitten bieren en ouwehoeren, DAT is beterquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verplicht uitgaan/weggaan en geflipt worden door whatever is beter?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, gezond zijn en nu bij m'n maten zitten bieren en ouwehoeren, DAT is beter
Hopen dat dat zsm weer kan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hehe dat snap ik ook wel. Ik bedoelde je situatie waar je nu in verkeertquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doen! Niemand hoort je door dat geknal. En gooi er meteen een baksteen achteraan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zin om het raam open te gooien en m'n woede en frustratie eruit te schreeuwen, maar er staat volk op straat
quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doen! Niemand hoort je door dat geknal. En gooi er meteen een baksteen achteraan.
Brohug, matequote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet ook geen depressieve "ik ben alleen met O&N"-topics gaan lezen, krijg ik alleen maar meer zelfmedelijden van
Broluv terugquote:
In gedachten ben ik bij je Justin.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet ook geen depressieve "ik ben alleen met O&N"-topics gaan lezen, krijg ik alleen maar meer zelfmedelijden van
Man, hou op en ga party machenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In gedachten ben ik bij je Justin.
Zit heel burgerlijk op de bank top2000 te luisteren. Met een hjtje. Kameraad uit Duitsland is er en om half 1 naar andere vrienden en vriendinnen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man, hou op en ga party machen
Hen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zit heel burgerlijk op de bank top2000 te luisteren. Met een hjtje. Kameraad uit Duitsland is er en om half 1 naar andere vrienden en vriendinnen.
Neen niet Heinrichkequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Sweet child in time. Wat een oorgasme!
Yea boiquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ya'll alvast een fijn 2012
Jeffrey, zie jou zo gok ik
ik nog maar 4quote:
Kwel jezelf nou niet zo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan op facebook foto's van je maten zien die nu gezellig bij mekaar zitten
FB ververst zichzelf elke keer als er wat nieuws gepost wordtquote:
Uitloggen dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FB ververst zichzelf elke keer als er wat nieuws gepost wordt
Ach meisje toch *knuffel* als ik in de buurt woonde was ik met m'n duffe kop bij jou op de bank gekropenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uitloggen dan.
Ik heb nu zin om uit te gaan maar durf gvd niet naar buiten te gaan. Wil kat en huis niet alleen laten en kots al bij de gedachte iedereen te moeten kussen.
KutzooiWas het maar geen O&N.
Jij ook schoonheidquote:
Playahquote:
Smooth tricksquote:
quote:[Moredhel] zegt (1:30):
duw je toch gewoon die fles tegen je plasbuis aan?
[Moredhel] zegt (1:31):
en als ie vol is in je en kantelen maar
...
ik kijk teveel rare zooi
Nie wiesquote:
Soms.quote:
Flink door posten danquote:Op zondag 1 januari 2012 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 2.214 posts en dan heb ik de 50k te pakken
Jij bent daar met een maand of twee wel. Met gemakquote:Op zondag 1 januari 2012 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 2.214 posts en dan heb ik de 50k te pakken
quote:
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 1 januari 2012 01:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jij bent daar met een maand of twee wel. Met gemak
ik ook. Maar ben nu halve liters krombacher aan het tankenquote:
Ga Jäger tanken danquote:
Toch bier drinkenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef norich het volgende:
[..]
hebben we niet thuis en geen zin in bier
Wat dan? Drank is op?quote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef norich het volgende:
[..]
nee, gaat ook niet meer gebeuren hahah.
nee dat niet. staat nog genoeg hier, maar denk dat ik straks maar mn bed induikquote:
Ah so. Trusten alvastquote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef norich het volgende:
[..]
nee dat niet. staat nog genoeg hier, maar denk dat ik straks maar mn bed induik
holterwegquote:
dank je. Knuffelen?quote:
jij ook Selmaquote:Op zondag 1 januari 2012 07:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wouter, nog een gelukkig nieuwjaar!
ach valt toch best meequote:Op zondag 1 januari 2012 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lijkt wel alsof ze hier dynamiet aan het afsteken zijn.. Wat een lawaai
hoiquote:
Je bent me er ook eenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:18 schreef norich het volgende:
[..]
hoi
ja ik had natuurlijk 200 kilo aan illegaal vuurwerk uit duitsland meegenomen jeweet![]()
Ik kan de reden wel radenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent me er ook een
Sorry dat ik niet meer reageerde vannacht
Hallonquote:
Ballonquote:
Jij ookquote:
jij ook Machielquote:
ooh, dan heb ik nog evenquote:
Justins schuldquote:Op zondag 1 januari 2012 19:27 schreef GimmeGore het volgende:
moeten we wel heel rustig aan doen met dit topic. Tis de laatste van het jaar
jij ookquote:
ik verwens jou ook het bestequote:
Sander, Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dames, heren, beste wensen nog!
Haters gaan hatenquote:
Dat kan ikquote:
Go your gangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef ACT-F het volgende:
Oud & Nieuw was weer erg gezelligDe dames leken iets tekort te komen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:49 schreef ACT-F het volgende:
Oud & Nieuw was weer erg gezelligDe dames leken iets tekort te komen
Waar het hart vol van is, kan de mond ook vol van rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, kan de mond ook vol van raken
Dat gebeurde ookquote:Op zondag 1 januari 2012 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, kan de mond ook vol van raken
Zo herkenbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste klopt sowieso
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik zo'n dikkop als jou mn hele leven kennen??quote:Op zondag 1 januari 2012 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
nu je het zegtquote:Op zondag 1 januari 2012 22:37 schreef Under_Score het volgende:
Tof #824, de laatste van't jaar....
ohnee
Bas is ook zulks eenen baasch \m/quote:Op zondag 1 januari 2012 22:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat moet ik zo'n dikkop als jou mn hele leven kennen??
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef ReMcOrE het volgende:
maar gauw een topic-report doen voor een TT-change
einde van de wereld en zulksquote:
Too much creditsquote:Op zondag 1 januari 2012 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bas is ook zulks eenen baasch \m/
denk niet dat dit topic het zo lang volhoudquote:
Lolquote:Op zondag 1 januari 2012 22:48 schreef Under_Score het volgende:
[..]
denk niet dat dit topic het zo lang volhoud![]()
Nog steeds dronken?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heul niet, hoe jij dat bier naar binnen gooideongekend
ja he, ik zit ook op het puntje van mn stoelquote:Op zondag 1 januari 2012 22:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben geen dartsfan maar wat is de match tussen Hamilton en whitlock spannend!
ongekendquote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef norich het volgende:
[..]
ja he, ik zit ook op het puntje van mn stoel![]()
![]()
x2!quote:Op zondag 1 januari 2012 22:56 schreef norich het volgende:
[..]
ja he, ik zit ook op het puntje van mn stoel![]()
![]()
Ja ik ook. Met zijn gebroken voet. Respect.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben echt een Whitlock fan, dus stond te jubelen bij z'n comebackalleen dan moet hij het nu wel afmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |