lang nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doelstelling (1000) totaal niet gehaald
Nu vraag je erom dat deze gewoon volgespamt gaat worden he!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof om het laatste deel van het jaar te openen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu vraag je erom dat deze gewoon volgespamt gaat worden he!
ik denk dat ik dat wasquote:
idd. Ik treed nu af. doeiquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doelstelling (1000) totaal niet gehaald
Ik bedoelde het eerste nieuwe deel van dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
gevonden!
Tukkers op FOK! - ammoal hier hen!
owquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eerste nieuwe deel van dit jaar
mooie OPquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
eerste deel geopend in 2011:
Tukkers op FOK! #676; Het allerbeste fucking deel van 2011 *O*
whehehe, toen ik zag dat jij wat had gepost moest ik daar ook gelijk aan denkenquote:
AlmeLOLquote:
whehequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whehehe, toen ik zag dat jij wat had gepost moest ik daar ook gelijk aan denken
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tukkers op FOK! #677; Waar we heel serieus zijn
Dat is wmb de eerste van 2011... degene die Remco linkte was de laatste van 2010
edit: dus Hen de eerste en ik de laatste
Naar Almelo dan. Kun je lekker triootje doen met MarkoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
goeden avond, en al vast een gelukkig nieuw jaar want ik denk dat ik dit jaar hier niet weer kom kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
goeden avond, en al vast een gelukkig nieuw jaar want ik denk dat ik dit jaar hier niet weer kom kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Boh, lekker op die volle billen petsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Naar Almelo dan. Kun je lekker triootje doen met Markooo
Ik pasquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh, lekker op die volle billen petsen
quote:
Stoer hoor, hier doen alsof je dat niet lekker vindtquote:
Moet dit nou weer voor het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stoer hoor, hier doen alsof je dat niet lekker vindt
Je weet niet wat je mist joh! Sweet child of mine atm op radio2quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Top 10 van Top Serious Request aan het luisteren
daarna is die afgelopen, dus dan maar over naar Radio 2
Yupquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moet dit nou weer voor het nieuwe jaar?
Foute 111 op qmusicquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
Top 10 van Top Serious Request aan het luisteren
daarna is die afgelopen, dus dan maar over naar Radio 2
ach, ik heb dit nog te gaan;quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist joh! Sweet child of mine atm op radio2
Fijne wisseling bro!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef ReMcOrE het volgende:
nu het Jaaroverzicht van NOS op 3 kijken via 101TV
en daarmee sluit ik de laptop af voor 2011, catch you all on the flipside!!![]()
Nou Markooo, je leest het! D'r op afquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ik ben bangkut vuurwerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |