Leg eens uit dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley..
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.quote:
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".
Eigenlijk heel raar dat iemand die zo verontwaardig reageert op zijn status als oplichter de kans niet aangrijpt om op zo'n simpele manier zijn naam te zuiveren. Zegt genoeg.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja en dan heb je een feestje en dan krijg je dit als cadeau:
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar, mocht daar iemand tijd voor hebben zou ik dat zeker appreciëren!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef svann het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd wiens vingerafdrukken er op dat blikje staan.
Behalve die van jpjedi dan.
Is er hier nog ergens een rechercheur in opleiding met wat tijd over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover? Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten.
Lezen is kennelijk moeilijk of niet? Er staat nergens dat ik mijn naam gezuiverd heb tegenover JP. Er staat dat hij zijn geld terug heeft en het voor mij niet relevant is wat hij verder van mij denkt. Het recht wat hij had, heeft hij gekregen, en daarmee basta!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:08 schreef fespo het volgende:
[..]
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.
alsof je iemand overvalt, hem vervolgens alles teruggeeft en doet alsof er niks is gebeurd.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt ook niet op dat je met twee account berichten plaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |