abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106254055
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley.. :')
Leg eens uit dan.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106254089
In ieder geval, ik wens iedereen een fijn nieuwjaar en een prettig 2012 toe, iedereen de beste wensen en veel plezier vannacht!

Ik ben er vandoor, groetjes! :W
pi_106254145
En nu afhaken zeker.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106255104
Sjors, jij ook een geweldig nieuwjaar IMEI-nummer gewenst!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_106255182
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef Neraice het volgende:
En nu afhaken zeker.
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:41:21 #56
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_106255736
Sowieso vergeten waarom je 3 jaar geleden voor internetoplichter bent uitgemaakt... dat vergeet je toch nooit meer? :')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_106255755
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".

Eigenlijk heel raar dat iemand die zo verontwaardig reageert op zijn status als oplichter de kans niet aangrijpt om op zo'n simpele manier zijn naam te zuiveren. Zegt genoeg.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_106257380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".

Eigenlijk heel raar dat iemand die zo verontwaardig reageert op zijn status als oplichter de kans niet aangrijpt om op zo'n simpele manier zijn naam te zuiveren. Zegt genoeg.
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:29:30 (Naam verwijderd.) ]
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:23:38 #59
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_106257385
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja en dan heb je een feestje en dan krijg je dit als cadeau:

[ afbeelding ]

:')
:D.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_106258024
Ik ben toch wel erg benieuwd wiens vingerafdrukken er op dat blikje staan.
Behalve die van jpjedi dan.
Is er hier nog ergens een rechercheur in opleiding met wat tijd over?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_106258122
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef svann het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd wiens vingerafdrukken er op dat blikje staan.
Behalve die van jpjedi dan.
Is er hier nog ergens een rechercheur in opleiding met wat tijd over?
Daar ben ik ook benieuwd naar, mocht daar iemand tijd voor hebben zou ik dat zeker appreciëren!
pi_106258828
Ik vind het wel opvallend om te zien dat veel mensen hier het terugbetalen als een schuldbekentenis zien.

Als je dus netjes iemand geld terug stort, ben je een oplicht?

Ik heb een paar jaar geleden iets via de briefpost verstuurd. Is nooit aangekomen, de ontvanger betichte mij er ook van dat ik het nooit verstuurd had. Dit had ik zeker wel gedaan. Om verder gezeur te voorkomen heb ik het geld toen ook terug gestuurd. Ging toen maar om 10 euro, maar toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106259023
Ik heb zijn geld terug gestort, omdat hij er recht op heeft. Hij heeft de iPhone niet ontvangen, klaar. Waarom moet hij de dupe zijn van mijn eigen nalatigheid? Dat is gewoon mijn eigen probleem en tussen mij en Post-NL of me huisgenoten / politie.

Natuurlijk, in het begin ben je sceptisch, het is voor hem erg makkelijk om te zeggen dat hij een blikje ontvangen heeft, ik ken hem immers niet. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zoveel moeite doet voor niks ( in het geval hij wel de iPhone ) zou hebben ontvangen. Dat is de hoofdreden dat ik besloten hebt binnen korte termijn het geld terug te storten.

[ Bericht 21% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:29:44 (Naam verwijderd.) ]
pi_106259123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover? Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten. :)
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.
alsof je iemand overvalt, hem vervolgens alles teruggeeft en doet alsof er niks is gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:29:58 (Naam verwijderd.) ]
pi_106259159
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:08 schreef fespo het volgende:

[..]

ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.
alsof je iemand overvalt, hem vervolgens alles teruggeeft en doet alsof er niks is gebeurd.
Lezen is kennelijk moeilijk of niet? Er staat nergens dat ik mijn naam gezuiverd heb tegenover JP. Er staat dat hij zijn geld terug heeft en het voor mij niet relevant is wat hij verder van mij denkt. Het recht wat hij had, heeft hij gekregen, en daarmee basta!
pi_106260233
Sjokkie! Snap het nou man ;(
pi_106260444
Ik krijg hier een slappe zak van!
pi_106260446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:40 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie! Snap het nou man ;(
Je hebt gelijk..
pi_106260601
Je hebt gelijk.. Ik hou het definitief voor gezien. Het gross wil alleen maar lezen wat ze willen lezen, argumenten die kant noch wal raken.. Gezien mijn "zogenaamde" idee als masterplan wordt gezien zal ik wel een hoger niveau hebben dan het gemiddelde hier. :) Een normale discussie zonder geblaat is dan ook geen mogelijkheid voor deze community.
Iedereen nog veel plezier gewenst met 'afkraken' en het persoonlijk aanvallen van mij in persoon. Voldoe je tijd nuttig, en maak het extra vunzig.

I'm out!
pi_106260672
Anus
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:14:49 #71
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_106261461
Valt ook niet op dat je met twee accounts berichten plaatst :').

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 01-01-2012 14:15:44 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_106275283
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt ook niet op dat je met twee account berichten plaatst :').
:D
Narf!
pi_106277611
Valt ook niet op, dat jullie geen IP check doen!
pi_106277828
Hoe doortrapt van je dat jij wel weet dat je iPhone en je PC verschillende IP-adressen hebben, terwijl wij dat niet weten!
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_106281193
Mij is nog steeds niets opgevallen?
Waaroom doet Sjaakman56 ineens zo raar :?
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')