Gewoon een lakje pakken muts, hup!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lalalaaaa, wat moet ik aan en wat moet ik lakken....
Ik weet het niet.
En toen gooide zij die eieren???quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BGTes het volgende:
Ik was net even wat chips voor mezelf kopen. Kom ik het stel tegen waar ik vanavond oudjaar mee vier. Waren we aan het overleggen wat we allemaal gingen kopen qua eten, zei ze 'Oh maar gelukkig heeft Tessa al chips.' Die is van mij, hoer
Nee dat was een andere winkelquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En toen gooide zij die eieren???
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 2011 was echt fantasties!
Ik heb heel veel gekocht: een auto, een tuin, lakjes, schoenen, lego, servies, een etagere, kleren, make-up, boodschappen, bier, verkleedspullen, noem maar op! Echt fantasties! Ik heb eindelijk een baan in een leuk team en ik verdien veel geld daarmee. Ik heb wel maar iets van vijftien keer seks gehad, dat kan beter. Ik ben bevrijd van mijn rotte kies, er is niemand dood gegaan in de familie, wel ben ik drie keer ziek geweest, dat was jammer.
De ensuite is af! En we hebben digitale tv! Ik ben naar Rome geweest, a dream come true! En nog naar corfu! Ik heb te veel tijd op fok besteed. En ik dronk te veel.
Dan nu, de goede voornemens:
dertig kilo afvallen
alcoholgebruik met 75% reduceren
een vast contract binnen halen
ten huwelijk gevraagd worden
minder nagellak kopen
vaker een film kijken
een schoonmaakster nemen
Oke jij wint!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, leuk! Jankreflecties, dat kan ik![]()
2011:
4 miskramen
1 dode baby
2 begrafenissen van bekenden
7 kilo eraf
Teveel geld uitgegeven
Voornemens voor 2012:
1 gezonde baby
8 kilo eraf
Rijk worden
Klaar
Dat is lief, thnxquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:17 schreef BGTes het volgende:
Maar echt ik vind het superknap dat je nog gewoon met rechte rug in het leven staat. Noemenswaardig!
En hierbij valt alle shit in het niets....quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, leuk! Jankreflecties, dat kan ik![]()
2011:
4 miskramen
1 dode baby
2 begrafenissen van bekenden
7 kilo eraf
Teveel geld uitgegeven
Voornemens voor 2012:
1 gezonde baby
8 kilo eraf
Rijk worden
Klaar
arrow to the knee jonge!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dico, maak jij stiekem 9gag-plaatjes?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef BGTes het volgende:
Mijn nichtje zei laatst: 'Ik heb wel tien nagellakken!'
aaaaaahquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
of mensen die adviseren om wat remover in je nagellak te gooien als ie dik wordt
zomg dat is maar EINZ verwijderd van 20 KEI VEELquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mijn nichtje kwam ook helemaal trots "Ik wil zoveel mogelijk nagellak hebben. Ik heb er al 19!".
Jaaaa! En mensen die zeggen dat je beter kan vijlen dan knippen. I know, maar weet je hoe lang dat duurt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
of mensen die adviseren om wat remover in je nagellak te gooien als ie dik wordt
ja, maar dat is ook echt zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa! En mensen die zeggen dat je beter kan vijlen dan knippen. I know, maar weet je hoe lang dat duurt?
True, maar het is wel vervelend dat het steeds gezegd wordt. Want dat weet ik ook, maar m'n nagels groeien daar echt te snel voor.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Precies!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
zomg dat is maar EINZ verwijderd van 20 KEI VEEL
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa! En mensen die zeggen dat je beter kan vijlen dan knippen. I know, maar weet je hoe lang dat duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heb je in nagellak-stash gewoon twee categorieën: "veel" en "HOEVEEL ZEI JE???![]()
![]()
"
En dan heb je ook nog de Essence/Catrice vs. OPI/CG/Essie etc :pquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heb je in nagellak-stash gewoon twee categorieën: "veel" en "HOEVEEL ZEI JE???![]()
![]()
"
Voor normale mensen welquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de Essence/Catrice vs. OPI/CG/Essie etc :p
50 van die eerste is niet bijzonder
Doet geen au hoor, heb ze niet tot het vleesch gescheurdquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, en au voor je actie Nagel! Dat lijkt me dan weer pijnlijk, maar kan me de frustratie heel goed voorstellen!
Mijn nagels beginnen ook weer.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doet geen au hoor, heb ze niet tot het vleesch gescheurd.
Ik ben bang dat Essence + Catrice al snel in de buurt komt van de helft van al mijn nagellak. Maar dat zijn ook zulke makkelijke impuls-aankopen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de Essence/Catrice vs. OPI/CG/Essie etc :p
50 van die eerste is niet bijzonder
Ja bij mij ook hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Ik ben bang dat Essence + Catrice al snel in de buurt komt van de helft van al mijn nagellak. Maar dat zijn ook zulke makkelijke impuls-aankopen!
Precies. Vooral de nieuwe Essence vind ik geslaagd. Alleen de kwaliteit is nog steeds niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja bij mij ook hoorde kleurtjes zijn goedkoop en best leuk
nee hoor, er is een derde, die het best kan omschreven worden als 'NIET WAAR! JE BENT GEK!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
"
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor, er is een derde, die het best kan omschreven worden als 'NIET WAAR! JE BENT GEK!![]()
'
bijna, het is een categorie waar mensen je heel raar aankijken en bijna van je wegrennen (ja, echt waar)quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
die categorie wwaar wij onder vallen, mir? Dat mensen echt bijna boos op je worden omdat je zoveel nagellak hebt?
het is wel makkelijk scoren bij kleine meisjes thoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bijna, het is een categorie waar mensen je heel raar aankijken en bijna van je wegrennen (ja, echt waar)
ik haalde toenlaatst m'n nichtjes er waren 1 la naar beneden, wát een feest was dat, de nagellak zat tot tussen m'n wenkbrauwenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel makkelijk scoren bij kleine meisjes tho
Ja maar de uitverkopen daar ook! Allemaal lakjes voor 50%, want ja, kerst is voorbij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
chg kost daar vijf dollar in de winkels, hier niet zo gek veel meer. Het is vooral de enorme availability die me stoort, dat wil ik ook
Letterlijk zeggen doen ze dat niet zo vaak, maar de blik die precies hetzelfde zegt ken ik welquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor, er is een derde, die het best kan omschreven worden als 'NIET WAAR! JE BENT GEK!![]()
'
oh, bij mij welquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Letterlijk zeggen doen ze dat niet zo vaak, maar de blik die precies hetzelfde zegt ken ik wel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik haalde toenlaatst m'n nichtjes er waren 1 la naar beneden, wát een feest was dat, de nagellak zat tot tussen m'n wenkbrauwen
heb ik die foto niet ergens gepost? ze mochten mijn nagels lakken, wat een feest, het zat zelfs op de bankquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier mogen ze niet zelf lakken, alleen kleurtjes kiezen en dan lak ik ze er op
jawel, dat was een hippen mani!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb ik die foto niet ergens gepost? ze mochten mijn nagels lakken, wat een feest, het zat zelfs op de bank
Hij is een nailfeeder!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben benieuwd naar je horror stories trix!
En mijn goede voornemen voor 2012 is: geen kruidvat lakjes meer kopen want ik heb er hondermiljoenmiljard maar pak ze bijna nooit. Alleen kleuren die ik echt heul mooi vind.
En ik heb net weer een lakje gekregen vaneen opi uit een Belgische winkel (Planet parfum dacht ik). He's feeding my addiction!
quote:
Ik zie daar het probleem niet zo vanquote:
Ja ik vind het zo lief omdat hij het (zegt ie) niet snapt. Maar alleen omdat ik er happy van wordquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg ook wel eens lakkers van m'n vriend, ik mag ze dan zelf bestellen
so sweet
daaahwquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo lief omdat hij het (zegt ie) niet snapt. Maar alleen omdat ik er happy van word![]()
Hij is wel altijd degene die er in gezelschap over begint en dan moet ik mn AA halen, want die vindt hij het mooist.
die AA is wel een hit, non?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo lief omdat hij het (zegt ie) niet snapt. Maar alleen omdat ik er happy van word![]()
Hij is wel altijd degene die er in gezelschap over begint en dan moet ik mn AA halen, want die vindt hij het mooist.
Goeden woordgarp welquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
en baddereneven de gourmetlucht van gisteren weg(f)lushen
Ja zowel bij mij als bijquote:
mmmnee, nooit meegemaakt! Ook geen make-up enzo!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg ook wel eens lakkers van m'n vriend, ik mag ze dan zelf bestellen
so sweet
Hadden ze een tijd geleden in den bosch nogquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ze hadden hier trouwens ook Essie in een winkel staan! Die heb ik nog nooit in een winkel gezien.
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hadden ze een tijd geleden in den bosch nog
geen rotje in de kont?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kat is binnen!![]()
Lichtelijk gestresst, maar verder helemaal in orde.
Geen idee, mocht niet kijken. Was in een andere winkel en ik had net een opi gehadquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Essie nog nooit in de winkel gezien hier. Kost zeker 15 euro ofzo?.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmnee, nooit meegemaakt! Ook geen make-up enzo!
Hij wil me nog wel aan de rode plateaupumps hebben en in jarretels geloof ik, die krijg ik vast wel als ik af ben gevallen
schat, maar dat weet ik toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest er nog even bij zeggen mir, dat sommige van mijn posts met een korrel zout genomen dienen te worden. Er schijnt soms wat verwarring over te ontstaan
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest er nog even bij zeggen mir, dat sommige van mijn posts met een korrel zout genomen dienen te worden. Er schijnt soms wat verwarring over te ontstaan
yeaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ben je ziek meiske?
wat een vervelende dag om ziek te zijn!
beterschap
fuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeagister was alles nog goed, lig je heerlijk in bed moet je hele tijd overgeven en nu koorts .. ZUUUCHT
wat extreem kut meissie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeagister was alles nog goed, lig je heerlijk in bed moet je hele tijd overgeven en nu koorts .. ZUUUCHT
Poes is poes tsssquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's een jeweetwel kater![]()
nee noortje is tegen me aan aan het schurken, en hard ook
Met legoblokjes op den tepels?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef bleiblei het volgende:
Al vind ik de lakpumps met jarretels ansich geen slecht idee.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:46 schreef bleiblei het volgende:
Al vind ik de lakpumps met jarretels ansich geen slecht idee.
Beterschap!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met legoblokjes op den tepels?
Goeden planquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
En 2011 was btw toch niet zo slecht?
Opsomming:
- Drank
- Tetten
- Epic meets
- Veel noms
- Veel faals
- Veel steun bij elkaar
- Veel gelachen om de meest debiele dingen
We gaan in 2012 gewoon lekker zo door hier
en een buttplug in je bips!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd heul serieus bent ende nooit een grapje maaktquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
voor de een was het beter dan voor de ander! Maar zeker een goed plan!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
En 2011 was btw toch niet zo slecht?
Opsomming:
- Drank
- Tetten
- Epic meets
- Veel noms
- Veel faals
- Veel steun bij elkaar
- Veel gelachen om de meest debiele dingen
We gaan in 2012 gewoon lekker zo door hier
ja zie je? Daar ga ik alquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd heul serieus bent ende nooit een grapje maakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn wereld is op de rand van het jaar ingestortquote:
Si! Bedoelde hier ook in de SCquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor de een was het beter dan voor de ander! Maar zeker een goed plan!
Pic!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
zow, ik mag mijn corrigerende mega onderbroek weer aan!
Neh, ik word niet bepaald geil van legoquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
yikesquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neh, ik word niet bepaald geil van lego.
Dat zou wat zijn, wordt de verzameling zo plakkerig van.
je moet het ook gooien als je het hebt aangestokenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:56 schreef Diconnected het volgende:
Vuurwerk afsteken is leuk, alleen jammer van de zwarte vingers
Mama maakt zalmhapjesnom
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het ook gooien als je het hebt aangestoken
Dan doet het ook minder zeerquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet het ook gooien als je het hebt aangestoken
true story.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan doet het ook minder zeer
ik doe dat altijz onder spuitzakquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
dat wordt leuk eieren vullen zonder spuitzak
Dat wou ik net zeggen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe dat altijz onder spuitzak
kan ook met een boterhamzak he?
puntje erafknippen
beneden gaan staan!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef BGTes het volgende:
Uit nader onderzoek is gebleken dat vuurwerk op ongeveer 20 meter hoogte ontploft en ik op 20 meter hoog woon.
Maken ze het dan al bekend?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beneden gaan staan!
En zal idd maar met een diepvrieszakje gaan klooien
over drie uur ben ik multimiljonair! Einz!
als ik dertig miljoen win mogen jullie allemaal voor honderd euro nagellak kopen van mij!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
2 uurtjes kunnen we nog wel handelen.
Over een miljoentje minder doe ik trouwens ook niet moeilijk, zo redelijk ben ik dan wel
even quotenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik dertig miljoen win mogen jullie allemaal voor honderd euro nagellak kopen van mij!
Gij gulle geverquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik dertig miljoen win mogen jullie allemaal voor honderd euro nagellak kopen van mij!
hehehe... Ik zei al, de mijnes hebben morgen echt zo'n spierpijn aan hun orenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
De kop van mijn kat zorgt al de hele dag voor vermaak![]()
Hij gaat continu heen en weer tussen de volgende uitdrukkingen:
- Is dat nodig?![]()
- Was daar iets?Nee... *gaat verder met kont likken*
- I haz a scared![]()
- DAFUQ WAS DAT??? EINZ!![]()
![]()
![]()
![]()
- This world can't be trusted! (hier moet je even een alu-hoedje bij denken)
En ik ga zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(die laatste twee is als ik me zelf ook de tyfus schrik)
KOM VECHTEN JONGE!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wees blij dat je wat krijgt, ondankbare stinkhoer
het is mijn lot jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gullie krijgen heul nix. Ik ben er ook nog.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Rellen!quote:
die kutknallen heb je daar ook voorafgaand aan de grote show denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, in Sidney begrijpen ze tenminste hoe je vuurwerk mooi uitvoert![]()
Zo wordt vuurwerk afsteken een soort kunstvorm![]()
Ik ben er helemaal voor om het hier ook zo te doen, hoef ik ook niet de godganse dag naar die kutknallen te luisteren
Had je maar moeten trouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik heb hakkeschoenen aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Rellen!![]()
Ik zet 5 euro op SQ!
Er zit wel 1 grote maar aan dat vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, in Sidney begrijpen ze tenminste hoe je vuurwerk mooi uitvoert![]()
Zo wordt vuurwerk afsteken een soort kunstvorm![]()
Ik ben er helemaal voor om het hier ook zo te doen, hoef ik ook niet de godganse dag naar die kutknallen te luisteren
Zover ik zie is er alleen vuurwerk van de show, wat mij doet denken dat den ordinaire burgers geen vuurwerk kopenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kutknallen heb je daar ook voorafgaand aan de grote show denk ik
Ik verhoog mijn bod naar 10 euroquote:
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er zit wel 1 grote maar aan dat vuurwerk.
Je mag het niet zelf aansteken.
Oh ja, je bent vrouw. Je laat het liefst dingen doen ipv. zelf handen uit de mouwen te stekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar voordelen
Ja heye! Ik heb al geen ruimte om lenzen in te doen met die stapels makeup daaroquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
blei! Niet mijn make-up spiegel gebruiken voor je lenzen!
more fury is unleashed...
MOET JIJ SOMS VECHTEN JONGE!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, je bent vrouw. Je laat het liefst dingen doen ipv. zelf handen uit de mouwen te steken.
Nee, skuu zit denk ik boven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zitten jullie nou naast elkaar te laptoppen?
Aaah.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, skuu zit denk ik boven.
Dacht een uur geleden, ah, mooi gezellig. Maar ze loopt elke keer weg.
He bah, nare dingen zijn dat met oudjaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:27 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij is er een ongeluk gebeurd. Twee brandweer, twee ambulances en drie politiewagens.
Mjah echt he. Volgens 112meldingen gaat het om een beknelling. Bleh.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
He bah, nare dingen zijn dat met oudjaar
Oh, dan heb je vast Stef's sterretjes en knalerwten wel gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:48 schreef Diconnected het volgende:
Zo leuk, op 8 hoog zitten met al dat vuurwerkje ziet gewoon alles, van Rotterdam tot Den Haag tot Hoek van Holland
En net ook lekker dingen afgestoken
Ja, dat!! Dat ze effe bellen als ze meer dan een uur later komenquote:
Is het gelukt??quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:55 schreef milka82 het volgende:
de laatste dag van het jaar was spectaculair... Twee keer mijn decollete volgejakkerd door mini (altijd leuk, stukjes tussen je tieten weg pulken) en nu hopen we op een telefoontje van de Vara, we proberen mijn schoonvader (die nu in het publiek zit bij Paul de Leeuw) er bij te naaien. Hij vraagt altijd plaatjes voor ons aan op de radio (verjaardagen en weet ik veel). En dan van die vreselijk lullige liedjes ook en dan weer met je naam op de radio. Zucht... Nu hebben we een mailtje gestuurd om hem samen met Paul ' Brand in het Bordeel' te laten zingen om hem terug te pakken
Mooiquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:27 schreef princess-a het volgende:
Last year I cheated on my fears , broke up with my doubts, got engegad to my faith and in 2012 I will be marrying my dreams
dit gaat te furrquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:27 schreef princess-a het volgende:
Last year I cheated on my fears , broke up with my doubts, got engegad to my faith and in 2012 I will be marrying my dreams
Ik vind het mooi ende toepasselijkquote:
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:51 schreef bleiblei het volgende:
Jep! Een uur of anderhalf geleden.
Jammor!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:34 schreef milka82 het volgende:
Folle lok en seine! Het allerminste allemaal want het beste houd ik zelf....
@ Unf.. helaas niet gelukt...
Neee! Gelukkig heb je nixquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef milka82 het volgende:
Net een vuurpijl of wat dan ook tegen mijn kanis gehad,nice!gelukkig niets te zien
Spatlese zekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb me hier toch een lekkere witte wijn ontdekt. Uberzoet! En het mooie, ze hebben hem bij de Aldi gekocht, dus kan hem waarschijnlijk in Nederland ook vinden.
Ik heb de fles hier voor me staan en er staat op Monbazillac.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Spatlese zekerverkrijgbaar bij den Aldi und der Lidl
Ooh en sorry dat ik niets meer van dat lakje heb laten horenissie er nog? Anders even via pm?
Aah een andere dusquote:Op zondag 1 januari 2012 02:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb de fles hier voor me staan en er staat op Monbazillac.![]()
Ohh en pm me maar met uwen besluit, dan komt het helemaal goed.
Haha is goed wijffie.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah een andere dus
Zit nu op mobiel, zal morgen pm sturen. Ben nu kapot
Ik heb net mexicano's op en op Bob Marley staan dansenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Wijn![]()
![]()
bitterballeb z itten bu in hetfrituurvet mjammjam"
![]()
Ik heb net op straat partyy Rock athem staan dansen jeuh!
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Wijn![]()
![]()
bitterballeb z itten bu in hetfrituurvet mjammjam"
![]()
Ik heb net op straat partyy Rock athem staan dansen jeuh!
So funny!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:29 schreef Mirjam het volgende:
leef je uit, klikken en klaar
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Flauw dat het niet meer magquote:Op zondag 1 januari 2012 02:29 schreef Mirjam het volgende:
leef je uit, klikken en klaar
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
quote:Helaas, deze promotie-actie is inmiddels afgelopen. Het heeft geen zin om (forum-)admins of GM zelf te benaderen voor een voorkeursbehandeling (echt waar).
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Dat was goeden champagne gisteren.
En toch nog 50 euro gewonnen bij de staatsloterij, dus ik heb in ieder geval m'n lot terugverdiend
Wij ook een tientjequote:Op zondag 1 januari 2012 11:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben niks, ja, een tientje... op 1 van de 2 loten![]()
Was het lekker en uitgebreid?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:09 schreef Lindytje het volgende:
I ate all the food at the breakfast buffet...
Nu zit ik katsvol
Heb je nu nix?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:17 schreef BGTes het volgende:
Ik was maar EEN cijfer verwijderd van de 10,000 -.- dit is al de tweede keer dat zoiets gebeurt!
Also
Iedereen een heel heel gelukkig nieuwjaar vol met pallets en lakjes
Jaaaa!!! Ze hebben echt álles hier bij het ontbijtquote:Op zondag 1 januari 2012 11:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was het lekker en uitgebreid?
Oh, da's kak ja. Ik zat niet eens ergens in de buurtquote:Op zondag 1 januari 2012 11:17 schreef BGTes het volgende:
Ik was maar EEN cijfer verwijderd van de 10,000 -.- dit is al de tweede keer dat zoiets gebeurt!
Also
Iedereen een heel heel gelukkig nieuwjaar vol met pallets en lakjes
ijsprijsquote:Op zondag 1 januari 2012 11:22 schreef Lindytje het volgende:
Dan ga ik de postcodeloterij maar winnen
Oeh, ja, lekk0r!quote:
Stomquote:Op zondag 1 januari 2012 11:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, ja, lekk0r!
Maar ik denk niet dat ze die deze trekking uitdelen, zo midden in de winter
Ga jij lekker poepen en dan blijft Lies bellenquote:Op zondag 1 januari 2012 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Het wc-papier is op... Maar de receptie is steeds in gesprek, dus we kunnen niet bellen voor nieuw.. En ik moet poepen
Zit ik daar straks een uurquote:Op zondag 1 januari 2012 11:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga jij lekker poepen en dan blijft Lies bellen
Bwhehe ja dat risico loop je wel indd.quote:
Mijn kleurtje is afgepaktquote:Op zondag 1 januari 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hallooo,ik wil ook een kleurtje *huilt*
Oh is alweer weg dus, tsss falersquote:Op zondag 1 januari 2012 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn kleurtje is afgepakt
Ah well, it was fun while it lasted.
A Englandquote:Op zondag 1 januari 2012 12:38 schreef afivi het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik ben 2012 goed begonnen met een lading Snow Fairy onder de douche en een faaltje bij A England en Head2Toe
Jij gaat heul wel falenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niks meer falen en jullie beginnen meteen over nieuwe faals dit jaar, enablers
Ik heb besloten dat ik niet nóg een longchamp tas nodig heb dus dat ik die custom nog niet ga kopenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij gaat heul wel falennog 2 dagen
Ga je dan helemaal nix falen op je verjaardag?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik niet nóg een longchamp tas nodig heb dus dat ik die custom nog niet ga kopen
Tenzij ik een hele gulle gever heb die me opeens vet veel geld geeft voor mn verjaardag ofzo
Ik zou niet weten wat ik moet falen lolquote:Op zondag 1 januari 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je dan helemaal nix falen op je verjaardag?![]()
En als je een gulle gever hebt valt het niet onder de categorie faalalthans imo.
Oh bwhehehe ja dan houdt t op.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik moet falen lol
Falen op oudejaarsavondquote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Morning! Oud en nieuw was leueuk! Alleen een beetje jammer dat m'n fietstas nu kapot is omdat een of andere malloot er vuurwerk oid in heeft gegooid.
En gisteravond nog even TD gefaald, yay!
de hele dga de oven aanquote:Op zondag 1 januari 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Falen op oudejaarsavond![]()
En kak, de kachel doet het nu definitief niet meer. Waakvlam weigert elke vorm van aan gaan... En het servicebedrijf is morgen pas weer bereikbaar
Oftewel: brrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |