Gewoon een lakje pakken muts, hup!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lalalaaaa, wat moet ik aan en wat moet ik lakken....
Ik weet het niet.
En toen gooide zij die eieren???quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BGTes het volgende:
Ik was net even wat chips voor mezelf kopen. Kom ik het stel tegen waar ik vanavond oudjaar mee vier. Waren we aan het overleggen wat we allemaal gingen kopen qua eten, zei ze 'Oh maar gelukkig heeft Tessa al chips.' Die is van mij, hoer
Nee dat was een andere winkelquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En toen gooide zij die eieren???
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
mijn 2011 was echt fantasties!
Ik heb heel veel gekocht: een auto, een tuin, lakjes, schoenen, lego, servies, een etagere, kleren, make-up, boodschappen, bier, verkleedspullen, noem maar op! Echt fantasties! Ik heb eindelijk een baan in een leuk team en ik verdien veel geld daarmee. Ik heb wel maar iets van vijftien keer seks gehad, dat kan beter. Ik ben bevrijd van mijn rotte kies, er is niemand dood gegaan in de familie, wel ben ik drie keer ziek geweest, dat was jammer.
De ensuite is af! En we hebben digitale tv! Ik ben naar Rome geweest, a dream come true! En nog naar corfu! Ik heb te veel tijd op fok besteed. En ik dronk te veel.
Dan nu, de goede voornemens:
dertig kilo afvallen
alcoholgebruik met 75% reduceren
een vast contract binnen halen
ten huwelijk gevraagd worden
minder nagellak kopen
vaker een film kijken
een schoonmaakster nemen
Oke jij wint!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, leuk! Jankreflecties, dat kan ik![]()
2011:
4 miskramen
1 dode baby
2 begrafenissen van bekenden
7 kilo eraf
Teveel geld uitgegeven
Voornemens voor 2012:
1 gezonde baby
8 kilo eraf
Rijk worden
Klaar
Dat is lief, thnxquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:17 schreef BGTes het volgende:
Maar echt ik vind het superknap dat je nog gewoon met rechte rug in het leven staat. Noemenswaardig!
En hierbij valt alle shit in het niets....quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:13 schreef Incantrix het volgende:
Oh, leuk! Jankreflecties, dat kan ik![]()
2011:
4 miskramen
1 dode baby
2 begrafenissen van bekenden
7 kilo eraf
Teveel geld uitgegeven
Voornemens voor 2012:
1 gezonde baby
8 kilo eraf
Rijk worden
Klaar
arrow to the knee jonge!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dico, maak jij stiekem 9gag-plaatjes?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef BGTes het volgende:
Mijn nichtje zei laatst: 'Ik heb wel tien nagellakken!'
aaaaaahquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
of mensen die adviseren om wat remover in je nagellak te gooien als ie dik wordt
zomg dat is maar EINZ verwijderd van 20 KEI VEELquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mijn nichtje kwam ook helemaal trots "Ik wil zoveel mogelijk nagellak hebben. Ik heb er al 19!".
Jaaaa! En mensen die zeggen dat je beter kan vijlen dan knippen. I know, maar weet je hoe lang dat duurt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
of mensen die adviseren om wat remover in je nagellak te gooien als ie dik wordt
ja, maar dat is ook echt zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa! En mensen die zeggen dat je beter kan vijlen dan knippen. I know, maar weet je hoe lang dat duurt?
True, maar het is wel vervelend dat het steeds gezegd wordt. Want dat weet ik ook, maar m'n nagels groeien daar echt te snel voor.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
Precies!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
zomg dat is maar EINZ verwijderd van 20 KEI VEEL
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa! En mensen die zeggen dat je beter kan vijlen dan knippen. I know, maar weet je hoe lang dat duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heb je in nagellak-stash gewoon twee categorieën: "veel" en "HOEVEEL ZEI JE???![]()
![]()
"
En dan heb je ook nog de Essence/Catrice vs. OPI/CG/Essie etc :pquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heb je in nagellak-stash gewoon twee categorieën: "veel" en "HOEVEEL ZEI JE???![]()
![]()
"
Voor normale mensen welquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de Essence/Catrice vs. OPI/CG/Essie etc :p
50 van die eerste is niet bijzonder
Doet geen au hoor, heb ze niet tot het vleesch gescheurdquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, en au voor je actie Nagel! Dat lijkt me dan weer pijnlijk, maar kan me de frustratie heel goed voorstellen!
Mijn nagels beginnen ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |