Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
Wat leuk, een ode aan masturbatie TT!
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
In before the "Ja hoi, neuken?"quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik moet de man die mij verzadigd nog ontmoeten.
edittert.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Tja, zolang jij niet durft af te spreken...quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Het is werkelijk zó subtiel, dat ik het 5X moest lezen om in te zien dat het de hosselbaas at work was, mijn waarde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zolang jij niet durft af te spreken...
Het komt bijna geloofwaardig over he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is werkelijk zó subtiel, dat ik het 5X moest lezen om in te zien dat het de hosselbaas at work was, mijn waarde!
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is werkelijk zó subtiel, dat ik het 5X moest lezen om in te zien dat het de hosselbaas at work was, mijn waarde!
Daar doe ik niet aan!quote:
Voor Air:quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het komt bijna geloofwaardig over he.
Vrouwen zijn daar beter in?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Misschien moet je niet in madurodam zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Pro-tip: neem er meerdere, kan de ene verder als de ander geen fut meer heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |