Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
Wat leuk, een ode aan masturbatie TT!
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
In before the "Ja hoi, neuken?"quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik moet de man die mij verzadigd nog ontmoeten.
edittert.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Tja, zolang jij niet durft af te spreken...quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Het is werkelijk zó subtiel, dat ik het 5X moest lezen om in te zien dat het de hosselbaas at work was, mijn waarde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, zolang jij niet durft af te spreken...
Het komt bijna geloofwaardig over he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is werkelijk zó subtiel, dat ik het 5X moest lezen om in te zien dat het de hosselbaas at work was, mijn waarde!
Bespeur ik daar enig sarcasme?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is werkelijk zó subtiel, dat ik het 5X moest lezen om in te zien dat het de hosselbaas at work was, mijn waarde!
Daar doe ik niet aan!quote:
Voor Air:quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het komt bijna geloofwaardig over he.
Vrouwen zijn daar beter in?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Misschien moet je niet in madurodam zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Pro-tip: neem er meerdere, kan de ene verder als de ander geen fut meer heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Linkje naar post dan maar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
die post van teganchickie doet wel wat stof opwaaien of niet?
Als dat stof maar niet ouder dan een week is, anders is het onhygiënisch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat Grrrrrrr meerdere mannen heeft om hem te bevredigen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Grrrrrrrr onthult in de laatste uurtjes van het jaar nog even zijn tactiek.
Hoe moest het anders een "pro"-tip zijn?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat Grrrrrrr meerdere mannen heeft om hem te bevredigen?
Just like old timesquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
Ik kan niet delen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pro-tip: neem er meerdere, kan de ene verder als de ander geen fut meer heeft.
Leuk mwah, sociaal jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:56 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu.
ga je nog iets leuks doen straks?
komen wat vrienden langs straks.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Leuk mwah, sociaal ja. En jij?
Ik heb gemist dat je me 'teganchickie' noemt.
Je gooit vuilnis in de tuinquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:11 schreef JDude het volgende:
Niet helemaal waar trouwens, ik ben zeker een meter of vijf, zes, de tuin in gewandeld om het vuilnis weg te gooien.
Joah.quote:
Lijkt net alsof het je horror lijkt om mij te datenquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:06 schreef dawg het volgende:
the horror.maar ik ben ook een enorme koukleum.
ik zal aan je denken hoor, om middernacht.
Hoeft ook niet, zij delen jóú!quote:
Nee, er staat een hendig sjieke kliko.quote:
haha ja zie het nu. maar dat is natuurlijk niet zo, teganchickie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt net alsof het je horror lijkt om mij te daten.
Wat heb ik daaraan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zij delen jóú!
Vind ik altijd een beetje saai. Ik heb niet eens gekeken wat er nu in de top 10 staat.quote:
Owja dat is wel de ideale leeftijd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
haha ja zie het nu. maar dat is natuurlijk niet zo, teganchickie.
ik ben 32. over een week of 5 33 alweer.
ik heb met kerst nog een live album van ze gekregen. zooo gaaf vind ik. oudere muziek is nog echt muziek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik altijd een beetje saai. Ik heb niet eens gekeken wat er nu in de top 10 staat.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja dat is wel de ideale leeftijd.
Dat zei ik al: kunnen ze afwisselen als de ander geen kruit meer heeft, aangezien je problemen hebt met verzadigd raken:quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..].
Nummer een is iig weer hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik altijd een beetje saai. Ik heb niet eens gekeken wat er nu in de top 10 staat.
Queen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nummer een is iig weer hetzelfde.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou jou nooit delen. jou helemaal voor mezelf juist.
Blegh. Queen...quote:
Ja maar ik kan niet delen. Ook niet mezelf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zei ik al: kunnen ze afwisselen als de ander geen kruit meer heeft, aangezien je problemen hebt met verzadigd raken:
[..]
Ohw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
is wel zo trouwens. ik ben niet zo van het delen van mijn vriendin.
Want toen je het net zei zei je maar wat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef dawg het volgende:
[..]
is wel zo trouwens. ik ben niet zo van het delen van mijn vriendin.
Over een week of 3 ben ik die ook alweer redelijk voorbij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
[..]
haha ja zie het nu. maar dat is natuurlijk niet zo, teganchickie.
ik ben 32. over een week of 5 33 alweer.
nee en nee, al een tijdje niet meer nu.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Want toen je het net zei zei je maar wat?
Plus, je hebt een vriendin.
Jezelf vrijhouden voor T. De opofferingsbereidheidquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
nee en nee, al een tijdje niet meer nu.
ik wist wel dat jij dit soort subtiliteiten wel zou oppikken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jezelf vrijhouden voor T. De opofferingsbereidheid.
Uiteraard. Maar een één-tweetje ter onderstreping kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wist wel dat jij dit soort subtiliteiten wel zou oppikken.
Zo'n man moet ik wel hebben jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jezelf vrijhouden voor T. De opofferingsbereidheid.
true, true.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar een één-tweetje ter onderstreping kan nooit kwaad.
het is nog niet zover heh. het nieuwe jaar bedoel ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is wel een heel mooi begin voor 2012.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef dawg het volgende:
ik ben niet zo snel verlegen of stil, maar nu ga ik wel even een rondje lopen in de kamer.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:44 schreef dawg het volgende:
ik ben niet zo snel verlegen of stil, maar nu ga ik wel even een rondje lopen in de kamer.
Wie nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jij houdt van lekker zoenen heh, staat me iets van bij van lang geleden.
lit is gewoon een toffe kerel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je hem nu aan het promoten?? Wat krijg je ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |