Het gaat gelukkig al beter nu ze wat groter zijn maar de afgelopen tijd leek het soms wel alsof er een bom ontploft was wanneer ik 's ochtends het kamertje in kwam, overal grit en meestal ook water/voer waar de kleintjes doorheen gebanjerd waren. Dan eerst maar even mandjes en kleedjes in de was gooien, de vloer aanvegen, voer en water verversen. Tijdens het vegen joeg Lava dan op de stoffer. Hier had ik hem even neergelegd en zat ze er gelijk bovenop;
![DSCF2714.jpg]()
Carmine;
![DSCF2722.jpg]()
![DSCF2731.jpg]()
Scarlett slaapt en Lava neemt een soort bevallige playboy-poezenpose aan

;
![DSCF2762.jpg]()
Hier had ik haar op haar buikje gekriebeld en bleef ze gewoon zo liggen wanneer ik mijn hand weghaalde;
![DSCF2764.jpg]()
Scarlett;
![DSCF2780.jpg]()
Ik heb het grut maandag voor het eerst een deel van de dag in de bijkeuken gelaten en dinsdag de deur permanent open gezet.
Klein katertje in een grotere kamer;
![DSCF2789.jpg]()
Het eerste wat de kittens in de bijkeuken ontdekten was het "flowerpower" speelgoed. Vooral Lava kan er geen genoeg van krijgen.
![DSCF2801.jpg]()
![DSCF2799.jpg]()
![DSCF2835.jpg]()
![DSCF2838.jpg]()
![DSCF2831.jpg]()
Moeder en zoon op verdere verkenning van hun nieuwe ruimte;
![DSCF2809.jpg]()
Ruby ontdekt de krabpaal (ze heeft een paar minuten zo staan nadenken)
![DSCF2816.jpg]()
Naar buiten kijken (helaas alleen uitzicht op de tuinmuur);
![DSCF2821b.jpg]()
Flynn kwam even buurten, iedereen kwam even kijken wat die grote meneer nu met hun bak aan het doen was;
![DSCF2792.jpg]()
dEUS kwam later ook even kennismaken, dEUS is onze kleinste kat maar alsnog groter dan Ruby, Carmine vond het best spannend;
![DSCF2849.jpg]()
Lava kwam echt aanzetten met zo'n houding van "ik ben heus niet bang van jou, grote poes !"
![DSCF2852.jpg]()
Ruby stelt zich niet bezorgd en al helemaal niet agressief op als andere katten komen kijken. Ze vindt onze katten juist enorm interessant, wil graag kennismaken. Helaas voor haar krijgt ze meestal nog een blaas. dEUS is tot nu toe nog de vriendelijkste.
Toen Flynn eens aan het rondsnuffelen was heeft Scarlett hem uit speelsigheid in zijn staart gehapt. Hij schrok, draaide zich om en gaf haar een tik. Ik weet niet of hij haar nu ongelukkig raakte of dat het de schrik was maar ze zette al haar haren rechtop en begon keihard te blazen. Dat doet ze nu elke keer als één van onze katten haar benadert. Hopelijk raakt ze daar na een tijdje nog overheen.
Hier roept Ruby met een hoop prrr prrr haar kinderen bijeen om te komen drinken, de eerste avond moesten ze daarvoor nog mee naar hun vertrouwde kamertje;
![DSCF2868b.jpg]()
Toen ik na een poosje om het hoekje gluurde zat ze Carmine zittend te zogen terwijl de zusjes aan het stoeien waren;
![DSCF2876b.jpg]()
Nog wat later trof ik ze zo aan;
![DSCF2878.jpg]()
Het komt op de foto niet zo over maar het zag eruit alsof Carmine elk moment naar beneden kon storten;
![DSCF2880b.jpg]()
Uiteindelijk was het Scarlett die er af viel;
![DSCF2888b.jpg]()
![DSCF2946.jpg]()
Groepsfoto op de wasmand;