Van Lava heb ik de meeste foto's omdat ze erg fotogeniek is maar in het echt vind ik Scarlett misschien nog wel schattiger, krijg het alleen niet zo goed gevangen op de foto's.
Dit is één van haar favoriete poses;
![DSCF2320b.jpg]()
Scarlett en Lava;
![DSCF2328.jpg]()
Scarlett en Carmine, maar Lava ligt er opgekruld tussenin;
![DSCF2341.jpg]()
De favoriete dagbesteding van de kleine belhamels is natuurlijk elkaar slopen;
![DSCF2302b.jpg]()
Terwijl de kittens naast me in de groene mand aan het spelen waren zat Ruby aan de andere kant van het vertrek. Hoe langer ik er zat hoe meer ze ontspande. In het begin zat ze me in de gaten te houden, maar al snel deed ze haar oogjes dicht;
![DSCF2325.jpg]()
![DSCF2336.jpg]()
![DSCF2348.jpg]()
Toen de kittens sliepen had ik daar even niets te doen dus ben ik elke keer een stukje dichter bij Ruby gaan zitten tot ik tegen het toilet aan zat met m'n elleboog op het deksel. Ik verwachtte dat ze er elk moment vandoor zou gaan maar ze bleef gewoon zitten, viel niet tegen . Toen ik opkeek van m'n boek bleek dat ze me rustig zat te bestuderen. Maar ik moest geen onverwachte bewegingen maken want dan hoorde ik haar al inademen voor een goede blaas.
Later op de avond ging ik de weegschaal halen en toen ik terugkwam trof ik dit mooie schouwspel aan;
![DSCF2354.jpg]()
Klaar met drinken;
![DSCF2359b.jpg]()
En dus tijd om elkaar weer te lijf te gaan !
![DSCF2363.jpg]()
![DSCF2365.jpg]()
Soms doen ze zelfs brutaal tegen mama;
![DSCF2394.jpg]()
Carmine en Lava;
![DSCF2400b.jpg]()
Lava love..
![DSCF2402b.jpg]()
Scarlett met valeriaanmuis;
![DSCF2404.jpg]()
De kittens hebben erg goed gegeten vanmiddag, Scarlett begon zelf te eten, toen heb ik Carmine een beetje van mijn vingers gegeven en bij het schoteltje gezet waar hij lekker mee begon te kanen;
![DSCF2408.jpg]()
Lava zat in haar mand en toonde zoals gewoonlijk geen interesse. Ik heb weer een beetje voer in haar bekje gestopt en toen begon ze ineens keihard te smakken. Toen ik haar bij het schoteltje zette snapte ze niet wat ze daar moest. Ze ging snuffelen en werd een beetje driftig, ze rook wel eten maar hoe moest ze het pakken ? Ze duwde tegen mijn vingers want daar had ze daarvoor ook van gegeten. Ik ben haar weer van mijn vinger gaan voeren en bracht die dan steeds naar het schoteltje toe, na een keer of vijf viel het kwartje en begon ze enthousiast van de schotel te eten.
![DSCF2412.jpg]()
Lava aan het eten, na afloop leek ze en beetje verbaasd dat haar bekje vies was
Carmine ging zich lekker liggen wassen en viel uitbuikend in slaap;
![DSCF2417.jpg]()
Ik dacht dat Lava ook wel een tukje zou gaan doen maar ze ging tijdens het wassen al met een muisje spelen:
![DSCF2432.jpg]()
En daarna hadden zij en Scarlett het ook nog heel druk;