Geen enkele vrouw is zo in het spel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb ik daar 50 euro voor neergeteld?
Trouwens, dit zijn mijn specs:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw is zo in het spel hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Trouwens, dit zijn mijn specs:
4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart
Kan het makkelijk aan toch? (zelf gebouwd)
Ja hoor, prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Trouwens, dit zijn mijn specs:
4GB RAM
i5 2500 Processor
GTX460 videokaart
Kan het makkelijk aan toch? (zelf gebouwd)
quote:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspxquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:46 schreef Snowbells het volgende:
nu ik zie dat ze over specs praten, mijn laptop kan Skyrim wel aan toch?
6GB RAM, Radeon HD 6720G2 1 GB en amd vision a6?
Vercrackde vage videokaart ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
Bij mij herkend die alleen de videokaart niet, die was dus oranje
Hhahahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Deze is ook wel droog
http://i.imgur.com/1iKvl.jpg
Bij dat deel ben ik nu dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt.
Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.).
Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |