Stones of Barenziah?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik vind die glimmende stenen overal zo apart.
Ik heb zo'n hekel aan hem he. Denk ook niet dat hij een follower van mij wil worde, heb ruzie met 'mquote:Op maandag 2 januari 2012 22:49 schreef golfo het volgende:
Voor iedereen die een follower wilt die niet doodgaat moet Cicero nemen. Hij gaat nooit dood en hij is hilarisch.
Nog ff geduld ja, toen ik m binnen had moest ie nog een uur gaan updatenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
Wil het spelen gvd.....kut Steam, zo traag.
Wat?... na de download nog updates?...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog ff geduld ja, toen ik m binnen had moest ie nog een uur gaan updaten
Wees daar maar blij mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?... na de download nog updates?...
Haha je kan hem op een gegeven moment dood maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan hem he. Denk ook niet dat hij een follower van mij wil worde, heb ruzie met 'm
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?... na de download nog updates?...
Ik ben niet zo van de followers (Companions zijn een factie in het spel).. maar ik zou ook alleen ranged followers nemen. Conjuration summons voor de melee (frost atronach of dremora).quote:Op maandag 2 januari 2012 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Companions gaan ook vaak in de weg staan. Gaan ze tussen mij met pijl en boog en de vijand in staan. En dan klagen: "Hey, I'm on your side."
"get out of the way then, you stupid ...... ."
Je kan het overslaan is gewoon een side quest, en de golden claw is niet het doel maar het middelquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
Ik wil het ook, het is nu aan het downloaden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
haha okay! Ik krijg pas overmorgen Skyrim, maar was wat playthroughs aan het kijken op youtube.
Ben ik trouwens het enige meisje wat Skyrim hier speelt?
Nog anderhalf uur, en daarna nog updates....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef Snowbells het volgende:
(quote werkt niet vreemd genoeg)
Hoelang duurt het nog dan, Skillstorm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |