Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude.
Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54
Zal ik jullie eens wat vertellen ? Ik ben daar allang voorbij. Ook ben ik al level 40quote:Op maandag 2 januari 2012 04:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzo
quote:Op maandag 2 januari 2012 04:59 schreef BurnaBoy het volgende:
nee ik heb niet tot 5 uur snachts skyrim gespeeld hoor![]()
- zorgen dat je drivers allemaal up to date zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 00:39 schreef Terriroty het volgende:
ik speel dus skyrim op de pc
Maar soms valt die spontaan uit :S
is dit ook bij jullie / Wat kan ik er aan doen
Voor de laatste patch (voor 4 Gb geheugen) kreeg ik op Ultra settings (ik was verbaasd dat mijn comp dat kon eigenlijk) af en toe (elke 1-2 uur gamen ongeveer, meestal net als ik een nieuw gebeid/dungeon binnenkwam; dus dan wel net een autosave... handig) shut downs of problemen met textures (ze waren er niet en dan dus dat vage paars). Sinds de 4 gb patch heb ik dat niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 06:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
- zorgen dat je drivers allemaal up to date zijn
- kijken of je mods hebt die het veroorzaken
- je instellingen tweaken (probeer eens wat lichtere settings ed.)
En soms valt er weinig of niks aan te doen, kom je er nooit achter wat het is en heb je pech.
Een paar CTD's zul je altijd wel houden. In al die tijd is hij er bij mij nog maar twee keer uitgeklapt maar dat is eerder uitzondering dan regel als je de verschillende fora leest.
Regelmatig saven blijft een must.
pc idd. Gelukkig zat ik er niet helemaal in, dus ik kon wel makkelijk terug. Gewoon naar achter lopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Speel je op de pc?
Dan moet je ff op ` drukken om de console in te gaan, en dan "tcl" intypen en op enter drukken, dan kun je door de muren heen terug het spel in.
Als op een console speelt zul je een oude save moeten herladen, het is niet anders
Ik zit in de Ansilvund Excavation. Ik ging zo'n kamer verkennen en ik loop dus tegen zo'n rotswand aan, en toen zag ik dat.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:07 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog hoe je dr terecht bent gekomen?Ik heb het in Skyrim nog niet meegemaakt (in Oblivion volgens mij ook niet) maar in Morrowind waren er een paar dingen die je ECHT niet moest doen
O.a in de lucht saven in Vivec (Ik bunnyhopte overal heen) boven die bruggetjes.. Dan viel je minimaal door de brug, en soms pleurde je dan ook die "underworld" in
Dan heb ik nog 19 levels te gaan!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die alle boeken ingame lezen?
Ben je al verder gekomen?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
Wel, dat begint al lekker. Ik kom in het hoofdmenu, wat er al meteen raar uit ziet, en als ik een spel opstart zweef ik ergens boven de grond. Ik kan nu niet verder.
Level 63 hier, en ik ben pas ook daarquote:Op maandag 2 januari 2012 03:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben bij "Diplomatic Immunity", ook op level 54
Stond voor januari en gezien het gebrek aan online rumoer verwacht ik dat dat eind januari wordt...quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk met die steamworks en mods via dat downloaden en de construction set enzo? Is dat al een beetje in beweging?
Dat is toch die missie die je krijgt van dat vrouwtje wat diequote:Op maandag 2 januari 2012 04:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hey daar ben ik precies ook! alleen ik ben level 20 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik ook nu.. Straks denk ik verder mainquesten.
Is hij lang eigenlijk, vergeleken met de Morrowind MQ? (Oblivion heb ik nooit afgemaakt.. Kutgates)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Lydia ook altijd kwijt :/quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Jeff89 het volgende:
Zijn er companions die minder achterlijk zijn dan Lydia?![]()
Ze lijkt niet te snappen dat recht op Giants afsprinten met een Battleaxe in de hand GEEN effectieve tactiek is![]()
Sneakt ze helemaal netjes met je mee een rots op, voor een mooie positie, overzicht, mogelijkheid om dekking te zoeken achter rotsen.. Je schiet 1 pijl, en Lydia denkt dat dat haar cue is de dood tegemoed te rennen
edit: Over companions gesproken.. Ik zou zweren dat ik ergens 'n hond had gekocht =/
Zeker ergens blijven steken/dood![]()
De Khajiitquote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef Jeff89 het volgende:
"As the saying goes; You do not need to be faster than the dragon; You need only be faster than your friends!" -Khajit die voor z'n tentje bij Whiterun zit te chillen
Ja, ik had ergens een hond gekocht.. Bij de Stables van een bepaalde stad, binnen, maar ik weet niet welke stadquote:Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hond kopen?
Ik had eens een paard gekocht, maar die was ook alweer vrij snel dood, dus sindsdien loop ik alles wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |