Als het goed is gaan ze alleen wat uitpuffen als tegenstanders ze op 0 health krijgen. Alleen jij zou ze helemaal dood krijgen... je moet ze dus niet met 1000 damage hitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:26 schreef Nectar het volgende:
Waarom the fuck gaan die followers allemaal in 1 klap dood, tering ik ben lydia al verloren en nu ook nog een paar andere neger
Op de PC heb ik zoiets in Riften; ik weet niet of ik het beest ooit zelf gedood heb maar altijd als ik de stad in kom en soms ook elders in de regio daar ligt dat dooie beest ergens... niet te looten overigens.quote:
heb 1.3, Probeer nu even de light versiequote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In het begin had ik dat heeeel vaak. Met de 4GB Launcher nog maar zelden. Sinds de 1.3 patch nooit meer.
Whirlwind Shout is je vriendquote:Op zondag 1 januari 2012 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat stukje in Ustengrav Depths met die oplichtende stenen was nog best lastig. Of ik faal gewoon hard.![]()
ook daar kut, heel de texture pack weggehaald en skyrim draait weer als een zonnetje. wacht wel ff tot de volgende patch van skyrim of patch van texture pack.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:56 schreef wise het volgende:
[..]
heb 1.3, Probeer nu even de light versie
Ja, maar ook pas na een aantal pogingen daarmee lukte het me pas.quote:
Whehequote:Op zondag 1 januari 2012 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ook pas na een aantal pogingen daarmee lukte het me pas.
Ja, nadeel van het spel is dat het te uitgebreid is met al die random shitquote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude.
ik dacht dat level 50 het hoogste was.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Amoeba het volgende:
Hehe, m'n random questenlijst wat opgeschoond. Ik moet echt eens met de mainquest verder, m'n level is 54, en ik moetnnog naar dat feest in Solitude.
Wat heb je dan op Fok! te zoeken?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb er weer een quest-reeks bij.
Ik heb er nog wel een stuk op 13 nu.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat heb je dan op Fok! te zoeken?
81 oidquote:Op zondag 1 januari 2012 22:39 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik dacht dat level 50 het hoogste was.
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou eigenlijk met die steamworks en mods via dat downloaden en de construction set enzo? Is dat al een beetje in beweging?
Er zitten wel leuke tussen hoor.. Breathing Water was leuk (weet niet of die ook in Skyrim zit), en the Armorer's Challenge. Er zijn wel meer pareltjes, maar het meeste is langdradige lore historie (dat skip ik..)quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die alle boeken ingame lezen?
Ik had laatst nog een quest waarvoor je een boek moest lezen... Deed je dat niet kom je niet verder...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Zullen er echt mensen zijn die alle boeken ingame lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:51 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een quest waarvoor je een boek moest lezen... Deed je dat niet kom je niet verder...Oh, die 3 of 4 pagina'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik heb er 10 minuten over gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |