quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:44 schreef Terriroty het volgende:
wacht ze was in die tempel aan het wachten
Ga gewoon naar de gevangenis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
als je zegt:
i'll go the prison"", zegt ie dat ik er nooit meer weg zal komen.
dan komt er als enigste mogelijkheid te staan te zeggen: 'what's the problem'.
dan zegt hij wat je verkeerd gedaan hebt
en dan kun je kiezen
1) ik ben van de thieves guild blabla
2) ik ben er ingeluisd
3) ik ga na de gevangenis
4) ik ga liever dood
als je 1/2 doet zegt hij: 'nee, niet voor dit, ga mee naar de gevangenis.
en dan gaat het de hele tijd overnieuw.
maik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het uitroeien van die spinnen in Red...(nowat) mine bij Shor's Stone was ook wel vrij simpel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het loont wel om Lydia betere armor te geven, aangezien ze als een dwaas overal head-first in sprint:')quote:
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood isquote:Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het loont wel om Lydia betere armor te geven, aangezien ze als een dwaas overal head-first in sprint:')
Ja, gewone steel armor, zonder helm.. Als je die vervangt voor Dwarven, of Flawless steel ofzo gaat ze beduidend langer meequote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood is
Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoordquote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
maar ze heeft al toch iets aan van het begin, niet dat het nu nog veel maakt gezien ze dood is
Dat kan wel hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Followers kunnen helemaal niet dood tenzij je haar zelf vermoord
Idd, ik kom hem overal tegenquote:Op zondag 1 januari 2012 08:36 schreef Under_Score het volgende:
[..]
maik?
[edit] ah m'aiq in dit deel dusprachtig figuur
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die quest van het terugbrengen van die Lexicon is wel heel simpel.Niet eens een echt gevecht.
Idd, dat was wel jammer. Kijk eens bij je Active Effects?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En het uitroeien van die spinnen in Red...(nowat) mine bij Shor's Stone was ook wel vrij simpel.
Red Belly Mine? Dat viel ook tegen idd, veel te weinig spinnenInderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef ems. het volgende:
Al dat gezeik met followers. Zelfs als ze wel een normale AI hadden en enigszins redelijk over hun acties zouden nadenken zou ik ze nog niet meenemen. Zo'n companion haalt voor mij een heel stuk sfeer weg uit het spel
Beetje het gevoel dat iemand anders het spel voor je gaat spelen.Children of the night. What music they make.
Zal daar later eens kijken.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat was wel jammer. Kijk eens bij je Active Effects?
Ja zoiets heette die mijn, inderdaad veel te weinig spinnen. Een stuk of 5/6 of zo. En toen kreeg ik al de melding dat ik de quest had volbracht.quote:Red Belly Mine? Dat viel ook tegen idd, veel te weinig spinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |