Je zit volgens mij gewoon onder de plakquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..
Dat zeg ik, neem iemand van je eigen groottequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.
Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd....
Haha, ik vind companions gewoon tof.. In Fallout wilde ik ze ook altijd zo lang mogelijk in leven houden (hoewel ze daar wel wat meer persoonlijkheid hadden, en een questlijn voor iedere companion).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef LinQ het volgende:
[..]
Je zit volgens mij gewoon onder de plak
Dan ben ik nog geen vriendje met de Jarl daarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?
Teken van de eindtijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom vallen er bij mij steeds dieren vanuit de lucht dood op de grond.
Hoezo de mist in gegaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:04 schreef ems. het volgende:
Na een paar weken niet gespeeld te hebben heb ik maar besloten het spel te laten voor wat het is. Ik wacht met een bonsend hartje op mods die het spel weer enigszins uitdagend gaan maken want de godmode die ik nu bij elkaar heb gesmith/geenchant maakt skyrim denk ik wel één van de simpelste spellen van afgelopen jaren. Erg jammer dat ze daar zo mee de mist in zijn gegaan, maar ik heb goede hoop voor de community
Precies nu speel ik hem met een battlemage die behoorlijk krachtige gear in elkaar heeft geflansd (100 smithing en 100 enchanting) en gaat het me redelijk makkelijk af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hoezo de mist in gegaan?Je bepaalt toch altijd zelf nog wat je wel en niet doet?
Precies! Zo ga ik het ook doen dit keer. Ik roof nu ook niet meer iedere dungeon leeg die ik tegenkom. Ik pak alleen nog het spul mee dat meteen voor mij van pas komt of dat van uitzonderlijke waarde is, meer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet precies wat je bedoelt![]()
Eén huisje nemen voor opslag. Alleen armor en wapens gebruiken die je in het spel tegenkomt. Smithing alleen gebruiken om die te upgraden. Enchanting negeren, alchemy alleen als het nodig is. Alleen je basis equipment houden, de rest direct verkopen of opslaan. Zelfs dan zo nu en dan alle overbodige dingen uit je inventory in een kist stouwen en alleen houden wat je ook echt gebruikt. Vooral geen honderden potions meeslepen.
Zo speel ik nu en vind het idd veel leuker zo. Heb alleen mijn Dark Brotherhood kloffie en een paar boots met frost en fire resistance voor gevechten met draken, nog eentje met fortify carry en smithing gloves. Allemaal verschillende soorten (light armor) door elkaar, leer, elven, scaled, maar net wat je toevallig vindt. Een elven schild met magic resist, de Blades Sword, een elven dagger en nog steeds de Bow of the Hunt die ik helemaal aan het begin heb gevonden. Die is nou legendary en doet in de 90 base damage. Is echt zat. Ik upgrade alles zover mogelijk mbv smithing potions en thats it.
Zo blijft het vrije gevoel van exploren met alleen een basis uitrusting veel langer en blijven bijvoorbeeld bossloots de kans houden dat je een beter item of iets bruikbaars vindt.
Het is ook meer gebalanceerd op deze manier. Je bent niet overpowered maar je verzamelde gear is bij elkaar wel toereikend om alles aan te kunnen.
Ik loot gewoon alles wat pak 'm beet 10 gold per pound of meer waard is..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Precies! Zo ga ik het ook doen dit keer. Ik roof nu ook niet meer iedere dungeon leeg die ik tegenkom. Ik pak alleen nog het spul mee dat meteen voor mij van pas komt of dat van uitzonderlijke waarde is, meer niet.
Ik MOET looten.. Dwangneurotisch alles meenemen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik probeer niks meer te looten, je hebt op training en huizen na geen echte doelen voor je rijkdommen behalve dat het ontzettend tijdrovend is om uberhaupt rijk te worden.
Potions, gems, ingredients en ore neem ik mee, de rest is het niet meer waard om mee te zeulen.
Had ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik MOET looten.. Dwangneurotisch alles meenemen..
Ik gebruik niet eens alchemy en ik heb kisten vol met ingredients..
PS3.quote:
Zou gefixxed moeten zijn maar aangezien de mod bij mij nog werkt als launcher gebruik ik die gewoon alsnog...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb Skyrim ff tijdjes niet aangeraakt, is die 4Gb mod nu nog nodig of was dat met een patch gefixed?
Wat loopt er precies kut dan? Veel vastlopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:57 schreef Rikketik het volgende:
[..]
PS3.
Op mijn laptop had sowieso niet gekund (want: brakke specs en besturingssysteem dat niet ondersteund wordt), maar ik had hem ook voor de X360 kunnen halen. Nu dacht ik: de PS3 schijnt de betere hardware te hebben, laat ik dan maar voor die gaan...
...blijkt uiteraard de PS3-versie de enige te zijn die, in vergelijking met de andere twee, gewoon kut loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |