abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 07:15:22 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106343569
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt. O+

Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.). :D
Weet precies wat je bedoelt :Y

Eén huisje nemen voor opslag. Alleen armor en wapens gebruiken die je in het spel tegenkomt. Smithing alleen gebruiken om die te upgraden. Enchanting negeren, alchemy alleen als het nodig is. Alleen je basis equipment houden, de rest direct verkopen of opslaan. Zelfs dan zo nu en dan alle overbodige dingen uit je inventory in een kist stouwen en alleen houden wat je ook echt gebruikt. Vooral geen honderden potions meeslepen.

Zo speel ik nu en vind het idd veel leuker zo. Heb alleen mijn Dark Brotherhood kloffie en een paar boots met frost en fire resistance voor gevechten met draken, nog eentje met fortify carry en smithing gloves. Allemaal verschillende soorten (light armor) door elkaar, leer, elven, scaled, maar net wat je toevallig vindt. Een elven schild met magic resist, de Blades Sword, een elven dagger en nog steeds de Bow of the Hunt die ik helemaal aan het begin heb gevonden. Die is nou legendary en doet in de 90 base damage. Is echt zat. Ik upgrade alles zover mogelijk mbv smithing potions en thats it.

Zo blijft het vrije gevoel van exploren met alleen een basis uitrusting veel langer en blijven bijvoorbeeld bossloots de kans houden dat je een beter item of iets bruikbaars vindt. :)

Het is ook meer gebalanceerd op deze manier. Je bent niet overpowered maar je verzamelde gear is bij elkaar wel toereikend om alles aan te kunnen.
pi_106343614
Het begint wel saai te worden. Het enige leuke moment was gisteren dat ik zo'n crypt uitspeelde, en als boss kreeg ik 20 draugr, waaronder een paar deathlords. Keihard in elkaar geslagen met mijn Ebony Sword (Flawless).
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:00:06 #228
123411 LinQ
Met een Q
pi_106345190
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelen :( frustrerend!
Laten we lekker linQ gaan doen!
  dinsdag 3 januari 2012 @ 10:05:42 #229
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_106345279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelen :( frustrerend!
Komt bekend voor :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_106345522
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje wat Skyrim hier speelt?
Nee
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
pi_106345546
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 06:33 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?

Ik lag net weer eens helemaal dubbel. Ik loop voor het eerst Whiterun binnen, schiet uiteraard meteen Nazeem dood en ga vervolgens op klaarlichte dag met het lijk door te stad zeulen om het uiteindelijk onder het bruggetje net voor de stadspoort te dumpen... en geen haan die er naar kraait! :') :D

Liet hem onderweg ook nog per ongeluk uit mijn handen glippen. Liep er net iemand anders voorbij. Ik dacht van, kut, nu ben ik natuurlijk de sjaak. Nee hoor! Die gast stopt even, kijkt naar het lijk, zegt "What happened here?!" en loopt verder alsof het hem geen fuck kan schelen, terwijl ik weer met dat lijk begin te slepen op weg naar het bruggetje. De AI is zeker niet briljant, maar het levert wel mooie situaties op. :D
Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.

Ik viel recentelijk een kip aan. Zie ik opeens een guard op mij afstormen....
pi_106345587
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef ufopiloot12 het volgende:
Wisten jullie al dat je Morrowind kunt ingaan vanaf Skyrim mits pc?

Ik ben daar vandaag pas achter gekomen :(

Wel vet hoop dat ze er wat mee doen.
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Children of the night. What music they make.
pi_106345692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.

Ik viel recentelijk een kip aan. Zie ik opeens een guard op mij afstormen....
Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul! :(

:P
pi_106345901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul! :(

:P
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.

Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd.... :'(
pi_106345914
quote:
Komt mij zeer bekend voor. :(
pi_106345974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.
pi_106346105
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef ufopiloot12 het volgende:

[..]

Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.
Filmpje:
pi_106346388
Kom net een bandietenkamp tegen. Heb ik uitgemoord, had ook een worsteling met een sabre cat die ik net aan dood kreeg.

Dit spel. _O_

Helaas moet ik nu werken.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:05:21 #239
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_106346658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Geen mod voor nodig, alleen no clip via console en je speed wat omhoog schroeven omdat je anders 5 uur kunt lopen...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:25:18 #240
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106347174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.

Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd.... :'(
Giants en mammoeten kan je beter met rust laten. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_106347407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
Bleak Falls Barrow quest moet je wél doen, je vind daar namelijk een item wat je nodig hebt in de mainquest die komt als je in Whiterun bent. De golden claw is bijzaak maar kan je wel mooi tegelijk doen (en het levert je een extra zakcentje op ;))
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:35:23 #242
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106347488
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb vanavond weer twee miscs afgerond. :D Nog steeds te veel, maar toch weer wat minder. :D

Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward :(
Maak volgende keer zelf die giant maar dood, fucking gieren :{w

Zijn al die misc rewards zo karig?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:36:25 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106347533
Hoe kan ik een huis kopen in Solitude?
Fuck the EBU.
pi_106347539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward :(

Bij mij lag er laatst een giant precies voor de poort als je Whiterun uitloopt. De guards hadden er mee afgerekent. Hoe die daar uberhaupt is gekomen is me vooralsnog een raadsel...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:36:53 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106347547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik had een misc en daar kreeg ik 1500 gold voor. Maar geen idee meer welke.
Fuck the EBU.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:44:36 #246
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106347809
quote:
Het is net als Fokken zonder auto update :P "F5 F5 F5!!"
En er dan achter komen dat Lydia weer met dr gezicht omlaag in de modder ligt.. Kan je als nog een 10 minuten oude autosave laden..

quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een huis kopen in Solitude?
Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:47:58 #247
123411 LinQ
Met een Q
pi_106347918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Het is net als Fokken zonder auto update :P "F5 F5 F5!!"
En er dan achter komen dat Lydia weer met dr gezicht omlaag in de modder ligt.. Kan je als nog een 10 minuten oude autosave laden..

[..]

Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan? :P Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd :{w
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_106348320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:

[..]

Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan? :P Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd :{w
Ik gebruikte haar om mijn spullen vast te houden, verder was ze waardeloos.
pi_106348514
Lydia kopte bij mij een Fireball, dat was ook het einde :').

Daarna nog een andere knakker ingehuurt, uiteindelijk naar huis gestuurd omdat de quest bugde en later kreeg ik een brief dat ie stuk was :').
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:15:51 #250
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106348918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:

[..]

Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')