Weet precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef Rikketik het volgende:
Het klinkt misschien heel gek, maar ik vind het begin van het spel nog steeds het leukst. Alles is zo.. simpel, zo ongecompliceerd. Geen geouwehoer met overdadig veel loot in je inventory, geen duizend en één quests in je questlog... Gewoon ik, mijn armor, mijn boog en de wereld die nog compleet open ligt.
Misschien moet ik gewoon eens een character gaan roleplayen die zo simpel mogelijk leeft, in plaats van eentje die op elk gebied het beste van het beste wil bereiken (de beste armor, het meeste geld, de mooiste huizen, etc.).
Komt bekend voorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelenfrustrerend!
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje wat Skyrim hier speelt?
Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe? En voor welke race heb je gekozen en zulks?
Ik lag net weer eens helemaal dubbel. Ik loop voor het eerst Whiterun binnen, schiet uiteraard meteen Nazeem dood en ga vervolgens op klaarlichte dag met het lijk door te stad zeulen om het uiteindelijk onder het bruggetje net voor de stadspoort te dumpen... en geen haan die er naar kraait!![]()
Liet hem onderweg ook nog per ongeluk uit mijn handen glippen. Liep er net iemand anders voorbij. Ik dacht van, kut, nu ben ik natuurlijk de sjaak. Nee hoor! Die gast stopt even, kijkt naar het lijk, zegt "What happened here?!" en loopt verder alsof het hem geen fuck kan schelen, terwijl ik weer met dat lijk begin te slepen op weg naar het bruggetje. De AI is zeker niet briljant, maar het levert wel mooie situaties op.
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:53 schreef ufopiloot12 het volgende:
Wisten jullie al dat je Morrowind kunt ingaan vanaf Skyrim mits pc?
Ik ben daar vandaag pas achter gekomen
Wel vet hoop dat ze er wat mee doen.
Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou....het is een erg leuk spel, heb gekozen voor Nord.
Ik viel recentelijk een kip aan. Zie ik opeens een guard op mij afstormen....
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neem dan ook iemand van je eigen grootte, dierenbeul!
Komt mij zeer bekend voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Ik vergeet elke keer tussentijds te saven... En dan wordt ik, met mijn lvl 5, vervolgens aangevallen door een draak of "sterke" bandit en kan ik weer 15 min overnieuw spelenfrustrerend!
Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Filmpje:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:38 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Hmm, ik ben zeer benieuwd. Zou echt vet zijn als er wat mee doen.
Geen mod voor nodig, alleen no clip via console en je speed wat omhoog schroeven omdat je anders 5 uur kunt lopen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, er schijnt ergens een pad te zijn die daarheen gaat, al kan je zelf niet verder lopen omdat het de grens van het spel is. Maar iemand heeft een mod gemaakt waarmee dat wel kan. Een user heeft een youtubefilmpje hier gepost een paar delen geleden.
Giants en mammoeten kan je beter met rust laten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh ja?! Ik viel net een mammoet aan die ik tegenkwam, stond geen schijn van kans. Toen ik weer mijn save game had geload had ik het op Apprentice gezet en dacht die Giant wel aan te kunnen.
Ik werd honderden meters de lucht in geslingerd....
Bleak Falls Barrow quest moet je wél doen, je vind daar namelijk een item wat je nodig hebt in de mainquest die komt als je in Whiterun bent. De golden claw is bijzaak maar kan je wel mooi tegelijk doen (en het levert je een extra zakcentje opquote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Moet ik die Bleak Falls Barrow quest doen voor die Golden Claw? Is het van toepassing op het hoofdverhaal of kan ik het makkelijk overslaan ..
Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold rewardquote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb vanavond weer twee miscs afgerond.Nog steeds te veel, maar toch weer wat minder.
Bij mij lag er laatst een giant precies voor de poort als je Whiterun uitloopt. De guards hadden er mee afgerekent. Hoe die daar uberhaupt is gekomen is me vooralsnog een raadsel...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward![]()
Maak volgende keer zelf die giant maar dood, fucking gieren
Zijn al die misc rewards zo karig?
Ik had een misc en daar kreeg ik 1500 gold voor. Maar geen idee meer welke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik met pijn en moeite, en veel saven en reloaden zo'n Giant bij Whiterun gekilled voor de bounty (giant doodmaken was niet zo moeilijk, Lydia in leven houden des te meer.. Ik denk dat ik dr ga dumpen =/ ) Ga ik terug... 100 gold reward![]()
Maak volgende keer zelf die giant maar dood, fucking gieren
Zijn al die misc rewards zo karig?
Het is net als Fokken zonder auto updatequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:00 schreef LinQ het volgende:
Niet gewoon op dezelfde manier als Whiterun? Vriendjes worden met de Jarl, en dan gewoon kopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik een huis kopen in Solitude?
Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het is net als Fokken zonder auto update"F5 F5 F5!!"
En er dan achter komen dat Lydia weer met dr gezicht omlaag in de modder ligt.. Kan je als nog een 10 minuten oude autosave laden..
[..]
Ik gebruikte haar om mijn spullen vast te houden, verder was ze waardeloos.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan?Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd
Ze draagt meestal wat zooi voor me, die ik zelf niet meer kan dragen.. Iedere keer dat ik bij m'n huis ben neem ik me voor om haar daar achter te laten, inc. de zooi die ze draagt, maar ik neem d'r tegen beter weten in steeds weer mee..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lydia is bij mij al gekilled door een yeti, is dat ernstig dan?Ben gewoon stom verder gelopen. Ik bedoel, ik ben dragon born, ik heb geen huisvrouw nodig die mij beschermd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |