Ruzie en roddelen. Rest van de afdeling weet er van.. Kindekes toch...quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
In een ander topic staat al dat ik ruzie had met een collega... Rest van de afdeling weet hier natuurlijk ook over.
Nu heb ik nóg een collega die met ons beiden omgaat, ze staat verder aan mijn kant, zegt ze althans. Vandaag zou ik haar helpen met verhuizen omdat ik een bus kon regelen.
Alleen nu heb ik net een whatsappgesprek tussen haar en die collega waar ik ruzie mee heb toegestuurd gekregen, waarin zij dus met die andere collega over mij zit te roddelen.
Zal ik haar confronteren? Niets zeggen, en wel helpen verhuizen? Of gewoon niets zeggen, en ook de verhuisafpraak cancellen?
Ze zegt echt erge dingen in dat gesprekquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:04 schreef Isis20 het volgende:
Ligt eraan hoe erg dat roddelen is en hoe erg jij het vindt...
gewoon zeggen dat je via via dat gesprek gekregen hebt en verder geen namen noemen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Maar hoe verklaar ik hoe ik aan dat gesprek kom?
Zou kunnen, als er een kassa wasquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:07 schreef Copycat het volgende:
Vraag je baas of je voortaan kassa mag draaien als zij vakkenvult en vice versa.
En daarom confronterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:20 schreef deadly_kiss het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat dat gesprek echt was?
Ditquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe kom jij aan dat whatsapp gesprek dan? Ik neem aan dat zij dat niet heeft doorgestuurd,maar ook die collega waar je ruzie mee hebt en waar zij mee roddelt niet,toch?
Vind je? Om naar te kijken nog wel, maar al die andere ellendequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef drijfhout het volgende:
Wat hou ik toch van vrouwen.![]()
Vrouwentaal, vrouwenproblemen, intrige, bedrog. Naar elkaar glimlachen in elkaars bijzijn, en dan achter elkaars rug elkaar kapot maken. Heerlijke wezens om naar te kijken en bestuderen.
Ik zou een andere collega zoeken en met haar erover gaan roddelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb haar trouwens alsnog geholpen. Ik kijk wel of ik er volgende week misschien wat van zeg.
Geef hier nu eens antwoord op..quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:27 schreef scrub_nurse het volgende:
hoe kom jij aan dat whatsapp gesprek dan? Ik neem aan dat zij dat niet heeft doorgestuurd,maar ook die collega waar je ruzie mee hebt en waar zij mee roddelt niet,toch?
Die 'andere collega' is óók een vrouw hè?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Van een andere collega die dat gesprek doorgestuurd had gekregen van haar.
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef drijfhout het volgende:
Wat hou ik toch van vrouwen.![]()
Vrouwentaal, vrouwenproblemen, intrige, bedrog. Naar elkaar glimlachen in elkaars bijzijn, en dan achter elkaars rug elkaar kapot maken. Heerlijke wezens om naar te kijken en bestuderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |