Klnkt als een hele oude vent zoals jij het omschrijftquote:
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef Tijn het volgende:
Wat stom dat Money For Nothing vannacht is gedraaid.
Wat mij betreft 1 van de beste riffs/licks ooit. En gewoon met de vingers, ipv plectrumquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef Tijn het volgende:
Wat stom dat Money For Nothing vannacht is gedraaid.
Ja, was ook even afgeleid.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat ik als jonkie hier namen van series van voor m'n tijd moet corrigeren bij de ouderen
Hoezo??quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klnkt als een hele oude vent zoals jij het omschrijft
Gezien het gering aantal nummers wordt Telegraph Road volledig gedraaid?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:54 schreef Olga het volgende:
101 Supertramp Fool's overture![]()
100 Eagles Desperado![]()
99 Red Hot Chili Peppers Californication![]()
98 Frans Halsema Voor haar![]()
97 Dire Straits Telegraph road![]()
96 Michael Jackson Billie Jean![]()
95 Pearl Jam Alive
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi moment om even wat anders te gaan doen, we komen nu toch wel echt bij het grijsgedraaide gedeelte van de lijst.
Ga ik wel vanuit. Kwaliteitsplaat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gezien het gering aantal nummers wordt Telegraph Road volledig gedraaid?
Lijkt mij welquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gezien het gering aantal nummers wordt Telegraph Road volledig gedraaid?
Jammer dat paddy even slaapt. Nu moet ik er alleen van genieten.quote:
Slaapt ze net? Anders wakker makenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer dat paddy even slaapt. Nu moet ik er alleen van genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |