Intrum Justitia, waar doet mij dat aan denken

:) oja van die 2 keer dat ze voortijdig hun rechtszaak gestopt hadden tegen mij omdat ik toch goed zat.
Vragen aan een provider om een eind afrekening en gewoon een maandelijkse afrekening krijgen
(telefonie opgezegd) Wilde volgens hun niet betalen ....... ja wilde wel maar als de goede rekening maar gemaakt werd en opgestuurd.
Dus weer dreigen van hun kant en met rechtszaak inc Intrum Justitia.
Dus gezegd kom maar..
Had al aangetekende brieven waar ik duidelijk beschreef Eindafrekening....
ja hoor en daar kwam de eerste brief van hun met de eerste dreiging dat ik op zitting moest komen ...
1 dag er voor krijg ik inderdaad eindafrekening ..... maar met verkeerde datum ... 20 feb laatste gebruikskosten terwijl de 16 januari mij telefoon was ingeleverd en zo ...
Dit heb ik dus s'avonds gemeld en s'morgens kreeg ik te horen dat ze hun kant hadden laten vallen

van de aanklacht... nooit betaalt meer

nu al meer dan 10 jaar.
alleen de pest is wel heb even op de zwarte lijst gestaan van want betalers want daar halen ze je dan niet van af

ook al heb je gelijk ...
2 de keer was met ziekenfonds afgelopen jaar had een maand vergeten te betalen

en er was al 2 maanden over heen .......
dus dreigmelding ... netjes gebeld van hoe kan dat ... ( hun alleen maar kwade taal tegen me ) ik nog gezegd dat ik even met de bank wat problemen had ( overgang van fortis naar abn ) niet mijn fout
en weer dreigen....
is goed zoek het maar uit.... ziekenfonds een dag later aan de lijn van dat het vreemd was dat ik alleen Oktober niet betaald had en de opvolgende maanden wel...
weer het zelfde verhaal en toen binnen een week betaald ... nooit meer wat van gehoord
[ Bericht 17% gewijzigd door RAVW op 14-02-2012 20:23:10 ]