abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106237598
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
5 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
4 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
24 november 2011: Marieke Johanna Olga, dochter van SummerBreeze
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 01-01-2012 09:29:59 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106237651
van wickie:

quote:
Wij zijn net in het ziekenhuis geweest. Ze bleef minimaal drinken en alleen maar overstrekken en krijsen.
Lang en goed gepraat met de arts. Ze was bijna niks aangekomen en haar curve was dus afgebogen. Niks ernstigs nu maar niet goed als het zou doorzetten. Oftewel er is iets echt mis.
Er is geen tijd om 1 voor 1 alles uit te sluiten dus dan maar tegelijkertijd behandelen.
Ze krijgt nu pepti voor KMA en ook de refluxmedicijnen. Dit gaan we een maand doen. Als het beter gaat dan voorheen dan worden de reflux medicijnen als eerste weggehaald. Dan heeft ze hoogstwaarschijnlijk KMA.
Als het slecht blijft gaan dan stoppen we met de pepti en gaan we verder met de refluxmedicijnen, maat dan andere.
Mocht het wel beter gaan maar niet super dan krijgt ze ipv pepti neocate.

Mocht het dinsdag nog steeds slecht gaan met drinken dan wordt ze opgenomen voor een paar dagen.

We hebben gelijk pepti gehaald en ze heeft net vrijwillig weer een fles op *O*
We gaan het gewoon zien de komende maand.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef wickie het volgende:
Ff een crosspost met reflux topic.

[..]

Daarna nogmaals vrijwillig fles op en nu diep in dromenland. Even ademhalen voor ons.
Oja en volgens de kinderarts heeft ze waarschijnlijk het RS virus onder de leden. De hoest was typisch RS. Het is op zijn retour, dus geen rede tot zorgen. Ook voorbij de 3 maande grens wat voor hun de opname grens is bij RS.
en

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef danic het volgende:
Wickie wat fijn dat er zo goed actie wordt ondernomen. En fijn dat ze nu al 2 flessen goed heeft gedronken. Nadeel van die pepti vind ik de lucht, echt verschrikkelijk. Maar ja, als ze het drinkt, dat lijkt me het belangrijkste.

Hier had mup ook een rare dag. Ze slaapt al een dag of 4 uit olé! Tot een uur of 09.00! Vanmorgen weer geslapen van 11.00 tot 13.15 en daarna van 15.00 tot 16.00. Toen was ze poepsacherijnig en dus weer in bed gelegd door papa en heeft ze geslapen van 16.45 tot 18.00!!
Moet je mij maar eens vertellen wanneer ze moet eten hoor!
Ik kwam om 17.45 uit mijn werk, 18.00 Eva wakker, dus ik haar halen. Denk ik nog 'wat is die nattigheid die ik voel?' Zit ze tot aan d'r nek in de poep :r
Dat heeft ze dus nog nooit gehad. Dus romper, shirtje én broek in de biotex, samen met de aankleedkussenhoes. Mup maar gelijk een fles terwijl het bad volloopt en daarna lekker badderen.

Gewoon weer naar bed 's avonds (nou ja, half uurtje later) en sindsdien slaapt ze weer.
Ze zal wel ineens moeten groeien ofzo, ik snap et niet iig haha.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106238450
Oh wickie, ik hoop zó dat dit de ommekeer is voor Wies! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106239024
Er wordt hier carbid afgeschoten in de straat, Cas slaapt gewoon door :o
pi_106239058
Bizar hè, Eva lijkt er ook helemaal niet op te reageren!

Bitterend, volgens mij ligt het niet aan pampers hoor. Soms poepen ze gewoon veel in 1x en dat kan geen enkele luier binnenhouden.
pi_106239953
Hij besloot geen slaap meer nodig te hebben, ligt nu lekker te kraaien in de box *;
Heb echt een hekel aan vuurwerk, nu meer dan ooit.
pi_106240216
Hier nog één. Ben ook altijd de saaie doos van het vriendengroepje, want iedereen vindt vuurwerk leuk om af te steken. Maar zelfs vriendlief had er dit jaar geen zin in :o
Daarbij, normaal vieren we oud en nieuw met vier vrienden en 3 ervan hebben dit jaar andere plannen gemaakt, dus.......klein clubje vanavond.
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:07:35 #8
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_106241352
Ik haat vuurwerk, ik ben heel bang voor vuurwerk (ooit naast vuurwerkongeluk gestaan) en Kiran slaapt aan voorkant en daardoor ook aan kant waar je t vuurwerk t meeste hoort. Vandeweek is ie wakker geworden, nu lijkt ie nog wakker te zijn.

Ik ben voor vuurwerkshows in elke gemeente. Geen los vuurwerk meer. Enik snap niet hoe je zoveel geld kan uitgeven aan zoiets tijdelijks.
In AD gisteren familie die 1500!!!!!! Euro had uitgegeven en ze gingen nog voor 200 euro pijlen halen. Vind ik zo bizar. Voor 1700 euro kunnen ze weekmet zijn vieren naar Spanje, laptop kopen etc ec etc nee schiet je in 2 uur ff de licht in. De mensheid is gek geworden echt waar.

/einde frustratiepost
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_106241398
hahaha J-net, adem in, adem uit.
Maar ik snap je wel hoor :*
pi_106241615
Ik snap je volkomen ;)
Het lijkt nu rustig boven, ga zo maar eens spieken of hij slaapt. Zou wel even fijn zijn, vanmiddag nog even een uitstapje naar Prenatal. Autostoeltjes van 2011 in de aanbieding, maxicosi tobi wordt waarschijnlijk even gehaald. En een babyfoon, toch wel handig in ons nieuwe huis. Helemaal voor vanavond!

Cas heb ik net nog banaan gegeven, je had zijn gezicht moeten zien! Haha. En even bij AH de biologische potjes gehaald, altijd handig wanneer we op visite gaan. :+
pi_106241681
Hoe lang geldt die actie van de prenatal nog Cyntiaa? Is misschien ook wel wat voor ons, maar vandaag zit er niet meer in vrees ik.
pi_106241970
Ik zie hier dat het tot 8 januari geldt! Dan heb je dus nog even ;).
pi_106242000
ik kijk altijd achter het raam naar vuurwerk, heftig genoeg voor mij :Y)
* mignonne is een mietje

Hihi Danic die poepbroek :D fijne verrassing :')

Mijn kleine mup is ziekjes, ze heeft verhoging en is hangerig. Ik zie ook een flinke bobbel in haar mond dus ze zal wel een tandje krijgen. Komt me niet zo handig uit want ik moet mn hele eindejaarsritueel nog afdraaien :')

Wickie ik hoop zo ontzettend dat dit het is, dat jullie lieve Wiesje hier gewoon mee geholpen is en rust in haar lijfje krijgt. Ik gun het jullie ontzettend en hoop dat het snel allemaal duidelijk wordt.

En die melk meurt ja. Die nutramigen ook, gatverdegatver :X maar goed, ze krijgen er geen buikpijn en whatever van dus ik snap wel dat ze het gewoon drinken. Die muppet van mij drinkt het in principe ook probleemloos. Maar als oudste een slok neemt zegt ze ' gatsie mama, heul keivies! nie leuk!' :') ja dat krijg je ervan als je per se ook een slok uit die fles wil _O-
:)
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:30:01 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106242099
Argh, vuurwerk, vind het best mooi enzo hoor, maar geef er zelf geen cent aan uit... Of eigenlijk normaal wel, want dan zitten we met een man of 20 bij iemand en dan zit dat bij de prijs in :P Ik snap alleen niet dat ze zo overdag al alles afsteken, ik bedoel je ziet er dan toch geen hol van?

Ontopic dan maar; Anouk schijnt er geen last van te hebben!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106244175
Mignonne beterschap voor je mini.

Danic die poepbroek _O-

Vuurwerk vind ik ook niet zo veel aan. Grotere shows vind ik dan weer wel leuk. Vind het ook zonde van mijn geld, kan veel beter kinderkleertjes ervan kopen :+

Sarah krijgt nog altijd rond 5 uur 's morgens een klein flesje melk en dan slaapt ze verder.. Vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker! Ze was nog niet geweest, dus ik tik manlief aan en zeg weet je hoe laat het is, hij nee, ik 7 uur en Saar is nog neit geweest op dat moment begint er een meisje heelgezellig te keuvelen in haar eigen kamer O+ Rond half acht pas een fles gegeven en daarna nog lekker een beetje geslapen bij ons in bed :) En as we speak ze ligt nu ook al weer anderhalf uur stil in bed, er begint echt zo een rust te komen in ons moppie *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:01:51 #16
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106254029
Wat fijn MP!

Iedereen een gezellige jaarwisseling gewenst en dat alle beebs maar mogen opknappen in 2012!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:26:34 #17
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106255130
Jeeej MamaPurk, wat goed van Sarah *O* !

Wickie, ik hoop echt dat ze snel kunnen vinden wat er scheelt aan jullie meissie... Even een hele dikke :* voor jullie!

Hier een Draakje die zich ook niet druk maakt om het vuurwerk. Ik heb wel uit voorzorg alle rolluiken gesloten en alle andere deuren op de overloop dichtgemaakt zodat het geluid een stuk minder is, maar volgens mij is het niet nodig.
Toen ze nog geen week oud was waren ze bij de buurvrouw een nieuwe ketel aan het hangen, met het nodige hak- en breekwerk, en toen sliep ze er ook al doorheen, terwijl (8> en ik rechtop in bed zaten van de herrie! De kraam vroeg toen nog of ze Draak niet beneden neer moest leggen, maar ze zal straks nog wel meer herrie aan d'r hoofdje krijgen, als ze nu al went aan (onverwachte) geluiden, kan dat straks alleen maar in haar voordeel werken denk ik.

Zometeen eens alles klaarmaken voor een paar uurtjes weg. Even een bliksembezoek aan onze vriendengroep die samen O&N vieren. En dan lekker voor 0.00uur weer thuis zijn!
pi_106256136
ik wens jullie allemaal een fantastische en gezonde 2012 O+ O+
pi_106258785
MP, fijn dat het zo goed gaat met Sara *O* Ik hoop dat het zo blijft.

Mignonne, beterschap voor je kleintje. Tandje zal vast wel snel doorkomen. En is het nog gelukt met je eindejaarsritueel?

Vanmiddag nog op het nippertje DE aankoop van het jaar gedaan. Wij hebben omdat ik merkte dat Marieke het rustigst was als ze in bed strak ingestopt was een pacco gekocht. En mevrouw heeft vandaag al twee keer geslapen met dat ding en daarbij viel ze een stuk makkelijker in slaap. Ze slaapt ook langer waardoor ze met het aantal voedingen beter uitkomt. Hadden we dat nou maar eerder bedacht.

Ze sliep tijdens het winkelen vanmorgen en vanmiddag ook compleet door alle vuurwerkknallen heen. Zelfs de astronaut die op 3 meter van de wandelwagen ontplofte (en bedankt he, pukkelige kl*tepuber, ik schrok me een hartverzakking) deed haar niets. Ik ben trots op onze meid!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 19:14:00 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106259300
ik lees goed nieuws van MP en SB. fijn! Mignonne sterkte met je pukkie! :*

Geert gaat steeds actiever zélf op zoek naar de borst. Hij lag vanavond nadat hij door papa was afgedroogd en aangekleed op ons bed waar ik me ook aan 't afdrogen was. Hij draait op z'n buik, kruipt naar me toe, gaat op z'n knieen zitten en hapte zo aan _O- O+

verder .. vuurwerk :X ze hebben me vier jaar geleden verstijfd uit 'n portiek geplukt en naar huis moeten dragen .. ze dachten in eerste instantie dat ik me aanstelde en ik moest dus gewoon mee naar buiten. Prima, sinds die dag mag ik oudejaarsdag + nacht gewoon lekker cocoonen en lekker bang achter glas zijn :+ Mijn man was vanmiddag nog even wat vergeten boodschapjes halen, dus ik heb de tv aangehad en ben lekker gaan stofzuigen en opruimen. M'n man kwam thuis en zei: zo mag het altijd wel oudjaar zijn; dan wordt er tenminste ook eens opgeruimd . en bedankt he :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106259455
ow Geert O+

leuk dat de pacco werkt SB! hier eentje van mijn schoonzus geleend maar geen succes ze vond het vreselijk...wat wel werkt is haar handje vast houden en rustig liedjes in haar oor fluisteren O+ O+ valt ze gelijk in slaap!

en vuurwerk :N heb er een hekel aan, de kat zit de hele dag onder de commode zich te verstoppen :{ arme beest
  zaterdag 31 december 2011 @ 19:33:31 #22
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106260008
Nu je het zegt... waar is de poes eigenlijk :o * __Isis__ opzoekgaat
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 31 december 2011 @ 19:42:25 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106260311
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef __Isis__ het volgende:
Nu je het zegt... waar is de poes eigenlijk :o * __Isis__ opzoekgaat
die van ons zijn echte buitenkatten, maar nu liggen ze thank god allebei rustig op de bankleuning. Vorig jaar werd onze kater aangereden die we uiteindelijk in hebben moeten slapen, omdat hij teveel (inwendige) verwondingen had. M'n hart breekt nog steeds als ik voor me zie hoe hij me kopjes aan 't geven was op de tafel bij de dierenarts terwijl hij moest vergaan van de pijn :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106261573
Fijne jaarwisseling iedereen! Mijn baby snurkt gewoon lekker door het vuurwerk heen! *;
pi_106262112
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:42 schreef DJMO het volgende:

[..]

die van ons zijn echte buitenkatten, maar nu liggen ze thank god allebei rustig op de bankleuning. Vorig jaar werd onze kater aangereden die we uiteindelijk in hebben moeten slapen, omdat hij teveel (inwendige) verwondingen had. M'n hart breekt nog steeds als ik voor me zie hoe hij me kopjes aan 't geven was op de tafel bij de dierenarts terwijl hij moest vergaan van de pijn :'(
:'( :*

Isis poes gevonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')