Ik zou niet met haar door 1 deur kunnenquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naast Adele past niets meer toch?
Hij is wel minder gaan praten heb ik het idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
Jaaaaaaaa, eindelijk verlost van Sander -ik verneuk platen met praten- de Heer
Ik snap niet waarom de top 2000 een Eeuwigheidslijst is volgens veel mensen. Het is net zo goed een momentopname van de mening van een collectief gezelschap als dat een wekelijkse top 50 is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat er voldoende platen zijn die beter zijn en deze plaat zijn eeuwigheidswaarde nog moet verdienen. Wel een mooie plaat hoor.
Ook geen schuifdeur?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zou niet met haar door 1 deur kunnen
Ik vind het niet sensationeel, een leuke plaat die een plaats verdient maar niet bij de beste 200 ooit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom vinden jullie dit te hoog staan? Omdat het te recent is of niet goed genoeg? Is het beter als een middelmatige jaren '70 plaat in de top 100 staat dan een goed '00s nummer in de top 150?
Ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is wel minder gaan praten heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paste niet meer met Adele er naast
Welke tweet wil je verstuurd hebben??quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Jane het volgende:
Ik vind Daniel Dekker een stuk erger dan Sander de Heer, maar goed....
Dan snap je het principe van de lijst der lijsten niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de top 2000 een Eeuwigheidslijst is volgens veel mensen. Het is net zo goed een momentopname van de mening van een collectief gezelschap als dat een wekelijkse top 50 is.
Omdat de naam dat weergeeft. 'top 2000 aller tijden' gaat over een eeuwigheid. Dat er ieder jaar een andere mening is kan, er wordt meer en meer toegestopt. Maar de bottom line is buiten wat nieuwe platen flink hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de top 2000 een Eeuwigheidslijst is volgens veel mensen. Het is net zo goed een momentopname van de mening van een collectief gezelschap als dat een wekelijkse top 50 is.
Leg eens uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan snap je het principe van de lijst der lijsten niet.
Nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Olga het volgende:
145 David Bowie Heroes![]()
144 Michael Jackson Thriller![]()
143 Van Morrison Have I told you lately![]()
142 Radiohead Street spirit![]()
141 Simon & Garfunkel The boxer![]()
140 Bruce Springsteen Streets of Philadelphia![]()
139 ABBA The day before you came![]()
138 Golden Earring When the lady smiles![]()
137 Metallica Enter sandman![]()
136 Oasis Wonderwall![]()
135 Led Zeppelin Whole lotta love
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice![]()
zorgen dat ik dan terug van de plee
tmiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Zie ergens hierboven.quote:
Wees blij, je had Alain Clarke iig net gemist.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:54 schreef Mixende_match het volgende:
Ik zette vanochtend de radio aan, in de auto, denk heerlijk top 2000 aan. Hoor ik de 3j'sBeetje jammer he haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |