quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, de sfeer van de hele Top2000. Sowieso het live gebeuren, dat het de hele dag duurt, dat veel mensen (in dit geval Fok) er mee bezig zijn. Maakt het leuk om te delen. En dan natuurlijk nog de herinneringen bij platen en het oud-Hollands gezeik bij nummers
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom is de eeuwigheidswaarde van nummers dus van belang. En dat de hypes van het lopende jaar dus geweerd moeten worden.
Vooral van Happiness snap ik compleet niets. Leuk hitje, maar wat heeft dat voor waarde?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ookVeel nummers die er dit jaar in staan zijn volgend jaar waarschijnlijk allang weer vergeten
En anders wel over een paar jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ookVeel nummers die er dit jaar in staan zijn volgend jaar waarschijnlijk allang weer vergeten
Of komen de vrije keuzes die dit jaar erin zijn gekomen volgend jaar in de vaste lijst? Dan zie ik het wat somberder inquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of komen de vrije keuzes die dit jaar erin zijn gekomen volgend jaar in de vaste lijst? Dan zie ik het wat somberder in
Meestal wel. Gelukkig dan eindelijk Rage in de keuzelijstquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of komen de vrije keuzes die dit jaar erin zijn gekomen volgend jaar in de vaste lijst? Dan zie ik het wat somberder in
Deed ze dat maar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:00 schreef JaneDoe het volgende:
die uitleg van do![]()
"je staat te slowen in een brandende kamer"
Ik heb Rage gemistquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal wel. Gelukkig dan eindelijk Rage in de keuzelijst
Daarom.. ik zie die moderne shit van dit jaar nog niet zo snel verdwijnen. Misschien zakt het nog welquote:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Do was toch degene die alleen maar bekend is als zangeres vanwege een cover?
Vreselijk mens. Met haar lelijke neppe lachhoofdquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Ik ken d'r alleen van dat duet met Marco.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Het hardste nummer uit de lijst denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ookkwam om 4 uur s'nachts.
One van Metallica is in mijn beleving iets harder, maar komt inderdaad in die richting.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het hardste nummer uit de lijst denk ik.
en in het 3fm-topic vanwege stiekem roken achter de koelkast tijdens srquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:02 schreef Olga het volgende:
Ja dat las ik iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en in het 3fm-topic vanwege stiekem roken achter de koelkast tijdens sr
Oliebollen bakken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik zo vroeg ben opgestaan, heb ik het gevoel dat ik iets moet gaan doen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ik vind juist Bruce en Oasis de minderen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef jrk1990 het volgende:
Komend uur een toppertje, afgezien van abba en van morrison
quote:
Die van abba vind ik goed. Met een zoetsappige van morrison heb ik ook niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:04 schreef jrk1990 het volgende:
Komend uur een toppertje, afgezien van abba en van morrison
En Oh! you pretty things!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
BOEM BOEM BOEM
WE COULD BE HEROES
JUST FOR ONE DAY![]()
![]()
mis Changes toch ook ieder jaar in de keuzelijst
Streets of Philadelphia vind ik een van zijn mooiste.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind juist Bruce en Oasis de minderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |