Staat daar een gebakje?quote:
Ik denk het niet. Dat doen ze bij SOYCD en tubular bells ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor dat ze Echoes van Pink Floyd helemaal hebben gedraaid? Kan ik me niets bij voorstellen.
Wat heeft ie een lief koppiequote:
Toppop natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij Toppop zeker?Ik moest er ook net aan denken.
Mede mogelijk gemaakt door MaJoquote:
Vooral erg ondeugend. Die krullen zijn inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft ie een lief koppieEn die krullen, zo mooi!
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door MaJo
Als 'ie maar geen voetballer wordt..quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral erg ondeugend. Die krullen zijn inderdaadnet als zn kleur haar. Dezelfde als die mn oma had. Hij is de enige in de familie met die kleur.
Onze oudste:
[ afbeelding ]
Wow wat wordt Twan al grootquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral erg ondeugend. Die krullen zijn inderdaadnet als zn kleur haar. Dezelfde als die mn oma had. Hij is de enige in de familie met die kleur.
Onze oudste:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef Olga het volgende:
Leuk tussendoortje maar staat wel erg hoog vind ik
Dat dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef Olga het volgende:
Leuk tussendoortje maar staat wel erg hoog vind ik
Twan bedoel je? Ja dat is de jongste artiest die in de top 2000 staatquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:49 schreef Tijn het volgende:
Heeft die knul muziek gemaakt die in de Top 2000 voorkomt of mis ik wat?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat The Fly van U2 er niet in?
Vanwege Adele natuurlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef peaceman het volgende:
Ja, erg groot. Over 3 maanden wordt hij 10.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow wat wordt Twan al grootHij is 9 toch? Hij ziet er ouder uit
Omdat er voldoende platen zijn die beter zijn en deze plaat zijn eeuwigheidswaarde nog moet verdienen. Wel een mooie plaat hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef Cee het volgende:
Waarom vinden jullie dit te hoog staan? Omdat het te recent is of niet goed genoeg? Is het beter als een middelmatige jaren '70 plaat in de top 100 staat dan een goed '00s nummer in de top 150?
Paste niet meer met Adele er naastquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:51 schreef peaceman het volgende:
Naast Adele past niets meer toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Paste niet meer met Adele er naast
Ja, zeker. En het uur daarna mag er volgens mij ook wel zijn toen ik er net even snel doorheen bladerde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |