ga je niet iets met vrienden doen ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:24 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
vanmiddag geen Timur
verder ziet mij oudejaarsavond er zo'n beetje uit als een normale zaterdagavond. Beetje op de bank voor de tv hangen. Geen films, maar oudjaarsprogramma's en het zal qua bedtijd wel wat later worden. Ben benieuwd hoe rumoerig het hier in de binnenstad is. Het is de eerste keer dat ik oudjaarsavond heb in de binnenstad van een stadVerder heb ik 4 heerlijk appelbeignets, helemaal voor mij alleen
en nog ff over katten. heb zelf een aantal jaar met kat(ten) oud en nieuwe gevierd en die hadden allemaal nergens last van terwijl er toch aardig geknald werd. Onze bejaarde tandeloze kat werd wel binnengehouden, maar lag verder heerlijk in de vensterbank of op mijn schoot te soezen zonder uberhaupt op te kijken bij een knal
Bellefleur, 18, slaapt nu overal doorheen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:24 schreef 3rdRock het volgende:
en nog ff over katten. heb zelf een aantal jaar met kat(ten) oud en nieuwe gevierd en die hadden allemaal nergens last van terwijl er toch aardig geknald werd. Onze bejaarde tandeloze kat werd wel binnengehouden, maar lag verder heerlijk in de vensterbank of op mijn schoot te soezen zonder uberhaupt op te kijken bij een knal
met vrienden? welke vrienden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
ga je niet iets met vrienden doen ?
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 10:03:22@Domien Hoe komen jullie eigenlijk aan al die muziek bij #3fm? Via Napster? Of kopen jullie alles bij de Free Record Shop? #nieuwschierig reageer retweet
oow.. dju toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met vrienden? welke vrienden?
en:twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 10:03:22@Domien Hoe komen jullie eigenlijk aan al die muziek bij #3fm? Via Napster? Of kopen jullie alles bij de Free Record Shop? #nieuwschierig reageer retweet
ik vind het lekker. totaal geen problemen mee om alleen te zijn. oudejaarsavond vorig jaar is me ook prima bevallenquote:
In het jaar dat mijn werkende leven gaat beginnen. Beetje jammer weerquote:
Sinds dat Idols kutje die plaat verneukt heeft, vind ik zelfs deze versie niet meer om aan te horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |