Je mag bij mij in Zaandam komen kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ALS WWW.UFC.TV NIET WERKT DAN WERKT DAT DUS OOK NIET
kom op zeg kom niet steeds met diezelfde oplossing aankakken
(ben ietsje sjago erdoor)
Ja dat had ik dus ook maar zoals gezegd werkt om de een of andere reden de link naar de player wel (of opeens bij mij). Snap dat je sjago bent, was ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 05:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ALS WWW.UFC.TV NIET WERKT DAN WERKT DAT DUS OOK NIET
kom op zeg kom niet steeds met diezelfde oplossing aankakken
(ben ietsje sjago erdoor)
Dat was een RTquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:25 schreef Fyodor het volgende:
dana tweet:"Apologies for the difficulties w / #UFC141 tonight. Those who registered and could not watch will get free access to an upcoming UFC event."
twitter:UFConXboxLIVE twitterde op zaterdag 31-12-2011 om 04:52:20Apologies for the difficulties
#UFC141 tonight. Those who registered and could not watch will get free access to an upcoming UFC event. reageer retweet
Het was ook niet 1 plaatje, echt alle sponsoren erop volgens mijquote:
M'n pa kwam net beneden, is al wakker. Gelukkig had ik al eerder gezegd dat ik live ging kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:28 schreef roepdeman het volgende:
Diazik ben hier thuis als enige nog wakker...
Maar wel logisch van de sponsors.quote:
Ja maar hou het dan bij 1 sponsor, nu was het echt lelijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 05:30 schreef roepdeman het volgende:
Doen ze bij Poker ook. Zie Brunson..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |