Daar ben ik al helemaal bij mee... iets dat nog niet in dit lijstje voorkomt http://www.imdb.com/user/ur5748954/ratingsquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
boardwalk empire is misschien leuk.
Ik ken haar verder niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haar internetervaring lijkt op die van mij. behalve dat ik dan maandenlang ervoor zit te betalen, en dan maandenlang niets.
ik weet niet wat het is met minnemin, ik kan me voorstellen dat het bij haar wel past wat ze allemaal meemaakt (Geen leuke mannen ontmoeten) . maar ik weet niet wat anders moet en wat er dan precies verschillend aan haar is vergeleken met de gemiddelde vrouw die het wel lijkt te lukken.
ja ik heb haar irl gezien.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet.
Ga alleen af op wat posts de ik van haar gelezen heb.
Daarin komt ze niet vreemd over ofzo.
Dus dan moet ze toch best wat dates kunnen scoren, of ze moet bij voorbaat de lat al heel hoog leggen.
Ik ken er geen 1. behalve crazy stupid love misschien dat ik die ken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar ben ik al helemaal bij mee... iets dat nog niet in dit lijstje voorkomt http://www.imdb.com/user/ur5748954/ratings
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:45 schreef Royco1 het volgende:
Maar minnemin, heeft ook nog niemand op fok je proberen te versieren?
Ze heeft het dus gewoon niet door als iemand haar leuk vind.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
2 op die fokmeet van de zomer waren redelijk all over haar (tot op zekere hoogte, maar zij had dat niet door ofzo en bleef hetzelfde doen)
ja zoiets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft het dus gewoon niet door als iemand haar leuk vind.
Nope, tenzij je bij toeval een mede filmfanaat treft... hey, misschien is strawberry wel wat voor je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Is die films gezien hebben een aandeel in de kunde om te kunnen versieren?
Dus zou ze met iemand op stap moeten gaan die dat wel door heeft. En die haar een hint geeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi klusje voor jou.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus zou ze met iemand op stap moeten gaan die dat wel door heeft. En die haar een hint geeft
Denk het niet... niets gaat tussen haar en die man komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net alsof vrouwen dat niet weten... moet gelijk aan dit filmpje denken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus zou ze met iemand op stap moeten gaan die dat wel door heeft. En die haar een hint geeft
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi klusje voor jou.
En ik wil ook wel mee dan.
Je leest het toch? Sommige vrouwen en mannen hebben dat gewoon echt niet doorquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Net alsof vrouwen dat niet weten... moet gelijk aan dit filmpje denken.
Ik heb het bij mezelf ook nooit zo door.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat meestal wel door ja
Mannen of vrouwen ik zie en merk alles
Ik voel me gevleidquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:51 schreef Murdera het volgende:
Bij deze wil ik drommel de Epic Badass achievement geven.
Ik denk eerlijk dat ik nog nooit zo een eindbaas heb zien heersen.
Meestal ben ik wel de gene die begint met flirtenquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het bij mezelf ook nooit zo door.
Maar ik ga gewoon mee om te drinken.
En om de vervelende mannen af te schrikken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel de gene die begint met flirtenIk hou ervan
Gemeen hoor, al die mannen gek maken terwijl je getrouwd bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meestal ben ik wel de gene die begint met flirtenIk hou ervan
Alleen laatste keer Woody's, wist niet wat me overkwamschrok gewoon van. Was een keer andersom, nou werd ik ook best verlegen van
Lees het maar geloven doe ik het niet, volgens mijn hebben haast alle vrouwen wel door of een man meer wil of niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je leest het toch? Sommige vrouwen en mannen hebben dat gewoon echt niet door
wat heb ik gemist!?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gemeen hoor, al die mannen gek maken terwijl je getrouwd bent.
Ik baal nog steeds trouwens dat ik toen ziek was.
Alle gezellige mensen gemist
quote:
Ik ben nou eenmaal zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gemeen hoor, al die mannen gek maken terwijl je getrouwd bent.
Ik baal nog steeds trouwens dat ik toen ziek was.
Alle gezellige mensen gemist
ik weet precies waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:00 schreef minnemin het volgende:
een avondje stappen met wingwoman/-man, ja da's best een grappig idee. Net als MTV Plain Jane, dat is zo'n treffend programma
Nou geregeld dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:00 schreef minnemin het volgende:
een avondje stappen met wingwoman/-man, ja da's best een grappig idee. Net als MTV Plain Jane, dat is zo'n treffend programma
een ring is er toch om te negeren??quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal zoen voor de rest doe ik niks verkeerd toch?
En ze zien die ring toch ook om mijn vinger
Is dat binnenkort niet al? Of nee, dat is geen meet van dit topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou geregeld dan.
We gaan gewoon weer een keer met een aantal mensen stappen
Dat doe je ook niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal zoen voor de rest doe ik niks verkeerd toch?
En ze zien die ring toch ook om mijn vinger
Daar mag ook iedereen komenquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is dat binnenkort niet al? Of nee, dat is geen meet van dit topic.
Ik wel, ik kan enkel reageren als iemand me aanspreekt ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het ook helemaal niet moeilijk
En als je nou met een leuk groepje gaat? Fok-stap-meet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:00 schreef minnemin het volgende:
1 man gaf mijn handkusjes, ik zei: kijk een ringquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe je ook niet.
Zo'n ring is niet iets waar veel mannen op letten denk ik.
Gaan we naar Amsterdam? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En als je nou met een leuk groepje gaat? Fok-stap-meet?
We gaan binnenkort weer richting Amsterdam, geen idee of dat ver weg is?
Maar het lijkt wel of daar meer mannen dan vrouwen zijnDus genoeg kans
Ja altijd tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 man gaf mijn handkusjes, ik zei: kijk een ringToen zei hij: boeiend
Dus ja je hebt gelijk
Dat blijkt dus wel weerquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
een ring is er toch om te negeren??
Myr en ik willen terug naar Woody'squote:Op zaterdag 31 december 2011 03:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we naar Amsterdam? Wat heb ik gemist?
Ik wil meequote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr en ik willen terug naar Woody's
Dat is waar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]zo hoort het... hij had niets te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |