Nou nou, je kan het op z'n minst netjes vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow kut. Mod zal het wel aanpassen.
Ik had van de week een Omnia 7 in de hand. Die heeft een 4"-scherm, maar het typen was toch een stuk comfortabeler dan op het 3,5"-scherm.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar goed, is wel nodig denk ik. Ik hoop op minimaal 4.5 inch maar het zal waarschijnlijk 4 inch worden.
Je trekt een voorbarige conclusie. In een report fatsoenlijk gevraagdquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, je kan het op z'n minst netjes vragen.
Zeker, ik snap die zeikerds dan ook niet die het graag op 3.5 willen houden. Dat is gewoon zelfmoord voor de eventuele opvolger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef Merkie het volgende:
Ik had van de week een Omnia 7 in de hand. Die heeft een 4"-scherm, maar het typen was toch een stuk comfortabeler dan op het 3,5"-scherm.
Dat komt door dat stomme 3,5"-plaatje waarbij geredeneerd werd dat 3,5" de ideale grootte is omdat je dan met je duimen de hoeken kan bereiken. Dat geldt misschien voor mensen met kinderduimpjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeker, ik snap die zeikerds dan ook niet die het graag op 3.5 willen houden. Dat is gewoon zelfmoord voor de eventuele opvolger.
Echt he, van die trieste smoesjespropagandaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat komt door dat stomme 3,5"-plaatje waarbij geredeneerd werd dat 3,5" de ideale grootte is omdat je dan met je duimen de hoeken kan bereiken. Dat geldt misschien voor mensen met kinderduimpjes.
Hoppaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow kut. Mod zal het wel aanpassen.
Je wil niet weten hoelang Apple aan iets werkt voor het op de markt komt. Kleine software toevoegingen duren soms al 2 jaar, laat staan hoelang het duurt voor hardware en al zeker als die nog in zijn kinderschoenen staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apple is bezig met het ontwikkelen van batterijen die weken meegaan, volgens een bericht op nu.nl.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-langer-meegaat.html
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:31 schreef einzeinz het volgende:
Een groter scherm mag maar ik verwacht vooral veel betere batterijprestaties!
Effectief gebruik geraak je net boven de 4 uur, mocht Apple dit kunnen optrekken naar 15uur effectief gebruik dan kun je al eens Wifi enz. laten aanstaan.
Mocht ik dit te zijn krijgen bij 'gebruik' zou ik dus tevreden zijn.
Gebruik: 15u
Stand-by: 7 dagen
En dat is dan voor mij ook de grootste wens aan de nieuwe iPhone.
En hier en daar wat kleine toevoegingen zoals thema's voor het berichtencentrum, maken van groepen in je contacten, ver geïntegreerde Siri, enz.
https://forum.t-mobile.nl(...)voor-woorden-151990/quote:Te erg voor woorden! Zojuist was ik in de shop in Arnhem voor verlenging met iPhone 4S 16GIG omdat ik sinds vandaag 3 maanden voor het eindigen zit, ik kreeg te horen dat het toestel 4s met 16gig niet leverbaar is voor bestaande klanten, levertijd 4-5 weken....... Nog geen 5 minuten later komt een nieuwe klant de shop binnen en krijgt hetzelfde toestel mee.... BELACHELIJK!!!
Ik belde vervolgens de klantenservice, zij beloofde mij dat het toestel in Nijmegen op voorraad was, dus ik naar Nijmegen. Wat denk je, geen enkele beschikbaar......
Ik word terug gebeld door de klantenservice, ik vertel haar dat ik een klacht wil indienen en mijn abonnement wil opzeggen, word ik in de wacht gezet en vervolgens krijg ik een dame van de afdeling reparatie :S
Dus beste T-MOBILE hierbij zeg ik mijn abbonnement per direct op! ik wacht wel 4 weken langer en ga naar vodafone!
Niet goed ? Heeft toch met de iphone te maken, of hebben we hier een apart topic voor met daarin de levertijden van de iphone ? Zo ja, excuus, maar ik kon het niet vinden.quote:
De iCloud API's zijn helaas nog een beetje buggy. Ik denk dat veel ontwikkelaars nog even de kat uit de boom kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Merkie het volgende:
Het is het iPhone-topic, geen T-Mobile-topic.
Ontopic: wat ik niet snap is waarom er zo weinig apps gebruik maken van de mogelijkheid om gegevens in iCloud op te slaan. Momenteel heb ik maar 1 app (SoundHound) die er gebruik van maakt! Terwijl ik er toch iets van 40 heb geïnstalleerd. Jammer hoor. Ik heb GTA3 bijv. zowel op mijn iPad als iPhone, en ik zou graag willen dat de savegames via iCloud opgeslagen worden. Maar dat zit er niet in.
Apple spul wat buggy is? Hoe kan dat nou?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef TimCook het volgende:
[..]
De iCloud API's zijn helaas nog een beetje buggy. Ik denk dat veel ontwikkelaars nog even de kat uit de boom kijken.
Apple is (veel) beter dan de concurrentie maar niet perfect.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple spul wat buggy is? Hoe kan dat nou?
Apple is niet perfect?????????????quote:Op zondag 1 januari 2012 16:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple is (veel) beter dan de concurrentie maar niet perfect.
Hofstadt! Beste wensen jongen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apple is niet perfect?????????????
MP4 of M4V.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:11 schreef kree het volgende:
Een vraagje over de 3gs, ik heb een zooi filmpjes en die wil ik gewoon via Itunes onder videos zetten.
Maar krijg het niet voor elkaar. Moeten ze een speciaal formaat hebben ofzo?
Blijf maar dat verhaal van kopen op Istore zien in dat scherm van mn locale bibliotheek.
boeit me niequote:
groter hoeft niet, wat meer naar de randjes en hogere resolutiequote:
Nog een advies voor een klein en handig programmaatje die dat even simpel overzet van bv avi/divx ofzo?quote:
ik gebruik: Any Video Converterquote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nog een advies voor een klein en handig programmaatje die dat even simpel overzet van bv avi/divx ofzo?
Check, inderdaad een handig programaatje.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik gebruik: Any Video Converter
freeware en super goedkei simpel programma
Handbrake, voor een hoge kwaliteit in een klein bestand. Kost wel veel tijd om te encoderen.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nog een advies voor een klein en handig programmaatje die dat even simpel overzet van bv avi/divx ofzo?
Ja, wat is precies het probleem?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:43 schreef mrsjaak2 het volgende:
Kom er echt niet uit mijn mijn iPhone, heb hem van iemand overgenomen die er een T-mobile simkaart in had. Dan moet ik er toch ook gewoon een sim-kaart van t mobile in kunnen doen?
Download ze gewoon en zet ze om naar iPhoneformat. Lijkt me stug dat daar een site speciaal voor is.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef Cardizzle14 het volgende:
Weet iemand een app of site waar ik mee op de iphone top gear afleveringen kan streamen en downloaden?
Daar heb ik zo mijn redenen voor, ik vraag geen site die er speciaal voor is maar die afleveringen aanbied die je ook kunt afspelen op je iphone. Heb meerdere sites maar geen van allen heeft afleveringen van top gear.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Download ze gewoon en zet ze om naar iPhoneformat. Lijkt me stug dat daar een site speciaal voor is.
Waarom zou je ze niet kunnen afspelen op je iPhone?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn redenen voor, ik vraag geen site die er speciaal voor is maar die afleveringen aanbied die je ook kunt afspelen op je iphone. Heb meerdere sites maar geen van allen heeft afleveringen van top gear.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding is van made2dock, maar is out of stock.
iPhone zegt: No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone.quote:
Nee op de website kan je voor de desk versie kiezen. dat is inbouw...quote:Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een heel ander ding?
[ afbeelding ]
Zucht, nu kom ik over als een leek en dat valt ook wel mee. iPhone 4S dus, dat wist ik!quote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Merkie het volgende:
De iPhone 4GS bestaat niet. De nieuwe iPhone zal wel zo rond oktober 2012 komen. Neem lekker de 4S als je een iPhone wilt, je kan altijd wel blijven wachten op een nieuwe/betere telefoon.
Zorg dat je een reservekopie van je 3GS hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef jna het volgende:
Even voor de zekerheid. Ik krijg morgen mn nieuwe 4S bezorgd (). Kan ik die gewoon op mn computer aansluiten en neemt ie dan alles over van mn huidige 3GS?
Hier.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
He waar kan ik dit kopen ??
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Narcotical het volgende:
Als je een backup van je huidige iPhone maakt en die daarna "terugzet" op je nieuwe dan kan dat ja. Gaat niet geheel vanzelf dus
Thanksquote:Op maandag 2 januari 2012 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zorg dat je een reservekopie van je 3GS hebt.
Je kan proberen DD-WRT firmware erop te zetten.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe Netgear wnr2000 router, echter valt mijn wifi verbinding met de iPhone telkens weg terwijl het wel stabiel op mijn laptop werkt? Doe ik wat verkeerd of moet ik van module veranderen.
En waar vind ik dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:44 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Je kan proberen DD-WRT firmware erop te zetten.
Een grotere tegenstelling bestaat idd bijna niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:23 schreef justmattie het volgende:
* justmattie heeft sinds vrijdag een 4S![]()
Wat een heerlijk ding, zeker als je van Symbian naar iOs gaat.
Hey ja deze voor je nachtkastjequote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb gisteren mijn 4s besteld.Het dringt nog niet helemaal door. Dat ik zo'n mooi ding ga krijgen. Ik ga één dezer dagen een case bestellen bij T-mobile en een mooi hoesje elders.
Iemand tips voor docking stations? Met of zonder boxjes?
Linkje?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hey ja deze voor je nachtkastje
[ afbeelding ]
Super ding! Wakker worden met je eigen muziek en een opgeladen iphone .. En als je aant stofzuigen/schoonmake bent zet je em op stand 20 komt een geluid uit dat ding
Ja, dat werkt perfect. Gmail heeft Exchange, de iPhone ondersteunt Exchange, dus dat werkt gewoon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef Treces het volgende:
Kan de iPhone een beetje overweg met Gmail? Ik gebruik namelijk alles van Gmail, van contacten tot aan de agenda en de mail. Maar hoe zijn de ervaringen hiermee?
Maar dan zou Push niet werken? Ik heb namelijk een iPod Touch, en daarop kan ik hem alleen fetchen. Daarnaast heb ik nog niet echt een goede oplossing gevonden hoe ik mijn "sub"-agenda's ook kan syncen met mijn iPod/iPhone agenda.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt perfect. Gmail heeft Exchange, de iPhone ondersteunt Exchange, dus dat werkt gewoon.
http://support.google.com(...)=14252&answer=138740
Als je het via Exchange-support doet werkt push prima via GMail.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Maar dan zou Push niet werken? Ik heb namelijk een iPod Touch, en daarop kan ik hem alleen fetchen. Daarnaast heb ik nog niet echt een goede oplossing gevonden hoe ik mijn "sub"-agenda's ook kan syncen met mijn iPod/iPhone agenda.
Apple tv sowieso, maarre die wekker is dus echt wel makkelijk in de slaapkamer. Je vergeet hem niet op te laden en je eigen muziek. Geweldigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef TC03 het volgende:
Docking stations: niet doen. Twee redenen:
1. Het zuigt, want je bent je iPhone kwijt als ie gedockt. Waarom zou ik alleen muziek willen luisteren? Mag ik niet Whatsappen of Twitter checken terwijl ik muziek luister van mijn iPhone?
2. Je hebt AirPlay, wat een veel beter alternatief is, het is namelijk draadloos.
Koop liever de Creative D100 met bluetooth. Of nog beter, koop een Airport Express en sluit deze op je versterker of PC-speakers aan.
Jawel, push werkt gewoon hoor (al jaren).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Maar dan zou Push niet werken? Ik heb namelijk een iPod Touch, en daarop kan ik hem alleen fetchen. Daarnaast heb ik nog niet echt een goede oplossing gevonden hoe ik mijn "sub"-agenda's ook kan syncen met mijn iPod/iPhone agenda.
Inderdaad, ik merk nu dat Push het gewoon doet! Alleen als ik mijn Gmail account instel volgens Gmail, en niet volgens Exchange krijg ik een tof archiveer knopje. Nu moet ik ze verplaatsen naar "All mail".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je het via Exchange-support doet werkt push prima via GMail.Alhoewel hij op mn iPhone de laatste dagen wat stom doet, op mn iPad werkt ie wel gewoon prima. Maar dat zal een tijdelijk hikje zijn.
Ik heb deze, voor vaste montagequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef Saninl het volgende:
Ik weet nog van vroeger dat mijn vader een handige houder had voor zijn telefoon in zijn auto, maar zonder zo'n vieze ronde op zijn voorruit, zodat inbrekers niet gelijk dachten; "hier moeten we zijn, deze auto heeft iets kostbaars binnen liggen".
Bestaan die nog?
Of anders; wat is een prettige autohouder voor de iPhone 4?
Is airplay zoiets als airfoil? Airport gaat het niet worden, heb geen pcspeakers of versterker, daarom een dock met boxjes. Maar misschien dan die met bluetooth, dankjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef TC03 het volgende:
Docking stations: niet doen. Twee redenen:
1. Het zuigt, want je bent je iPhone kwijt als ie gedockt. Waarom zou ik alleen muziek willen luisteren? Mag ik niet Whatsappen of Twitter checken terwijl ik muziek luister van mijn iPhone?
2. Je hebt AirPlay, wat een veel beter alternatief is, het is namelijk draadloos.
Koop liever de Creative D100 met bluetooth. Of nog beter, koop een Airport Express en sluit deze op je versterker of PC-speakers aan.
De mijne komt ook morgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:07 schreef RenRen- het volgende:
Thewhatfuck. Hij komt morgen al, volgens het mailtje dat ik heb ontvangen. Hulde aan apple, als dat zo is.
[..]
Is airplay zoiets als airfoil? Airport gaat het niet worden, heb geen pcspeakers of versterker, daarom een dock met boxjes. Maar misschien dan die met bluetooth, dankje
Ik heb de Bose Portable Sounddock, deze:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij hier!Wanneer besteld?
[..]
Werkt prima?
Dankje, maar hoe moet die precies bevestigd worden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik heb deze, voor vaste montage
http://www.mytrendyphone.nl/shop/apple-iphone-iphone-11605p.html
Perfect
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
iPhone zegt: No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone.
iTunes zegt: There is no SIM card installed in the iPhone you are attempting to activate. Please disconnect and insert a SIM card in the iPhone.
En de enige overeenkomst is dat ze zwart zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Samsung brengt een nieuwe telefoon uit.
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Pardon, wat insinueer je hiermee, ik laat enkel hetgeen zien waar die andere user op doelt. Het laatste waar ik mij om druk zou maken is het gevecht van Apple met Samsung.quote:
Oei, dan denk ik dat je toch even naar een opticien moet, of misschien een willekeurige basisschooldagje "vormen herkennen" volgen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En de enige overeenkomst is dat ze zwart zijn.
Je kunt overal wel wat in willen zien maar dit draait toch weer uit op een zinloze discussie waar niemand wat aan heeft. Behalve trollen als de user die zich TimCook noemt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oei, dan denk ik dat je toch even naar een opticien moet, of misschien een willekeurige basisschooldagje "vormen herkennen" volgen.
Excuus, ik doel op die user.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pardon, wat insinueer je hiermee, ik laat enkel hetgeen zien waar die andere user op doelt. Het laatste waar ik mij om druk zou maken is het gevecht van Apple met Samsung.
Ik snap dat je het graag opgelost wilt hebben, maar je hebt het nu 3-4 keer gevraagd hier en niemand is met een oplossing gekomen.quote:
Wow, ze hebben beide een gebolde achterkant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me duidelijk dat er iets mis is met je simcard of de lezer van de simkaart. Wat wil je nu dat we doen dan?quote:
Computer says ... no.quote:
quote:
En een touch-screen en afgeronde hoeken. En iedereen weet dat afgeronde hoeken een patent van Apple is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wow, ze hebben beide een gebolde achterkant.
Oftewel, exact dezelfde vorm, exact dezelfde handligging, exact dezelfde dimensies etc etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wow, ze hebben beide een gebolde achterkant.
Samsung, Google en HTC liften gewoon mee op de geniale ideeën en briljante R&D van Apple, geven er hun eigen twist aan om net buiten de patenten te vallen en doen dan net alsof ze het allemaal zelf hebben bedacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:27 schreef very het volgende:
En nou vind ik persoonlijk bovenstaande ontwikkeling op zich prima...want innovatie en verbetering zou niet beperkt moeten zijn tot 1 speler, maar wees daar dan open over, maak afspraken en ga niet schaamteloos 1 op 1 kopiëren en met minuscule aanpassingen jezelf volgens de wet veilig stellen qua patentschendingen.
Bedankt voor deze herhalingquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Samsung, Google en HTC liften gewoon mee op de geniale ideeën en briljante R&D van Apple, geven er hun eigen twist aan om net buiten de patenten te vallen en doen dan net alsof ze het allemaal zelf hebben bedacht..
Even quoten dit voor als volgend jaar de Apple TV uitkomt en jullie beweren dat Apple de 1e met zo'n Smart TV was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Samsung, Google en HTC liften gewoon mee op de geniale ideeën en briljante R&D van Apple, geven er hun eigen twist aan om net buiten de patenten te vallen en doen dan net alsof ze het allemaal zelf hebben bedacht..
Zie ook dat ze wederom met de maten gespeeld hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Apple is (bijna) nergens de eerste mee, Apple is altijd de eerste die een bestaand concept fatsoenlijk maakt en ervoor zorgt dat het vanaf dan succesvol is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Even quoten dit voor als volgend jaar de Apple TV uitkomt en jullie beweren dat Apple de 1e met zo'n Smart TV was.
Oh en LG was de 1e met het design van wat jullie als de moderne touch-screen telefoon zien.
Tegenwoordig komt 60% van hun verkoop door de fanbois heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:12 schreef very het volgende:
[..]
Apple is (bijna) nergens de eerste mee, Apple is altijd de eerste die een bestaand concept fatsoenlijk maakt en ervoor zorgt dat het vanaf dan succesvol is.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
De producten lijken steeds meer van hun oude afwerking kwijt te raken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Have to agree, voor de iphone zagen telefoons er niet zo uit.
is gewoon zo
Net als dit
[ afbeelding ]
Je kan lullen wat je wil maar het zijn feiten
Geef eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De producten lijken steeds meer van hun oude afwerking kwijt te raken.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:17 schreef TimCook het volgende:
[..]
Inderdaad.
Apple heeft hun tablet op de simpelst (en dus best) mogelijke manier ontworpen. Zwarte bezel, afgeronde hoeken, 1 knop, that's it. Het ontwerp is zo goed dat het nu de "enige" manier lijkt om een tablet te designen. Elk ander ontwerp zou namelijk complexer moeten zijn.
En daarom denken fabrikanten dat ze het mogen kopiëren, en vinden sommige mensen het onzin dat Apple daar tegen optreedt. Een zwarte bezel, afgeronde hoeken, etc. zijn zo generiek, daar zou Apple geen alleenrecht op mogen hebben.
En dat vind ik echt onzin. Als het zo'n generiek ontwerp is, waarom heeft het tot 2010 geduurd tot iemand (lees: Apple) met een dergelijke tablet kwam?
Begrijp ik het nou goed; jij vindt de Galaxy Tab geen kopie van de iPad, maar de iPad wel een kopie van dit ding?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.buzzom.com/201(...)-chinese-device-p88/
3 maanden voor Apple ermee kwam.
Dat zie eruit als een grote Tom Tomquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide geen kopieën van elkaar wegens veel te algemene vormen. Jij daarintegen moet gezien je vorige post apple en samsung enorme kopiëer machines vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed; jij vindt de Galaxy Tab geen kopie van de iPad, maar de iPad wel een kopie van dit ding?
Een ipad ook. Tomtom snel apple aanklagen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zie eruit als een grote Tom Tom.
Dus toen de onderdelen voor de iPad allemaal al besteld zijn in...jawel, China.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, daarom is Jonathan Ive ook geridderd, heeft hij een paar prijsjes gewonnen en staan Apple producten in het MoMA. Omdat ze een kopieërmachine zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind ze beide geen kopieën van elkaar wegens veel te algemene vormen. Jij daarintegen moet gezien je vorige post apple en samsung enorme kopiëer machines vinden.
Pak dan voor de gein ook deze foto erbij:quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, toen Apple dat ding zag dachten ze "oh shit!", hebben ze binnen een week het ontwerp gekopieëerd, per abuis 3x dunner en lichter gemaakt, iOS voor tablets geschreven en nog snel even een paar miljoen onderdelen in China besteld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef very het volgende:
[..]
Dus toen de onderdelen voor de iPad allemaal al besteld zijn in...jawel, China.
Zal niet de eerste keer zijn dat ze op die manier met een soortgelijk product op de proppen komen vlak voordat er een grote speler met iets soortgelijks komt.
En de achterkant:quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pak dan voor de gein ook deze foto erbij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pak dan voor de gein ook deze foto erbij:
[ afbeelding ]
Niet eromheen lullen. Ik citeer: Zwarte bezel, afgeronde hoekenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:37 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ja, daarom is Jonathan Ive ook geridderd, heeft hij een paar prijsjes gewonnen en staan Apple producten in het MoMA. Omdat ze een kopieërmachine zijn.
Ja en nu is het compleeeeeeet anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tot de ipad was het allemaal zo ..
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en nu is het compleeeeeeet anders.
Het religieuze adoratiegedrag van fanboys in hun face smeren blijft gewoon een dankbare taak.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef Copycat het volgende:
Dat jullie ook in 2012 nog meegaan in dat lame getroll.
Maar totaal onzinnig, dus stop maar weer, men snapt je punt wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het religieuze adoratiegedrag van fanboys in hun face smeren blijft gewoon een dankbare taak.
Inbreken als je een autohouder ziet, dat is toch iets uit 2005, toen een TomTom nog ¤499,- was?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Saninl het volgende:
Toch maar een autohouder gekocht met zuignap. Ik wil hem er niet telkens uithalen. En ik ga er vanuit dat dieven wel zien dat er een iPhone 4 in hoort te zitten, en dat ze niet om die zuignap inbreken..
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inbreken als je een autohouder ziet, dat is toch iets uit 2005, toen een TomTom nog ¤499,- was?
Religieus adoratiegedrag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het religieuze adoratiegedrag van fanboys in hun face smeren blijft gewoon een dankbare taak.
Er zal vast ook wel weer een rechtszaak over komen etc dus het is eigenlijk wel een terechte klacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:04 schreef very het volgende:
[..]
Oftewel, exact dezelfde vorm, exact dezelfde handligging, exact dezelfde dimensies etc etc.
Dus ja...een behoorlijke ripoff
Dan is die Bose Soundlink toch veel vetter?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de Bose Portable Sounddock, deze:
[ afbeelding ]
Het is wel waar dat ik niet tegelijk een spel kan spelen en muziek kan luisteren. Maar opzich is een sms of Whatsapp versturen geen probleem als deze in de dock zit. Het typt iets lastiger, maar onmogelijk is het echt niet.
Maar ik ben ook niet iemand die, wanneer die thuis is, veel sms't of andere berichten stuurt. Ik vind het juist fijn dat ik een dock heb om hem in te zetten. Wanneer ik thuis kom zet ik hem erin en hij wordt opgeladen, zo zit ik nooit met een lege telefoon, en ik weet hem altijd te vinden.
Draadloos zou ook wel fijn zijn, maar zo'n portable ding vind ik gewoon net iets handiger.
Douche met muziek aan.
En via paypal oid is niet mogelijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef nelisb het volgende:
iTunes giftcards.
Oa te koop bij Albert Heijn bij de kassa.
Toen ik die Bose kocht, was die Soundlink er nog niet, die kwam een maandje later uit. Maar ik heb er geen spijt van, mijn Bose klinkt veel voller, gaat langer mee en heeft de dock.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan is die Bose Soundlink toch veel vetter?
Ja giftcards kan je met Paypal kopenquote:
Ik heb dus vandaag voor het eerst een iphone in mijn handen. Hoe doe ik dat precies?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja giftcards kan je met Paypal kopen
Apps en muziek met creditcard, giftcards en click & buy, maar dat schijnt irritant te zijn.
Wat is dat nou voor belachelijk business planquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:05 schreef nelisb het volgende:
www.itunescode.nl
Maar je betaald bv voor 15¤ tegoed 17,50¤.
In de winkel betaal je gewoon 15¤ voor 15¤ tegoed.
Staat er gewoon hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja giftcards kan je met Paypal kopen
Apps en muziek met creditcard, giftcards en click & buy, maar dat schijnt irritant te zijn.
Oh fuck, je heb dus ook NL en US gitcards. Maakt dat voor mij nog iets uit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:37 schreef DancePlaza het volgende:
ik haal ook altijd de US giftcards bij itunescode.nl, maar voor de NL cards loop ik gewoon een ah/primera binnen
2 weken geledenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:06 schreef nelisb het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst een reservekopie / backup gemaakt?
Dus foto's/smsjes zijn voorgoed weg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef nelisb het volgende:
Dan zou je alles van de afgelopen 2 weken kwijt zijn als je de reservekopie van 2 weken geleden terugzet.
Iets meer info dan 'hij doet het niet' is wel handig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dus foto's/smsjes zijn voorgoed weg?
En weetje misschien hoe ik m'n 3G weer kan laten werken? Hij doet 't nml niet...
Nee, alleen als ik m'n internet wil gebruiken, dan krijg ik ''Pagina openen niet mogelijk" "Safari kan de pagina niet openen omdater geen internetverbinding actief is''quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef Narcotical het volgende:
Krijg je nog bepaalde foutmeldingen ed. ?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Iets meer info dan 'hij doet het niet' is wel handig.
Ik heb al 'herstel netwerkinstellingen' geprobeerd + gereset alleen hij doet 't nog steeds niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik m'n internet wil gebruiken, dan krijg ik ''Pagina openen niet mogelijk" "Safari kan de pagina niet openen omdater geen internetverbinding actief is''
ik heb m'n 3G logo + WiFi doet 't primaquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef Skv het volgende:
Nou, dan heb je gewoon geen internet en kan je nog gewoon synchroniseren.
Probeer je netwerkinstellingen eens te herstellen. Wie weet helpt dat.
Weet je zeker dat je data hebt in je abonnement?
Werkt het wel via wifi?
Heb je een GPRS of 3G-icoontje bovenin staan of niet?
Nee, niks doet het..quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef Skv het volgende:
Doen andere apps het wel met internet behalve safari? Dus bv de appstore?
Er staat -99, maar het verandert en gaat t/m -116quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Skv het volgende:
Doe eens *3001#12345#* en dan bellen.
Wat staat er links bovenin voor cijfer?
Hmm, even kijken. Ik heb bijna alles al geprobeerd, maar ik ga straks denk ik even bellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
En verder lees hier: https://discussions.apple.com/thread/2507123?start=0&tstart=0
Geen duidelijke oplossing daar overigens.
Dan heb je gewoon waardeloos bereik en blijft ie hangen op 3G for some reason. Heb je GPRS geactiveerd? Dat 'ie over kan springen? bij -100 of lager heb je iig te weinig bereik voor 3G.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er staat -99, maar het verandert en gaat t/m -116
https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef Saninl het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk een .me mailaccount?
Dankje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/
en dan me.com
Die code die je postte geeft dus je bereik sterkte weer in dBm's ? Wou het namelijk net gaan vragen wat het deedquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon waardeloos bereik en blijft ie hangen op 3G for some reason. Heb je GPRS geactiveerd? Dat 'ie over kan springen? bij -100 of lager heb je iig te weinig bereik voor 3G.
Yes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die code die je postte geeft dus je bereik sterkte weer in dBm's ? Wou het namelijk net gaan vragen wat het deed.
Hoe activeer je GPRSquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon waardeloos bereik en blijft ie hangen op 3G for some reason. Heb je GPRS geactiveerd? Dat 'ie over kan springen? bij -100 of lager heb je iig te weinig bereik voor 3G.
Denk dat dat wel mag, ja. Er kunnen toch ook meerdere mensen op 1 adres wonen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb nu een Gmail gekoppeld aan mijn iPhone en Macbook enzo.
Mag ik nu gewoon toch mijn correcte adresgegevens invullen? Of mag ik dan geen mail hebben .me?
(ga hem wss ook niet gebruiken voor mijn iPhone, omdat hij nu connect met mijn Gmailaccount)
Je bent in de drie minuten dat je niet hebt gepost naar de andere kant van de stad gereden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe activeer je GPRS? En ik heb nergens goed bereik... Overal is het rond de -100.
Oh, ik bedoel overal in huis natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent in de drie minuten dat je niet hebt gepost naar de andere kant van de stad gereden?
Instellingen->Algemeen->Netwerk->Mobiele data op aan. Probeer ook eens om daar 3G uit te zetten en te kijken of je wel kan internetten.
Wat je ook kan doen is naar mobiel datanetwerk-> stel opnieuw in. Wie weet werkt dat (maar ga er niet vanuit ivm je slechte bereik).
Overal in huis, dan kan het nog steeds aan de zendmast bij je huis liggen natuurlijk. Om dat uit te sluiten moet je even een stukje van je huis weg gaan (een km ofzo)quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel overal in huis natuurlijken even proberen dan
Heb even buiten gelopen in de buurt maar nog steeds niks -_- . Ik heb ook gebeld en die vrouw zegt: 'ja aan en uit doen, dan komt 't goed'. pff... Nouja, hopelijk wordt 't beter en anders ga ik wel naar de winkel toe deze week.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Overal in huis, dan kan het nog steeds aan de zendmast bij je huis liggen natuurlijk. Om dat uit te sluiten moet je even een stukje van je huis weg gaan (een km ofzo)
Ik heb mijne gewoon op eBay gekocht, 10 voor ¤2 ofzo. Niks mis mee en werken evengoedquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:29 schreef -tape- het volgende:
Ik heb even een vraagje, ik zie dat er een klein krasje (wat je niet ziet als de telefoon aanstaat) zit op mijn scherm. Nu wil ik dus wel echt een screenprotector kopen, is die van Apple (http://store.apple.com/nl/product/TS504LL/B) de beste? Of zijn er betere/goedkopere alternatieven?
Dit gaat over waar twee weken geleden zo'n ophef over was. Het lijkt mij niet slim hier weer over te beginnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef kadeya het volgende:
Leuk stukje:
http://www.iphoneclub.nl/(...)balk-heeft-geen-zin/
Jammer om te zien dat er nog steeds mensen zijn die dit als onzin afdoen.. (kijk de comments en de poll uitslag)quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef kadeya het volgende:
Leuk stukje:
http://www.iphoneclub.nl/(...)balk-heeft-geen-zin/
Zo, ik heb weer internet. Nou ja, zitten al een paar uurtjes tussen mn pogingen. Ik heb maar een iTuneskaart gekocht, misschien dat dat werktquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
uhmm nee... firewall ?? .. anders over uurtje nog ff proberen
Dit is nou echt informatie waar veel mensen wat aan hebben. Dat er dan nog figuren zijn die denken het beter te weten, omdat ze dat zo voelen, daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit gaat over waar twee weken geleden zo'n ophef over was. Het lijkt mij niet slim hier weer over te beginnen.
En nog even wat te zeiken over de discussie dat er schaamteloos word gejat; snsppen jullie helemaal niet hoe commerciele industrie werkt? De hele geschiedenis laat zien dat er af en toe een uitvinding is, een hele goede, waar vervolgens de industrie op inspeelt omdat daar vraag naar is. Ideologische bedrijven die enkel zelf het wiel keer op keer willen uitvinden bestaan niet, dat is geen effectief ondernemen. Het gaat niet om jatten maar om innoveren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de Bose Portable Sounddock, deze:
[ afbeelding ]
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef JanKort het volgende:
Dat er mensen zijn die dit kopen haha, hoe triest en wannabee-materialist :/)
Dit koop je in ieder geval niet voor de geluidskwaliteit, zoek op willekeurige sites voor fans van audio en hij wordt overal met de grond gelijk gemaakt.
Ik geef toe, bose is wel slom maar ook heel er '80
[..]
En nog even wat te zeiken over de discussie dat er schaamteloos word gejat; snsppen jullie helemaal niet hoe commerciele industrie werkt? De hele geschiedenis laat zien dat er af en toe een uitvinding is, een hele goede, waar vervolgens de industrie op inspeelt omdat daar vraag naar is. Ideologische bedrijven die enkel zelf het wiel keer op keer willen uitvinden bestaan niet, dat is geen effectief ondernemen. Het gaat niet om jatten maar om innoveren.
De enigen die zich er druk om maken zijn ubernerds en fanboys/girls.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef JanKort het volgende:
Dat er mensen zijn die dit kopen haha, hoe triest en wannabee-materialist :/)
Dit koop je in ieder geval niet voor de geluidskwaliteit, zoek op willekeurige sites voor fans van audio en hij wordt overal met de grond gelijk gemaakt.
Ik geef toe, bose is wel slom maar ook heel er '80
Bedankt voor deze wijze les (...alsof wij dat allemaal nog niet wisten)quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef JanKort het volgende:
En nog even wat te zeiken over de discussie dat er schaamteloos word gejat; snsppen jullie helemaal niet hoe commerciele industrie werkt? De hele geschiedenis laat zien dat er af en toe een uitvinding is, een hele goede, waar vervolgens de industrie op inspeelt omdat daar vraag naar is. Ideologische bedrijven die enkel zelf het wiel keer op keer willen uitvinden bestaan niet, dat is geen effectief ondernemen. Het gaat niet om jatten maar om innoveren.
De enigen die zich er druk om maken zijn ubernerds en fanboys/girls.
Hij heeft, ondanks zijn botte manier van zijn mening geven, wel gelijk dat Bose helemaal niet zo heel goed is. Voor (veel) minder geld heb je een heel degelijk dock van Altec:quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]Gewoon een dikke
![]()
En kom nu eens met een Portable Dock die minimaal hetzelfde geluid geeft voor hetzelfde of minder geld.
Die van Altec Lansing ken ik niet maar ik kan die nergens vinden en wordt volgens mij niet eens verkocht in Nederland.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef very het volgende:
[..]
Hij heeft, ondanks zijn botte manier van zijn mening geven, wel gelijk dat Bose helemaal niet zo heel goed is. Voor (veel) minder geld heb je een heel degelijk dock van Altec:
http://www.alteclansing.c(...)-650-m650/invt/m650/
Of voor nog iets minder geld eentje van Logitech:
http://www.logitech.com/s(...)peakers/devices/7209
En als mogelijk leek (no offense) ga je het verschil toch niet horen (als er überhaupt al een negatief verschil te horen is)
Samsung Galaxy Note?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:11 schreef TimCook het volgende:
Samsung doet niet eens moeite om met een origineel product te komen. Nokia kan het, HTC kan het, Palm kon het. Waarom kan Samsung het niet?
Dat is gewoon een grote galaxy, dus weinig origineel?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Note?
Al is dat ding ontzettend lelijk.
Eigenlijk te klein als tablet en te groot om in je zak te doen en mee te nemen als 'mobiel'.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Note?
Dat past toch niet in je broekzak?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Samsung Galaxy Note?
Past al bijna niet in je tas.quote:
Dat ding is echt te groot voor in je broek, neem gewoon een iPhone en iPad meequote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Slickk het volgende:
Uit de reclame blijkt dat ze zelf niet eens weten wat het is - een tablet, of toch een smartphone?
Bose voor audiofielen is als vloeken in de kerk. Het geluid is gemaakt, zeg maar zonnebankbruin ipv echt, sutinaams goud ipv echt of kunstgras ipv een weiland.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die van Altec Lansing ken ik niet maar ik kan die nergens vinden en wordt volgens mij niet eens verkocht in Nederland.
Die Logitech komt totaal niet in de buurt van de Bose. Die Bose is veel voller en heeft gewoon een veel beter geluid.
Rustigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef JanKort het volgende:
[..]
Bose voor audiofielen is als vloeken in de kerk. Het geluid is gemaakt, zeg maar zonnebankbruin ipv echt, sutinaams goud ipv echt of kunstgras ipv een weiland.
Handig om je geld te lozen en status te vergaren, dat wel.
Keigoeie marketing jongen.
Op ieder potje......
Jij bent net als elk ander persoon wat iets over audio denkt te weten. Zodra je de naam Bose hoort kopieer je wat de zogenaamde audiofielen erover zeggen terwijl je er eigenlijk zelf geen mening over hebt. Ik durf zelfs te wedden dat je die Bose Sound dock nog nooit gehoord hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:01 schreef JanKort het volgende:
[..]
Bose voor audiofielen is als vloeken in de kerk. Het geluid is gemaakt, zeg maar zonnebankbruin ipv echt, sutinaams goud ipv echt of kunstgras ipv een weiland.
Handig om je geld te lozen en status te vergaren, dat wel.
Keigoeie marketing jongen.
Op ieder potje......
Even serieus, waarom wil je een dock? Waarom neem je niet gewoon een bluetooth soundbarquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef very het volgende:
[..]
Hij heeft, ondanks zijn botte manier van zijn mening geven, wel gelijk dat Bose helemaal niet zo heel goed is. Voor (veel) minder geld heb je een heel degelijk dock van Altec:
http://www.alteclansing.c(...)-650-m650/invt/m650/
Of voor nog iets minder geld eentje van Logitech:
http://www.logitech.com/s(...)peakers/devices/7209
En als mogelijk leek (no offense) ga je het verschil toch niet horen (als er überhaupt al een negatief verschil te horen is)
Omdat die niet oplaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even serieus, waarom wil je een dock? Waarom neem je niet gewoon een bluetooth soundbar?
http://nl.creative.com/pr(...)ry=938&product=19228
Maar dan kan je dus niet je iPhone gebruiken / syncen. Met enkel muziek afspelen gaat de iPhone sowieso erg lang mee, dus opladen is dan ook niet echt nodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Omdat die niet oplaad.
Nuttig je muziek streamen en toch nog aan een draadje thnx but no thnx ..
WAAAAT BESTAAT DIE?quote:
Mja .. Situatie afhankelijk als ke t zo bekijkt..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus niet je iPhone gebruiken / syncen. Met enkel muziek afspelen gaat de iPhone sowieso erg lang mee, dus opladen is dan ook niet echt nodig.
Draadloos synchroniseren is gewoon mogelijk in de dock.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar dan kan je dus niet je iPhone gebruiken / syncen. Met enkel muziek afspelen gaat de iPhone sowieso erg lang mee, dus opladen is dan ook niet echt nodig.
Dit dus. Wat is het praktisch nut van een dock met speakers afgezien van gebruik in je slaapkamer? Iedereen heeft toch wel een fatsoenlijke geluidsinstallatie in z'n woonkamer?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
K heb een dock in de slaapkamer .. Perfect!
Hoe kom je er bij dat ik een dock zou willen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Even serieus, waarom wil je een dock? Waarom neem je niet gewoon een bluetooth soundbar?
http://nl.creative.com/pr(...)ry=938&product=19228
Je kan op de pijltjes aan de zijkant drukken terwijl je belt he?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk dat ik een optie mis ofzo... Maar ik heb een klein probleempje. Het geluid als ik aan het bellen ben is zo zacht dat ik zelfs in mijn woonkamer moeite moet doen iemand te verstaan. Hij staat al op zn hardst. Is dit op te lossen? Als ik namelijk op straat gebeld zou worden zou ik niets verstaan
Je hebt wel die originele 'screen protector' eraf he'??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik denk dat ik een optie mis ofzo... Maar ik heb een klein probleempje. Het geluid als ik aan het bellen ben is zo zacht dat ik zelfs in mijn woonkamer moeite moet doen iemand te verstaan. Hij staat al op zn hardst. Is dit op te lossen? Als ik namelijk op straat gebeld zou worden zou ik niets verstaan
was ik wel in het begin vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je hebt wel die originele 'screen protector' eraf he'??
Gewoon je app slepen naar een andere app.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:57 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben een echte noob, maar hoe maak je van die mapjes waar je apps in kan zetten
dat werkte dus nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon je app slepen naar een andere app.
Vreemd, want dat is wel de manier. Op een app drukken tot ze gaan bewegen en dan de een op de ander plaatsen. . Dan zou je een mapje moeten creëren.quote:
Als je iOS 4.0 of hoger hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemd, want dat is wel de manier. Op een app drukken tot ze gaan bewegen en dan de een op de ander plaatsen. . Dan zou je een mapje moeten creëren.
Tenminste ... Als je 3Gs of hoger hebt.
Oh ja, dat ook. Laat mij net doen alsof ik er verstand van heb!quote:
Ha. Grote faal! Dankje, had er een stukje afgehaald om het scherm nog goed te beschermen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je hebt wel die originele 'screen protector' eraf he'??
Wat werkt daar niet aan dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Die lelijke kiosk en herinneringen lukken inderdaad niet. Alhoewel ik hier geloof ik wel eens heb gelezen over een work around daarvoor.
Ik heb ze maar op een lege, achterste pagina gezet.
Kiosk is ook niet echt een app, meer een folderquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef Copycat het volgende:
Herinneringen doet het (nu?) wel, zie ik. Maar kiosk krijg ik iig met geen mogelijkheid in een hokje geplaatst.
Jailbreak.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef Copycat het volgende:
True, maar toch zou ik de mogelijkheid willen hebben dat lelijke ding elders onder te brengen. Of geheel te verwijderen.
Het is net een goedkope kast van LeenBakker, niet eens IKEA.
Is een trucje voor, maak een folder zoals je normaal doet maar tijdens de animatie sleep je snel de kiosk erin.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:36 schreef Copycat het volgende:
True, maar toch zou ik de mogelijkheid willen hebben dat lelijke ding elders onder te brengen. Of geheel te verwijderen.
Het is net een goedkope kast van LeenBakker, niet eens IKEA.
Kiosk kan niet in een folder, hoewel er volgens mij wel een workaround voor is. Google maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:21 schreef Copycat het volgende:
Herinneringen doet het (nu?) wel, zie ik. Maar kiosk krijg ik iig met geen mogelijkheid in een hokje geplaatst.
Dus je laat een app vallen op een andere app, en nog voordat de folder is 'uitgeklapt' pak je de kiosk en die kan je dan ook in de folder droppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:47 schreef Copycat het volgende:
Animatie? Wat is dat in dit verband?
Jailbreak is geen optie, Baghdaddy.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ik hier geloof ik wel eens heb gelezen over een work around daarvoor.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:53 schreef Skv het volgende:
Kiosk kan niet in een folder, hoewel er volgens mij wel een workaround voor is. Google maar.
Die Safari-iconquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer leuk om je iPhone voor te jailbreaken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer leuk om je iPhone voor te jailbreaken.
Je zielsverwant had het ookquote:Op zondag 8 januari 2012 22:43 schreef Probability het volgende:
Is er een manier om het gespreksvolume aan te passen zonder gebruik te maken van de knoppen? Mijn knoppen zijn namelijk stuk en het gespreksvolume staat te zacht..
O ik moet hem dan eerst jailbreaken..quote:Op zondag 8 januari 2012 22:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je zielsverwant had het ook
http://meethapaan.blogspo(...)broken-software.html
Wauw...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:53 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dus je laat een app vallen op een andere app, en nog voordat de folder is 'uitgeklapt' pak je de kiosk en die kan je dan ook in de folder droppen
Ja duh...dat ie crashed. Hij kan geen map, want dat is het eigenlijk, openen in een map.quote:Op maandag 9 januari 2012 02:44 schreef timbob het volgende:
[..]
Wauw...
Goeie manier om je iPhone bonkers te laten gaan...
Er komt geen miniatuur van newsstand op de map te staan. Maar hij zit er wel in.
En als je op newsstand klikt, crasht je iPhone
Oh no!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:07 schreef Joysa het volgende:
Dankzij jullie heb ik net voor de 1e keer eens op kiosk geklikt![]()
quote:
Nee, uiteraard gaat ie niet stuk.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:01 schreef very het volgende:
[..]
Ja duh...dat ie crashed. Hij kan geen map, want dat is het eigenlijk, openen in een map.
Deze work-around is ook voor mensen die de kiosk nooit gebruiken en hem uit het zicht willen hebben.
Gaat je iPhone helemaal niet van kapot van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |