Nou nou, je kan het op z'n minst netjes vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow kut. Mod zal het wel aanpassen.
Ik had van de week een Omnia 7 in de hand. Die heeft een 4"-scherm, maar het typen was toch een stuk comfortabeler dan op het 3,5"-scherm.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar goed, is wel nodig denk ik. Ik hoop op minimaal 4.5 inch maar het zal waarschijnlijk 4 inch worden.
Je trekt een voorbarige conclusie. In een report fatsoenlijk gevraagdquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou nou, je kan het op z'n minst netjes vragen.
Zeker, ik snap die zeikerds dan ook niet die het graag op 3.5 willen houden. Dat is gewoon zelfmoord voor de eventuele opvolger.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:29 schreef Merkie het volgende:
Ik had van de week een Omnia 7 in de hand. Die heeft een 4"-scherm, maar het typen was toch een stuk comfortabeler dan op het 3,5"-scherm.
Dat komt door dat stomme 3,5"-plaatje waarbij geredeneerd werd dat 3,5" de ideale grootte is omdat je dan met je duimen de hoeken kan bereiken. Dat geldt misschien voor mensen met kinderduimpjes.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeker, ik snap die zeikerds dan ook niet die het graag op 3.5 willen houden. Dat is gewoon zelfmoord voor de eventuele opvolger.
Echt he, van die trieste smoesjespropagandaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat komt door dat stomme 3,5"-plaatje waarbij geredeneerd werd dat 3,5" de ideale grootte is omdat je dan met je duimen de hoeken kan bereiken. Dat geldt misschien voor mensen met kinderduimpjes.
Hoppaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ow kut. Mod zal het wel aanpassen.
Je wil niet weten hoelang Apple aan iets werkt voor het op de markt komt. Kleine software toevoegingen duren soms al 2 jaar, laat staan hoelang het duurt voor hardware en al zeker als die nog in zijn kinderschoenen staat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apple is bezig met het ontwikkelen van batterijen die weken meegaan, volgens een bericht op nu.nl.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-langer-meegaat.html
quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:31 schreef einzeinz het volgende:
Een groter scherm mag maar ik verwacht vooral veel betere batterijprestaties!
Effectief gebruik geraak je net boven de 4 uur, mocht Apple dit kunnen optrekken naar 15uur effectief gebruik dan kun je al eens Wifi enz. laten aanstaan.
Mocht ik dit te zijn krijgen bij 'gebruik' zou ik dus tevreden zijn.
Gebruik: 15u
Stand-by: 7 dagen
En dat is dan voor mij ook de grootste wens aan de nieuwe iPhone.
En hier en daar wat kleine toevoegingen zoals thema's voor het berichtencentrum, maken van groepen in je contacten, ver geïntegreerde Siri, enz.
https://forum.t-mobile.nl(...)voor-woorden-151990/quote:Te erg voor woorden! Zojuist was ik in de shop in Arnhem voor verlenging met iPhone 4S 16GIG omdat ik sinds vandaag 3 maanden voor het eindigen zit, ik kreeg te horen dat het toestel 4s met 16gig niet leverbaar is voor bestaande klanten, levertijd 4-5 weken....... Nog geen 5 minuten later komt een nieuwe klant de shop binnen en krijgt hetzelfde toestel mee.... BELACHELIJK!!!
Ik belde vervolgens de klantenservice, zij beloofde mij dat het toestel in Nijmegen op voorraad was, dus ik naar Nijmegen. Wat denk je, geen enkele beschikbaar......
Ik word terug gebeld door de klantenservice, ik vertel haar dat ik een klacht wil indienen en mijn abonnement wil opzeggen, word ik in de wacht gezet en vervolgens krijg ik een dame van de afdeling reparatie :S
Dus beste T-MOBILE hierbij zeg ik mijn abbonnement per direct op! ik wacht wel 4 weken langer en ga naar vodafone!
Niet goed ? Heeft toch met de iphone te maken, of hebben we hier een apart topic voor met daarin de levertijden van de iphone ? Zo ja, excuus, maar ik kon het niet vinden.quote:
De iCloud API's zijn helaas nog een beetje buggy. Ik denk dat veel ontwikkelaars nog even de kat uit de boom kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Merkie het volgende:
Het is het iPhone-topic, geen T-Mobile-topic.
Ontopic: wat ik niet snap is waarom er zo weinig apps gebruik maken van de mogelijkheid om gegevens in iCloud op te slaan. Momenteel heb ik maar 1 app (SoundHound) die er gebruik van maakt! Terwijl ik er toch iets van 40 heb geïnstalleerd. Jammer hoor. Ik heb GTA3 bijv. zowel op mijn iPad als iPhone, en ik zou graag willen dat de savegames via iCloud opgeslagen worden. Maar dat zit er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |