Het lijstje dat ik heb is niet zo best te kopiëren/plakken....quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kan iemand de nummers van het volgende uur plaatsen? Dan kan ik bepalen of ik ga slapen of niet.
quote:233 Jimi Hendrix Experience The wind cries mary
234 André Hazes De vlieger
235 Muse Knights of Cydonia
236 De Dijk Mag het licht uit
237 Golden Earring Another 45 miles
238 Rolling Stones You can't always get what you want
239 BLØF Aan de kust
240 Live Lightning crashes
241 Al Stewart Year of the cat
242 Herbert Grönemeyer Halt mich
243 Amy MacDonald This is the life
244 America A horse with no name
245 Elvis Presley In the ghetto
246 Marvin Gaye What's going on Meer
Herbert! Herbert komt ook nog!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:08 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmm, dan ga ik maar slapen na America...voor de rest is het niet veel soeps, afgezien van Jimi Hendrix
En Muse.quote:
Er is toch zo'n parodie op over dat het om t kindeke Jezus gaat. Is dat van Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:09 schreef paddy het volgende:
Ik vind Elvis best een lekkere stem hebben. Mooi nummer ditt. Volgens mij heeft Paul de Leeuw dit nummer ook eens gezongen
Ik weet niet welke mannen (en vrouw) je bedoelt? Maar via de site van radio2 zal vast wel e.e.a. te vinden zijn, denk ik. (mijn laptopje heeft wel steeds ruzie met die site....maar ik weet niet of dat iets over mijn laptopje zegt, of over die site)quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:02 schreef Staal het volgende:
Als er toch lijstjes zijn. Wie zijn die mannen? Ik vind het knap van ze.
en vrouw trouwens
Ga morgen zelf wel even snorren. Moet zo mijn mandje in.
Ik heb alleen een autoradio en de rest volg ik op TV eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:14 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik weet niet welke mannen (en vrouw) je bedoelt? Maar via de site van radio2 zal vast wel e.e.a. te vinden zijn, denk ik. (mijn laptopje heeft wel steeds ruzie met die site....maar ik weet niet of dat iets over mijn laptopje zegt, of over die site)
Geen idee eigenlijk. Heb dat nooit zo bekeken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Er is toch zo'n parodie op over dat het om t kindeke Jezus gaat. Is dat van Paul de Leeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |