Is in het Centrum voor Beeld en Geluid in Hilversum. In het café daarvna hebben ze een aparte ruimte vanwaar ze uitzenden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Staal het volgende:
Noob warning.
Maar een aardige FOK!ker geeft gewoon normaal antwoord.
Ik luister het heel veel in de auto en zit het al een tijdje te kijken op TV nu.
Zitten die mensen ook in een huis? Ik zag drie mensen voor die ruit zwaaien namelijk voor die DJ's die aan het werk waren.
Snap dat niet zo erg.
Zat nog aan het bierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
He! Waarom zingt Andrea Bocelli dit niet!
Ik luister alleen maar via de radio, dus ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:40 schreef Staal het volgende:
Noob warning.
Maar een aardige FOK!ker geeft gewoon normaal antwoord.
Ik luister het heel veel in de auto en zit het al een tijdje te kijken op TV nu.
Zitten die mensen ook in een huis? Ik zag drie mensen voor die ruit zwaaien namelijk voor die DJ's die aan het werk waren.
Snap dat niet zo erg.
Die zat nog op de wc, denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hij kon de microfoon niet vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ah okay. En vanuit daar maakt de sprinkhaan zijn uitzending. Duidelijk. Zou het anders zo sip vinden voor die jongens die dag en nacht doorgaan zonder sapjes en toestanden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is in het Centrum voor Beeld en Geluid in Hilversum. In het café daarvna hebben ze een aparte ruimte vanwaar ze uitzenden.
Ach waarom niet, als Jan Smit-Laura en Alexis Jordan er ook in staan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:43 schreef Nanuq het volgende:
Ik vind dit soort muziek best mooi, maar eigenlijk hoort het niet in de Top2000.
Zal indrukwekkend zijn geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:44 schreef Nanuq het volgende:
Wind Of Change![]()
Uit de tijd dat de Berlijnse muur viel...
Om maar niet te beginnen over Nick en Simonquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:44 schreef bulbjes het volgende:
Ach waarom niet, als Jan Smit-Laura en Alexis Jordan er ook in staan...
Ik begreep het ook niet. Zie alleen iedere avond voor het slapen gaan een ruitbloes en de rest is radio als het maar even kan ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar via de radio, dus ik heb werkelijk geen idee.
Toepasselijke naam jij heeftquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat je ook van hun Engels vindt, ik vind t prima
Over de ruitblouses heb ik al wel veel gehoord, ja. Niets gezien daarvan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik begreep het ook niet. Zie alleen iedere avond voor het slapen gaan een ruitbloes en de rest is radio als het maar even kan ook.
Het is leuk om te volgen.
Maar vond die drie mensen voor het raam zo sip en halverwege een nummer waren ze alweer weg. Maar het zit dus wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |