Ik heb zelfs mijn vormsel gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha ik ben ook gedoopt dus ik doe lekkor mee
Tukse! (lees: fapse op Eros!)quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef milka82 het volgende:
prima tt, maar liefjes, mijn laptop gaat dicht, ik ga pitten!
Bij ons is dat soms ook wel, maar dan eigenlijk altijd voor een goed doel waar de familie het geld aan wil schenken en dus ook op initiatief van de nabestaanden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij hebben donderdag dus de begrafenis van de opa vangehad...
En tijdens de dienst in de kerk was dus serieus ook collecte... Ik had echt zoiets vanONBEGRIJPELIJK!!
in een jurkje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik alleen communieee
Cadeaus ftw
een na laatste post van het vorige topicquote:
ik was nog aan t bijlezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, we waren allang verder dan dat onderwerp
ik denk bij exen meer aan revenge of the nerds en anderen kneuzen ja
Ik in een door mijn tante gemaakt kanten jurk met een kanten hoofdbandje...quote:
Dat vind ik dus ook ja...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef milka82 het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel schofterig!
Ik niet. dus ik mocht ook geen hostie (?) ... Gelukkig had ik daar ook geen behoefte aan... Maar dat is toch krom?? *edit* ohnee dat had met communie te maken, maar die heb ik dus ook nooit gedaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha ik ben ook gedoopt dus ik doe lekkor mee
gefixtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks moet ik branden in den hell omdat ik op fok zit
God vergeeft iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks moet ik branden in den hell omdat ik sleckten dingen over den heer op fok heb verkondigd
Nee hoor.... ligt eraan hoeveel aflaatbrieven je hebt gekocht en zulks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |