Waarom zou een popje als jou ooit boos moeten worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
ik denk dat dat waar is, inderdaad![]()
zelfs de ruzie met mensen over dat ik niet boos kan zijn omdat ik te lief ben faalde, omdat ik niet boos kan zijn
Story of my lifequote:
soms is het toch wel handig hoor, als je zoon je weer eens olijk aankijkt omdat hij heus weet dat je niet echt boos bent, als je artsen helemaal verrot wilt schelden, als je voor jezelf op moet komen, danquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waarom zou een popje als jou ooit boos moeten worden?
Je bent gewoon lief, leer er mee te leven
laten we het maar niet proberenquote:
Ik denk dat ik daarna ook nog wel genoeg energie over moet hebben om weg te rennen voor meneer Taartquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laten we het maar niet proberen
Oké daar heb je (helaas) een punt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Story of my life![]()
[..]
soms is het toch wel handig hoor, als je zoon je weer eens olijk aankijkt omdat hij heus weet dat je niet echt boos bent, als je artsen helemaal verrot wilt schelden, als je voor jezelf op moet komen, dan![]()
hoewel ik ook dat wel kan, maar dan lief
nee, want we gaan het niet proberenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarna ook nog wel genoeg energie over moet hebben om weg te rennen voor meneer Taart.
Gelukkig kan ik wel boos worden, maar dat kost heel, heel veel moeite, en dan heeft iemand ook echt iets heel erg verkeerd gedaan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oké daar heb je (helaas) een punt.
Hoe is het met paps trouwens?![]()
Dat bedoel ik dus... maar ik had voor de duidelijkheid misschien 'zou moeten hebben' moeten typenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want we gaan het niet proberen
Beter van wel, inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... maar ik had voor de duidelijkheid misschien 'zou moeten hebben' moeten typen.
Fijn dromen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Solique het volgende:
Hier nu ook echt slapen, geen idee hoe ik nog overeind blijf
Trusten allen![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef DaMart het volgende:
Ik ben inmiddels ook alweer 18,5 uur wakker, dus tijd om te gaan slapen, al ben ik stiekem nog niet heel erg moe![]()
.
Welterusten allemaal![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
Waarom lijkt ST tof te zijn?
Het is echt een stom wijf!Dat zou wel tof zijn zeg, maar dan sleepte ik je wel steeds mee naar dat park, en soms ook naar deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aapjes
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hihi, maar ik heb spiegelsquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn zeg, maar dan sleepte ik je wel steeds mee naar dat park, en soms ook naar deaapjes
quote:
Natuurlijk, maar ik ga maar even slapen, morgen nog werken en dan *BOEM*quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]kan jij ook in bomen slingeren, want dan kijk ik wel gewoon gratis naar jou
damn, that sucksquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben 2 nitraten kwijt
Vuurwerkloos oud en nieuw, dat kan toch niet....
truste man, als ik je niet meer sprek tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:15 schreef Zokunen het volgende:
Slapen, ik ga het doen, tot morgen, of anders volgend jaarvoor de dames, ferme handdruk voor de eckte mannen en gewoon het beste voor de rest.
metoo, uitslapen wordt het toch nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, als t gaat lukken. Morgen vrijwilligerswerkgebeuren.
omdat koen het licht heeft uit gedaanquote:
en toen was ik even vergeten dat de toko nog moest worden opgeruimdquote:
quote:
slaap kindje, slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaapquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:42 schreef douche-eendje het volgende:
hahahaha. In bed piekeren is niet handig, bweh. Maarja. Komt volgende week wel goed, hoop ik. En nu wil ik slapen verdorie
jij viert van 1 op 2 januari pas oud &nieuwquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:03 schreef JJH het volgende:
Zo, dat was de laatste werkdag van 2011.
Nu proberen te slapen en morgenavond oud en nieuw vieren.
Je snapt me prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij viert van 1 op 2 januari pas oud &nieuw![]()
taxi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |