Natuurlijk, maar ik ga maar even slapen, morgen nog werken en dan *BOEM*quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]kan jij ook in bomen slingeren, want dan kijk ik wel gewoon gratis naar jou
damn, that sucksquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben 2 nitraten kwijt
Vuurwerkloos oud en nieuw, dat kan toch niet....
truste man, als ik je niet meer sprek tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:15 schreef Zokunen het volgende:
Slapen, ik ga het doen, tot morgen, of anders volgend jaarvoor de dames, ferme handdruk voor de eckte mannen en gewoon het beste voor de rest.
metoo, uitslapen wordt het toch nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:22 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, als t gaat lukken. Morgen vrijwilligerswerkgebeuren.
omdat koen het licht heeft uit gedaanquote:
en toen was ik even vergeten dat de toko nog moest worden opgeruimdquote:
quote:
slaap kindje, slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaapquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:42 schreef douche-eendje het volgende:
hahahaha. In bed piekeren is niet handig, bweh. Maarja. Komt volgende week wel goed, hoop ik. En nu wil ik slapen verdorie
jij viert van 1 op 2 januari pas oud &nieuwquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:03 schreef JJH het volgende:
Zo, dat was de laatste werkdag van 2011.
Nu proberen te slapen en morgenavond oud en nieuw vieren.
Je snapt me prima.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij viert van 1 op 2 januari pas oud &nieuw![]()
taxi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |