Ik moet er ook wel om lachenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, Eric Clapton leest hier toch niet mee..
quote:
Is hij gestopt met zijn cursus Nederlands?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste artiesten die wel Nederlands spreken daar anders ook niet blij van zouden wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op die chick uit Harry Potterquote:
DIt is een van haar betere foto's. Ze heeft wel wat weg van Emma Watson trouwens..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze lijkt hier op die chick uit Harry Potter
[..]
[..]
Dat is zij ook Majoquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Kwam Eric Clapton als stand-in?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
Klasgenootje van mij had ooit met een of andere radioquiz een reisje naar Praag gewonnen om een concert van Sinead O'Connor bij te wonen. Komt ze daar aan, komt Sinead niet opdagen. Leg dat maar eens uit aan een 12-jarige.
Die moest z'n ramen wassen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Kwam Eric Clapton als stand-in?
Nee, emma watsonquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Kwam Eric Clapton als stand-in?
Ow dat is lullig zeg. Sneu!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
Klasgenootje van mij had ooit met een of andere radioquiz een reisje naar Praag gewonnen om een concert van Sinead O'Connor bij te wonen. Komt ze daar aan, komt Sinead niet opdagen. Leg dat maar eens uit aan een 12-jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |