quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nekschot en preventief uit de genenpoel verwijderen dat soort lui.
Een grote mond hebben over ONZ terwijl beide subfora uiteindelijk op hetzelfde neerkomen qua humor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat zijn het ook afvoerputjes hè. Die ONZers.
Iemand een keer zien posten.
jij houdt je jaarlijkse gangbang met modgroupies ?quote:
ow neequote:
Ik zal niet aan je denken terwijl ik mijn eerste coïtus en orgasme van 2012 hebquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wel. Eerste post en topic van 2012.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wel. Eerste post en topic van 2012.
Maar dat gaat nog zeker drie maanden duren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal niet aan je denken terwijl ik mijn eerste coïtus en orgasme van 2012 heb
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUquote:
Is je mechadoll eindelijkt bezorgd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal niet aan je denken terwijl ik mijn eerste coïtus en orgasme van 2012 heb
Met jou misschien jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog zeker drie maanden duren.
Altijd man, altijd. Ik zit nu ook naast hem op de bank. Straks even een Whatsapp sturen en vragen of die lul weer even bier wilt halen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een stadsgenootje, wat leuk. Gaan jullie ook wel een samen FOK!ken?.
Je zit vol goede ideeën, even één goudgele rakker openen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd man, altijd. Ik zit nu ook naast hem op de bank. Straks even een Whatsapp sturen en vragen of die lul weer even bier wilt halen.
Met mij wel, bij mij niet.quote:
Die hard FOK!kersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd man, altijd. Ik zit nu ook naast hem op de bank. Straks even een Whatsapp sturen en vragen of die lul weer even bier wilt halen.
Als jij bier voor mij haalt haal ik bier voor jouquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prima, jouw beurt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij bier voor mij haalt haal ik bier voor jou
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zit vol goede ideeën, even één goudgele rakker openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |