Met famillie vuurwerk afstekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doen jullie morgen met NYE?
Ik heb een of ander feest, is besloten, weet geen idee wat voor muziek of wie er komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doen jullie morgen met NYE?
Nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Edit: volgens de facebook pagina house, electrohouse en technomuziek
En dat in het huis van god!
Oh gezellig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Werken tot 20:00, daarna thuis bij mijn ouders en na 00:00 samen met een vriend de kroeg in
Wat ga jij doen?
Leuk.quote:
Nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gezellig.Werken wel tot laat zeg, jeetje.
![]()
Ik ga eindelijk meemaken hoe het in Londen gebeurt, zie het altijd op tv maar nu live meemaken ook.
Cosmo en ik melden ons.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
Zeg, klinkerbotsing, zijn hier nog geile sletjes of wat?
Dat is best tof eigenlijk hehehe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een of ander feest, is besloten, weet geen idee wat voor muziek of wie er komen.
Weet alleen dat het in een 500 jaar oude kerk is
[ afbeelding ]
Wel een bazenlocatie.
Lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ouwe vrolijkerthoe is het
?
Zit er iets qua Skyrim doorheen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gruwelijke setdie Skyrim anthem
![]()
Maar dat gelul er doorheen van hhz___
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam > Amsterdamken je het ?
Ja vriendin heeft kaartjes geregeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
LekkerMet jou?
Originele locatie voor een O&Nfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |