Ik snap de mensen die daar naar bellen echt niet. Je luistert dan mee naar twee amderen die sex hebben en dan kun je nog niet eens kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sexlijnen bellen
Streaming pr0n
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Remlof, doe je straks wel de voordeur op de haak?
Videospel.quote:
Het kan zelfs gratisquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die daar naar bellen echt niet. Je luistert dan mee naar twee amderen die sex hebben en dan kun je nog niet eens kijkenvoor hetzelfde geld kun je je op internet je afberen op een griet die live alles voor je doet
left 4 dead.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ooit nog in een dronken bui een sexlijn gebeld en dr aan de lijn uitgemaakt voor vieze vuile teringhoer
Als jongetje van negen een sexlijn bellen en met je hoge stem doen alsof je een vrouw bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ooit nog in een dronken bui een sexlijn gebeld en dr aan de lijn uitgemaakt voor vieze vuile teringhoer
En doen de voordeur nooit open.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Oh, en true FOK!kers bellen niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Latersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kusje terug
Ik ga ook maar eens slapen
Jammer misschien moet er een aed bij pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |