hey cassete bandje , das zeker een foto van 25-20 jaar terug..quote:
leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
hey cassete bandje , das zeker een foto van 25-20 jaar terug..
je ziet ze nergens meer
Hee, ik ken haar volgens mij:quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:05 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij kent Brett Rossi?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, ik ken haar volgens mij:
[ afbeelding ]
Nee.. dan niet, maar ze lijkt wel heel erg op een meisje die ik ken.quote:
Dat had iemand anders volgens mij ook al.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee.. dan niet, maar ze lijkt wel heel erg op een meisje die ik ken.
Okee dan, apart. Andere foto's op google daar lijkt ze overigens totaal niet op, maar deze en met zonnebril wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had iemand anders volgens mij ook al.
Laatst ook een foto van iemand, gast flippen omdat hij dacht dat het zijn vriendin was, maar dat bleek niet zo te zijn. Dat is netjes afgehandeld via DM.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Okee dan, apart. Andere foto's op google daar lijkt ze overigens totaal niet op, maar deze en met zonnebril wel.
Haha, bijzonder wel.. Dat je zo op iemand kan lijken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst ook een foto van iemand, gast flippen omdat hij dacht dat het zijn vriendin was, maar dat bleek niet zo te zijn. Dat is netjes afgehandeld via DM.
Ik heb ook regelmatig mensen die mij hebben gezien op plaatsen waar ik nooit ben geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, bijzonder wel.. Dat je zo op iemand kan lijken..
Het meeste google ik gewoon, of bij blogs, die zijn meestal wel consistent in hun kwaliteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:25 schreef MAHL het volgende:
Waar haal je alle foto's eigenlijk vandaan, IDH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |