Welke studie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee leuk juist. Afgesloten met een 9
Ongetwijfeld, anders had ik vast geen 9 gehaaldquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoals DK al zei: ik denk dat ze het jullie toch ietsje makkelijker hebben gemaakt.
Ik heb meer gevolgd van prof. Tom Gerats.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh hehe. Ook leuk.
Ik kan me herinneren dat ik het ooit met jou over Prof. Titi Mariani heb gehad. Heb jij een dubbelstudie gevolgd?
Wat krijgen jullie dan voor stof? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, anders had ik vast geen 9 gehaald
Wij hebben alles in dit boek behandeld. Als je bij inkijkexemplaar kijkt kun je de inhoudsopgave zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat krijgen jullie dan voor stof? Ben wel benieuwd.
(Medische) biologie aan de Radboud in Nijmegenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wij hebben alles in dit boek behandeld. Als je bij inkijkexemplaar kijkt kun je de inhoudsopgave zien
Welke studie doe jij dan eigenlijk?
Oh okeequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
(Medische) biologie aan de Radboud in Nijmegen. Medische tussen haakjes omdat de scheiding tussen medisch en groen (algemeen) net pas is gemaakt in ons studiejaar en aan het eind van het jaar pas echt in praktijk gaat.
Maar ik heb even in dat inkijk-exemplaar gekeken. Inderdaad redelijk basic stuff enzo. Zitten ook sommige dingen waar wij een heel apart vak voor hebben: "Moleculaire biologie en recombinant DNA''. Maar ik zou ook geen reden kunnen bedenken waarom jullie meer ingewikkelde zooi zouden moeten weten (behalve dat het waarschijnlijk wel handig kan zijn om een wetenschappelijke achtergrond te hebben).
Ik plak er nog maar lekker wat leuke dingen tussen, ik vind mezelf echt nog veel te jong om 'dokter' te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:30 schreef dotKoen het volgende:
Door al dit soort verhalen en de carrierebeurs gisteren komt afstuderen al eng dichtbij. Over (iets meer dan) 1,5 jaar al...
Volgende week afspraak met stage coordinator neurologie, ben benieuwd of ik een maandje naar de Achterhoek mag.
je bent gek. Dat zou ik nooit doenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef dotKoen het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst carnaval vieren. In Den Bosch. Met de gynaecologen (en rest van de afdeling).
Dat vond ik ook. Ik heb ook nog vanalles ertussen geplakt. Ik ben over 10 maanden klaar en dan ben ik een half jaar uitgelopen hehe. Ik zou nu dus eigenlijk gewoon al bijna klaar zijn als ik niet constant het ziekenhuis aan het ontvluchten was.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik plak er nog maar lekker wat leuke dingen tussen, ik vind mezelf echt nog veel te jong om 'dokter' te zijn
Lekker met je infuuspaal buiten in de regen staan te paffen even roken terwijl de chemo naar binnen loopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:56 schreef _Lily_ het volgende:
Ik vind het gezeur van de bovenste plank. Iedereen heeft een eigen verantwoordelijkheid, ook de patient.
Ik heb nog nooit een sigaret aangeraakt maar ik heb niet het idee dat het ook maar een miniem verschil heeft gemaakt toen ik voor mijn coschap op --ik noem naar even een voorbeeld-- op de vaatchirurgie zat.
Al vallen hun eigen tenen eraf waar ze bij staan, er wordt rustig doorgepaft
i know, ik maak me daar ook helemaal niet druk omquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:28 schreef Honeymooner het volgende:
Op je 26ste afstuderen is ook prima hoor.
Btw Pluizel: in opleiding komen bij de interne in Groningen is easy hoor, nog nooit iemand gehoord die af is gewezen. Bij de laatste rondes hadden ze steeds een tekort aan mensen zelfs.
wat "daarom is het ook groningen"? We hebben het toch nergens over de kwaliteit van de opleiding? Of wilde je het hebben over dat het een beetje een uithoek is? Als ik dat een probleem vond was ik daar in eerste instantie al niet gaan studeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef _Lily_ het volgende:
Daarom is het ook Groningen. Ik zou daar niet graag naartoe willen. Zelfs als ik wist dat ik daar meteen in opleiding zou kunnen zou ik daar diep over moeten nadenken
ik had het over de locatie ja. En voor jou is dat misschien geen probleem maar voor heel veel mensen wel en daarom is het daar leeg. 1 en 1 = 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:39 schreef Pluizel het volgende:
[..]
wat "daarom is het ook groningen"? We hebben het toch nergens over de kwaliteit van de opleiding? Of wilde je het hebben over dat het een beetje een uithoek is? Als ik dat een probleem vond was ik daar in eerste instantie al niet gaan studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |