Maar hij zei "irriteren aan" volgens mijquote:
Dan niet nee, maar zonder aan kan het gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hij zei "irriteren aan" volgens mij
Ik vind eigenlijk dat Anderson ineens slordig staat te spelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Zo ga je niet winnen Whitlock, zoveel kansen krijg je niet.
Dat is een post van 7 minuten geleden hč, het kan snel veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Anderson ineens slordig staat te spelen
Ja sorry, ik kan niet meer de Fok!s en de teevee tegelijk in de gaten houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een post van 7 minuten geleden hč, het kan snel veranderen.
Waarom? zelfde als tops maar dan iets naar rechts.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Dubbel 1 blijft een klote finish...
Binnenkant is klaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom? zelfde als tops maar dan iets naar rechts.
Als je hem aan de binnenkant raakt, ben je gelijk dood...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom? zelfde als tops maar dan iets naar rechts.
Ghehequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vraag me af of Whitlock zo nog een pijl in zijn hoofd krijgt van Anderson, want hij ziet eruit alsof hij ertoe in staat is
Ook zoiets ja, er is schijnbaar niemand die zoiets eens tegen hem zegt. Had V Gerwen gisteren ook wel nodig bij vlagen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Anderson moet zichzelf even herpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |