liefjequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Oké, ik heb ook gelogen, ik ben een homo jochie
Iemand neuken?
De foto van je buikje spak duidelijke taalquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Iemand neuken?
shemale? omwquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Iemand neuken?
Dan is bij deze dit topic leugenachtige illuminatu hersenspoeling.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn pics hier posten man, ik kijk wel uit.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef Meloewa het volgende:
Denken dat ik geen autist ben.
auto![]()
![]()
![]()
![]()
auto dus![]()
![]()
Ja jemig zeg, dan geloof je het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Dit kan echt niet waar zijn_______
Succesfull troll is Succesfull
is goed shemalequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja jemig zeg, dan geloof je het niet.Ik post altijd dit soort topics, enzo toch. Welja.
geforceerd "vrouwlijk" typen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja jemig zeg, dan geloof je het niet.Ik post altijd dit soort topics, enzo toch. Welja.
Aah, wat lief dat je dat zegt, ik sms je zo even schat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb verkering met de mooiste vrouw van FoK ! terwijl iedereen geloofde dat ze een man was
Kut, betraptquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:32 schreef Expression het volgende:
[..]
De foto van je buikje spak duidelijke taal
Het is gewoon waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aah, wat lief dat je dat zegt, ik sms je zo even schat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb verkering met de mooiste vrouw van FoK ! terwijl iedereen geloofde dat ze een man was
Hij betaalt er gewoon voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef Supersoep het volgende:
Waarom krijgen newbie-users binnen een jaar al mod-status? Oh wacht, ONZ mod.
haha je hebt verkering met een shemalequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:35 schreef Meloewa het volgende:
Exactly.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef Supersoep het volgende:
Waarom krijgen newbie-users binnen een jaar al mod-status? Oh wacht, ONZ mod.
Omdat ik dit forum modereer. Daar buiten kennen ze me niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Expression het volgende:
Het feit dat dit in ONZ staat spreekt al boekdelen.
In onz ook niet heurquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat ik dit forum modereer. Daar buiten kennen ze me niet.
Oh?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Stink-ui het volgende:
Oerbeer?
ik mag jou wel alleen je status van "super coole user" naar leuken user gegaan
denken dat je alles bent als je een mod neuktquote:
werk er een beetje aan wilje...quote:
ik ben altijd lief geweest voor je. mag ik nu met je neucken (wel graag eerst pics)?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef Oerbeer het volgende:
Hahaha heb ik jullie goed beet genomen zeg.
Het hele jaar door heeft iedereen gedacht dat ik een [ afbeelding ] ben terwijl ik gewoon een [ afbeelding ] ben. Ik wou gewoon met rust gelaten worden omdat ik al hoorde dat er een hele hoop kwijlende mannetjes zaten op dit forum. Even je geslacht vervalsen en je word met rust gelaten. Zo typisch. Maar een nieuw jaar, nieuw begin dacht ik zo, en achter de schermen wisten ze dit al. Dus nu ook maar hier.![]()
Ter verduidelijking hier een plaatje van een van mijn knappe soortgenoten:
[ afbeelding ]
Rest mij jullie nog een prettig 2012 te wensen alvast.
Xoxo jullie mod, Nienke.
En niet zomaar een modquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
denken dat je alles bent als je een mod neukt
geloof me beentheredonethat..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |