SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:
Nu Juicyhil weg is zal er veel plek zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We hebben nog plek in onze linies voor jong talent.
Een echte vaderlander had die Nederland geholpenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef SiGNe het volgende:
Een echte Fok!'er had een filmpje gemaakt
valt me wel op dat er weinig filmpjes worden gepost hier op het forum met al die weerzinwekkende verhalen steedsquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef SiGNe het volgende:
Een echte Fok!'er had een filmpje gemaakt
crewba- oh, nouja. Ik zie dit als een sollicitatie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:10 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu Juicyhil weg is zal er veel plek zijn inderdaad.
FYPquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:04 schreef drumstickNL het volgende:
Al snel deelt de nederlander de eerste klap uit waarna ik het toneel maar snel heb verlaten aangezien ik hier middenin stond. snel mijn mobieltje heb gepakt en het hele tafereel op beeld heb vastgelegd -> link
Inderdaad, gewoon lekker achter het raam staan in je badjas en kijken hoe al die paupers plezier hebben, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Arkai het volgende:
Jammer dat oud&nieuw maar één keer per jaar is. Idiotenbelastingen in de vorm van vuurwerkverkoop kunnen we niet te weinig van hebben. Schiet die maandsalarissen maar de lucht in!
Hoezo eentonigquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:14 schreef wesleycool het volgende:
gast, hoezo maak je eigenlijk ruzie om een multishotje van ¤4?(de Reno)
Daar dachten tientallen jaren geleden heel anders over.quote:
ja dat kan zijn maar het gemiddelde nederlandse sierwerk is eentoniger en minstens 2x zo duurquote:
Hoop Duits is gewoon legaal hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef drumstickNL het volgende:
Na dit gelezen te hebben.
Beste politiemedewerkers, ik heb geen duits vuurwerk in huis, tevens geen koffie om jullie te verwelkomen. Wel een prettig 2012 gewenst.
Hahaha jij lesbo!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oneens, omdat :
[ afbeelding ]
Mooie partij tieten. Dat mag gezegd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oneens, omdat :
[ afbeelding ]
Onzin. Is best leuk..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
Nederlanders in het buitenland.![]()
Mijden als de pest.
Meesten wel, iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
Nederlanders in het buitenland.![]()
Mijden als de pest.
ZEKER DEZE MAN WEET HOE HET ZIT KOM IN AKTIE MENSEN DIT PIKKEN WE TOG NIET LANGERquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef gers het volgende:
DIE KLOTE MOF JATTE GEWOON MIJN VUURWERK , MIJN ENIGSTE PLEZIERTJE DAT IK HET HELE JAAR HEB VANWEGE DE LAGE UITKERINGEN EN DE HOGE ZELFVERRIJKING VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |