Dan was het andersom toch minder erg geweest..quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Romanov het volgende:
Paul McCartney kan niet dood...
Dat is de straf voor het neerknallen van Lennon.
Was net zo erg geweest, bedoel je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was het andersom toch minder erg geweest..
Iemand die doodgaat is nooit leuk, maar liever 10 jaar bij Paul eraf en 10 bij Lennon erbij dan andersom.. qua muziek.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand die doodgaat is nooit leuk, maar liever 10 jaar bij Paul eraf en 10 bij Lennon erbij dan andersom.. qua muziek.
Altijd jammer als Lennon opgehemeld wordt ten koste van McCartney. Zeg ik als groot liefhebber van beiden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand die doodgaat is nooit leuk, maar liever 10 jaar bij Paul eraf en 10 bij Lennon erbij dan andersom.. qua muziek.
Ja maar jij hebt dan ook die kikkers uit de clip van We All Stand Together als UIquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Altijd jammer als Lennon opgehemeld wordt ten koste van McCartney. Zeg ik als groot liefhebber van beiden.
Het is simpelweg mijn mening. Ik ben niet kapot van Paul, helaas. Ik zou het graag willen, maar nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Altijd jammer als Lennon opgehemeld wordt ten koste van McCartney. Zeg ik als groot liefhebber van beiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |