Ken je Frans ?quote:
Nu moet ik aan Frans Duits denken.quote:
Inderdaad, op de 31e valt het op een gegeven moment stil hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgenavond zitten de meeste mensen oudejaarsavond te vieren met real life mensen in plaats van Fok
Ik krijg eeen vriend op bezoek uit Almelo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Morgenavond zitten de meeste mensen oudejaarsavond te vieren met real life mensen in plaats van Fok
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:06 schreef tong80 het volgende:
359 Neil Young Rockin' in the free world
En dan afbreken het duurt te lang
je ganse leven enkel in KLB en ONZ posten, ja dan heb je wel het recht om op radio 2 te haten iddquote:
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je ganse leven enkel in KLB en ONZ posten, ja dan heb je wel het recht om op radio 2 te haten idd
Kedeng Kedeng oehoequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef Nizno het volgende:
Onderweg in de trein... Eerste vertraging is een feit... Grmbl... Ik wil naar mn lief! Schiet op!
Gelukkig wel radio op foon.... En oordopjes van lief die ik maandag al mee had genomen vanaf haar huis omdat die van mij ergens in de puinhoop ligt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |