Bij schalke faalde hij ookquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Vraag me nog steeds af of Rutten wel zo slecht is![]()
Koop een normale verdediging, dan komt het goed.
Cor Pot zal het allemaal op de rit krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
Volgens VI het duo Advocaat/Cor Pot wellicht.
Misschien dat hij wat kan citeren uit dat boek van hem, sinds ik dat boek heb gelezen haal ik ook constant het beste uit mezelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf hopen op Van Breukelen die krijgt de mentaliteit wel weer in orde bij de boys.
van Breukelen en Waterreus....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf hopen op Van Breukelen die krijgt de mentaliteit wel weer in orde bij de boys.
In FC Eindhoven.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt nu toevallig genoemd bij VI. Hij heeft laten doorschemeren dat hij interesse heeft.
Philip, Ernest en Ron?quote:
Is geen slechte.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Alex Pastoor lijkt me wel een verstandige trainer, heeft altijd wel leuke teksten, een verademing na Rutten.
Wie ?quote:
Wat is een grote naam ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:47 schreef Quisho het volgende:
Ik denk dat Van Gaal niet eens zo'n hele slechte optie is voor PSV. Anders Advocaat. Er zijn niet veel andere grote namen beschikbaar.
Zoals Cruijffquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een grote naam ?
De beste coaches waren meestal niet de beste voetballers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |