Me Me Me!!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond allemaal! Althans, wie het leest
Ga niet haten vriendquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Doe geen moeite, ze zitten weer met z'n allen in een TC
Eerst eten nu, na het sporten wel zo belangrijk anders kan je ook niet groeien of herstellenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Hallo meneer capstan en zn vriend
Deze man weetquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eerst eten nu, na het sporten wel zo belangrijk anders kan je ook niet groeien of herstellen
nee ik lees niets meer. ben ermee gestopt om het bij te houden. teveel slowchat.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, hij post af en toe weleens. En hij lees alles volgens mij.
Heb hem 2 weken terug ook nog gezien bij de meet in Leiden, hij is toen best lang gebleven zelfs. Dus denk dat hij het ook wel tof vond op de meet
Wacht, je bent wel naar leiden geweest?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
(dit gevonden met zoeken met dat spytool)
[..]
nee ik lees niets meer. teveel slowchat.
succes aan iedereen die het hier wel leuk vind. heb ook niets te melden.
ja met dat kotsen enzo, niet tijdens serieus request, dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, je bent wel naar leiden geweest?
Hoi trouwens.
Oh, andere meet. Juist ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja met dat kotsen enzo, niet tijdens serieus request, dat heb ik gemist.
He waar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
Strawberry![]()
Omdat ze (ook al zijn het niet die van haar) mooie billen post
X topics terug. Ding zat in een spoiler maar ik opende het, op werk. Gelukkig zag niemand dat. Waren wel een stel fijne billen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |