Als je weet wat de smileycodes zijn en je begrijpt het, werkt het wel toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef D. het volgende:
Zeg Diaan, ik had gedacht dat jij wel zou weten dat smileys in de TT niet werken
ook prima. maar als ze punten kunnen scoren mogen ze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop in het algemeen dat Ajax niks wint
Dat bedoel ik dus... landverraderquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop in het algemeen dat Ajax niks wint
Dat weet ik ook wel. Maar de meeste mensen hier weten wel waar die tekens voor staan. Toch??quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef D. het volgende:
Zeg Diaan, ik had gedacht dat jij wel zou weten dat smileys in de TT niet werken
Ik ben fan van AZ maar als Ajax bijvoorbeeld de Champons League wint bij wijze van spreken is dat ook goed voor het Nederlandse voetbal. Zelfde geldt voor psv, feyenoord, twentequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben erg blij met de toevoeging "binnen Nederland". Ik hoor het vaak meer algemeen namelijk.
Ik ben wel voor Nederland maar niet voor dat arrogante zooitje in Amsterdamquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... landverrader
Kotssmiley is dat toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar de meeste mensen hier weten wel waar die tekens voor staan. Toch??
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben fan van AZ maar als Ajax bijvoorbeeld de Champons League wint bij wijzen van spreken is dat ook goed voor het Nederlandse voetbal. Zelfde geldt voor psv, feyenoord, twente
Ik zag een tijd geleden dit, ik was redelijk impressed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo terecht dat Queen op 1 staatFreddie Mercury is gewoon de beste zanger ooit!
Zat er al op te wachten.quote:
Maar zo 'werkt het niet'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je weet wat de smileycodes zijn en je begrijpt het, werkt het wel toch?
Herexamen Topografie nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor Nederland maar niet voor dat arrogante zooitje in Amsterdam
Voor mij wel hoor.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/To_Cut_a_Long_Story_Short
Amsterdam, dat is toch de hoofdstad van DUitsland?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ohja, alle vrouwen moeten weer tegen het voetbal ageren
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal nummer namelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]Je doelde echt op een liedje van SB
Nee hoor... ik heb vandeweek ook meerdere keren gehad over voetbal. Ik ben een voetballiefhebster/voetbalmoeder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terechte klacht. Daarom staan sommige platen met nummers, de a of z veel te hoogquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
10CC..... of het effect van bovenaan of onderaan de keuzelijst staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |