Flipje geeft sexuele voorlichtingquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Het was gewoon een recente versie van "Flipje stelt vragen". Teleurstellend weer.
Waar kan ik inschrijven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Seks-hulp-boeken?![]()
Ik geef wel een snelcursus.
Dealquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Seks-hulp-boeken?![]()
Is dat in groepsverband?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Seks-hulp-boeken?![]()
Best nuttig was dat, zo voor het internet als jong stokje vol hormonen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Seks-hulp-boeken?![]()
Achteraan in de rij aansluiten, en dat mag alleen als je lang, donker haar en een baardje hebtquote:
Niet van onderwerp veranderen schatquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met die chick van laatst?
Geef mij even een emmerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef -Nouvelles het volgende:
Het gaat snelllll. Wie houdt hier trouwens nog meer van seks met liefde. Kusjekroelseks dus.
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef -Nouvelles het volgende:
Het gaat snelllll. Wie houdt hier trouwens nog meer van seks met liefde. Kusjekroelseks dus.
Baardje checkquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten, en dat mag alleen als je lang, donker haar en een baardje hebt
Jij wil ruig enzo?quote:
Ja tochhhhhh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ter afwisseling dan. Zo heel langzaam en heel veel knuffelen en zoenen.
Had je een date dan? Vertel namen en rugnummers, beter nog foto'squote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen schat
Jawel, mijn cursus staat al helemaal vol ingeschreven, ik bel je zodra ik weer een gaatje vrij heb. (hihihih, gaatje vrij. Snapjeum?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen schat
Oh. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar dat kusjekroelsex klonk nogal ummmmmm gay
Soms is het wel tof. Andere momenten moet je gewoon over de tafel heen gesmeten worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar dat kusjekroelsex klonk nogal ummmmmm gay
Verdomme, nou dan geen heftige sex op het biljart en de bar danquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, mijn cursus staat al helemaal vol ingeschreven, ik bel je zodra ik weer een gaatje vrij heb. (hihihih, gaatje vrij. Snapjeum?![]()
![]()
![]()
![]()
:d
![]()
)
Lange mannen, met donker haar en een baardje hebben voorrang.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, mijn cursus staat al helemaal vol ingeschreven, ik bel je zodra ik weer een gaatje vrij heb. (hihihih, gaatje vrij. Snapjeum?![]()
![]()
![]()
![]()
:d
![]()
)
Lange mannen, met donker haar en een baardje hebben voorrang.
Ja, een gentleman noemt geen namen en rugnummers tijn, en zeker geen foto'squote:Op vrijdag 30 december 2011 13:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je een date dan? Vertel namen en rugnummers, beter nog foto's
Afmetingen dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, een gentleman noemt geen namen en rugnummers tijn, en zeker geen foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |