abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106194917
3 maanden geleden een relatie aangegaan met een meid die ik wel eens vaker gezien had een aantal jaar geleden. Begon allemaal erg leuk, ze had een moeilijke thuissituatie en gezien de verliefdheid en de roze bril woonde ze praktisch na een week al bij me.. dit ging allemaal best wel goed verbazingwekkend..

2 weken daarna ging ik een week op vakantie en liet ik haar zelfs een week in m’n huis zitten omdat ik haar vertrouwde (ja ik ben ook wat naief) Ook dit ging allemaal goed. Ik kwam erachter dat ze had zitten cammen met een kerel en dat deed me al wat zeer.. maar goed..

De weken die volgde waren een opeenvolging van leugens, over een diploma die ze zou hebben en uiteindelijk niet had. Toen ik haar CV zag op haar laptop en een oude sollicitatiebrief confronteerde ik haar daar mee, en maar volhouden voor weken lang totdat het er uiteindelijk uit kwam. In de weken daarna volgden veel meer leugens.. van een OV kaart tot gesprekken met een persoon wat uiteindelijk haar ex bleek te zijn. Vragen over een MSN chat die ze had verwijderd beantwoorde ze met dat hij vroeg of ze vreemd zou gaan en dat ze dacht dat ik raar ging denken..
en dan verwijder je die logs maar?

Leugens over situaties die er zijn gebeurd, over het feit dat dingen verdraaid of gewoon verzwijgd doen me zo zeer.. uiteindelijk alles voor de 3e keer uitgesproken. En toen kwam dus het verhaal van die ex er uit, waarmee ze me nog af probeerde te bluffen tegen die kerel dat ze nooit een relatie met hem zou gehad hebben en dat stuurde ze ook naar hem.. terwijl hij natuurlijk antwoordde van “wtf?”

Uiteindelijk terug naar haar ouders gebracht want ik trok het niet meer.. heel emotioneel gesprek gehad met haar moeder erbij etcetera en toen kwam er uit dat ze dat al heel lang doet omdat ze niet weet hoe ze er mee moet stoppen, en omdat ze dan dicht slaat..
Uiteindelijk zat ik daar elke avond omdat ik ondanks alles nog steeds verliefd op haar was.. en ze kon er niets aan doen (pathalogisch?) en ging een verwijskaart halen voor de psychiater. De thuissituatie werd weer onhoudbaar en ze kwam weer bij mij “wonen”. Ondanks dat ik daar nog niet klaar voor was moesten we wel, anders was het toen over en uit want dan zou ze naar haar tante gemoeten hebben..

De week daarop stond ineens haar moeder (heeft ook een heel verleden met haar man, van ruzies e.d.) voor de deur met de politie, of ze een nacht kon blijven omdat ze anders nergens heen kon..
Prima joh.. dus die heeft 2 dagen op de bank geslapen, en die is daarna naar dr zus gegaan. Een week later werd het ook weer onhoudbaar tussen X en mij omdat ik nog teveel met die leugens in m’n hoofd zat en daar vragen over heb puur omdat ik haar niet meer vertrouw.. en ik bracht haar naar dr tante.

De dag erna een goed gesprek gehad met mijn ouders en besloten haar weer op te halen mede omdat ik ondanks alle ellende toch van haar ben gaan houden.. (en mischien ook wel wat medelijden…) Aangegeven dat we het verleden laten rusten en opnieuw beginnen.. dat ging 2 dagen goed totdat ik het er toch weer heel erg moeilijk mee kreeg.. elke keer als ze een whatsapp bericht of een facebook bericht kreeg op dr telefoon kreeg ik het spaansbenauwd en wou ik meteen weten wat of wie het was. Gewoon omdat ik er toch achter kwam dat het vertrouwen echt compleet weg was..

Dit nog een week aangezien en afgelopen week wederom naar dr ouders (die inmiddels weer samen zijn met de nodige ruzies) Sindsdien heb ik haar niet meer gezien, maar zijn we wel bijna nonstop aan het chatten… ze houd zo veel van me en mist me heel erg.. (ze is heel erg onzeker en heeft een erg laag zelfbeeld) en ik merk dat ik haar ook ontzettend mis, maar dat ik haar niet terug KAN nemen.. maar toch raak ik in de knoop met mezelf..

Word ik vanmorgen wakker, heb ik een mail dat op de FB van dr broer een foto is gepost, dus ik kijken. Zie ik haar staan in een uitgaansgelegenheid met een kerel tegen dr aan. (welke wel homo is, dat dan weer wel…) en ik kreeg me toch een brok in m’n keel.. Wat moet ik hier mee? Dit doet me potverdorie gewoon pijn.. tot op het bot. Helemaal omdat ze tegen me gezegd heeft dat ze niks gedaan heeft, en niet met die homo uit zou gaan.. (je ziet op z’n FB dat ie op kerels valt, en z’n uiterlijk en schrijfstijl liegen er niet om, maar toch… het voelt echt fout)

Als ik dit zo terug lees denk ik, hoe triest.. en kappen er mee.. maar zelf ben ik ook helemaal de weg kwijt, mede omdat er ook leuke dingen zijn geweest, en ik wel van d’r houd.. maar blijkbaar heeft dit geen enkele toekomst..

Als ze zoveel van me houd, waarom bedonderd ze me dan keer op keer?
Ik zou het op prijs stellen als ik wat serieuze reacties kan krijgen.. ik weet dat het een kansloos verhaal is, maar ja.. niet iedereen heeft z’n gevoelens zo op een rijtje.. ik ben altijd heel eenzaam geweest en mischien ben ik ook wel weer bang om alleen te zijn..
pi_106194996
Overbluffen, vastlullen en dan duidelijk maken dat je niets meer met haar te maken wilt hebben. Hoe verlieft je dan ook bent (wat inderdaad nu meer medelijden is...).
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:16:48 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106195005
Goede edit.

Inderdaad best triest allemaal. Stel je jezelf de vraag of al deze ellende het allemaal waard is. Bang om alleen te zijn is niet nodig, mensen genoeg (te veel zelfs) op deze wereld. En jezelf nooit laten leiden door medelijden.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_106195016
Je kent haar 3maanden en het is alleen maar ellende. Stel je je de rest van je leven met haar eens voor... En waarom ben je bang om alleen te zijn ???
pi_106195074
Is het misschien niet de tijd om er een punt achter jullie relatie te zetten?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:22:00 #6
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106195094
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef HSG het volgende:
Dat lijkt me wel.

Het vreet energie dit soort ellende.
pi_106195119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef HSG het volgende:
M'n verstand zegt overduideljik van wel.. Maar ik zit met m'n gevoel in de prak.. Het klinkt mischien vreemd maar ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet.
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:23:53 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106195135
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:23 schreef voelmeknapklote het volgende:

[..]

M'n verstand zegt overduideljik van wel.. Maar ik zit met m'n gevoel in de prak.. Het klinkt mischien vreemd maar ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet.
In ieder geval zorgen dat je niet meegesleurd gaat worden in de problemen van een ander.
pi_106195282
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:23 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

In ieder geval zorgen dat je niet meegesleurd gaat worden in de problemen van een ander.
Dat probeer ik ook, maar dat is wel heel moeilijk omdat ik toch ontzettend veel geef om haar..
  vrijdag 30 december 2011 @ 09:34:33 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_106195302
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef voelmeknapklote het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook, maar dat is wel heel moeilijk omdat ik toch ontzettend veel geef om haar..
Tja, dan moet je bij jezelf bedenken om wie je meer geeft. Jezelf of haar. Ik weet het antwoord al hoop ik.
pi_106195326
Ik heb jaren een relatie gehad met wat ik noem, een pathologische leugenaar.
Wat een hel was dat, je kan zo'n persoon niet veranderen. Kap ermee voordat je zelf psychisch in de knoop raakt!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_106195682
Waarom zou je een relatie willen met iemand die tegen je liegt?
Hai :D
pi_106195685
Jeetje wat een verhaal.
Ik heb echt medelijden met je.
Als ik jou was zou ik alle contact met haar en haar familie verbreken, je krijgt hier alleen maar gedonder mee.

Sterkte!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_106195788
Ik zou er gewoon mee stoppen, dat die moeder al bij jouw komt aankloppen voor hulp (blijven slapen) zegt al meer dan genoeg hoe die familie is...
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:45:42 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106196632
Drie maanden en ik hou zo ontzettend veel van je en je hele familie.
Leer eerst eens wat liefde is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:45:49 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106196634
Bang om alleen te zijn (heel menselijk) is toch echt geen goede reden om met deze giga ellende opgescheept te zitten. Dit heeft toch geen toekomst?

Mensen die liegen daar word je helemaal knóts van. Omdat je niks meer vertrouwt.
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:47:29 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106196667
het waren 3 maanden van je leven, met deze ellende gewoon voor zorgen dat het bij die 3 maanden blijft zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106196762
Run forest!
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:37:27 #19
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106197951
Vasthouden deze, en niet je schoonmoeder op de bank laten slapen. Gewoon lekker bij jullie in bed. One happy fucked up family O+
'Cos boys don't cry.
pi_106198058
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef grrrbeer het volgende:
Vasthouden deze, en niet je schoonmoeder op de bank laten slapen. Gewoon lekker bij jullie in bed. One happy fucked up family O+
:9~
pi_106198061
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef Re het volgende:
het waren 3 maanden van je leven, met deze ellende gewoon voor zorgen dat het bij die 3 maanden blijft zou ik zeggen
Wat Re zegt. Meestal worden dit soort dingen niet beter maar juist slechter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_106198501
De weken die volgde waren een opeenvolging van leugens, over een diploma die ze zou hebben en uiteindelijk niet had. Toen ik haar CV zag op haar laptop en een oude sollicitatiebrief confronteerde ik haar daar mee, en maar volhouden voor weken lang totdat het er uiteindelijk uit kwam. In de weken daarna volgden veel meer leugens.. van een OV kaart tot gesprekken met een persoon wat uiteindelijk haar ex bleek te zijn. Vragen over een MSN chat die ze had verwijderd beantwoorde ze met dat hij vroeg of ze vreemd zou gaan en dat ze dacht dat ik raar ging denken..

In dit stukje zeg je iets over een msn chatlog die verwijdert is. Was je dan zelf op zoek naar die logs of wat gebeurde er. Ook het stuk van de OV kaart snap ik niet helemaal.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_106198552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

In dit stukje zeg je iets over een msn chatlog die verwijdert is. Was je dan zelf op zoek naar die logs of wat gebeurde er. Ook het stuk van de OV kaart snap ik niet helemaal.
Uiteindelijk was het vertrouwen zo ver gedaald dat ik dat deed ja. En dat wist ze ook en dat vond ze niet erg. Maarja, als je weet dat iemand je logs bekijkt dan ga je natuurlijk zaken verwijderen. Het is niet goed te praten, maar wat moet je anders..

Ze loog over het feit dat ze een OV kaart had om naar haar werk te gaan maar dat die geblokkeerd was en tijdelijk dus kaartjes moest kopen en declareren.. Waarom ze daar over gelogen heeft? geen flauw idee...
pi_106198705
Beantwoorde liefde hoort (in het begin) geen pijn te doen, man. Je hoort samen op een roze wolk te zijn, zeker in het prille begin. Elke dag hoor je naar elkaar toe te groeien, elke dag vertrouw je elkaar meer en meer. Leugens horen niet vanzelfsprekend te zijn.

Volg je verstand dit keer, je hart brengt je alleen maar ellende. Sowieso, zonder vertrouwen geen relatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2011 12:03:45 ]
pi_106204465
Maak er een einde aan dit komt niet meer goed.. als je elkaar al niet meer kunt vertrouwen in een relatie is het geen relatie.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')